Zadejte hledaný výraz...

Zboží z eshopu zaplaceno kartou, obchodník tvrdí, že platba nepřišla

Z internetového obchodu http://bookdepository.com/ jsem objednal dvě knihy v celkové hodnotě cca 2500Kč. Vše jsem objednal, vyplnil kreditní údaje atp. Další den mi přišel email, že nebyli schopni odečíst částku z kreditky ("we have not been able to process this order, as there appears to be a problem with the card details that have been supplied")
Říkám dobrý stane se, objednám to znova a stejně akorát tam dám druhou kreditku. No co se nestane. Zase to neprošlo. V tom momentě mi to už bylo celkem divný a podívám se do internetového bankovnictví do obou bank (každá karta je v jiné bance) a u obou už se to strhlo.
Když jsem jim psal, tak mi napsali, že to v bance neprošlo (" I’m afraid that all of your orders failed at the billing stage as payment was declined by your card provider."). Poslal jsem jim screeny atp. na to už mi neodepsali.
Jak se bránit? Zavolat do banky (CSOB/ GEMB) nebo Mastercard?
Díky
16. 1. 2015 21:38:38
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-z-eshopu-zaplaceno-kartou-obchodnik-tvrdi-ze-platba-neprisla/#reply1083640
pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 1. 2015 21:44:56
Jojo, kdybyste si knihy objednal u nás..:-) Ale asi bych se obrátil na banku, která Vám karty vydala, jaký je postup.
16. 1. 2015 21:44:56
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-z-eshopu-zaplaceno-kartou-obchodnik-tvrdi-ze-platba-neprisla/#reply1083639
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
16. 1. 2015 21:54:41
No mě se stalo taky něco a když už je tady tenhle topic tak možná někdo poradí nebo přidá svou zkušenost. Objednával jsem něco v USA na velkým eshopu hodil do košíku dal uhradit kartou a zaplatil. Po vyplnění údajů to hodilo chybovou hlášku , že dle IP jsem mimo USA a do Evropy nezasílají. Řikám no nic no. Asi po týdnu jsem si všiml , že v blokaci mám 6500kč což je úhrada na tento eshop. Eshop nereaguje a banka mi řekl, že s tím nic dělat nejde dokud jim prodejce nedá informace co se děje. Tak nevim. Už je to měsíc a nemám nic :) jedná se o Equa bank.
16. 1. 2015 21:54:41
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-z-eshopu-zaplaceno-kartou-obchodnik-tvrdi-ze-platba-neprisla/#reply1083638
Jakub Krupa
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
17. 1. 2015 06:51:52
Práve pre toto sa oplatí využívať PayPal, sice to trvá vyše mesiaca ale peniaze vám po nahlásení vrátia.
Vo vašom prípade odporúčam kontaktovať vašu banku, kde vysvetlíte čo sa stalo, doložíte to dokladmi o zdvojenej platbe a prípadne spíšete reklamáciu.
17. 1. 2015 06:51:52
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-z-eshopu-zaplaceno-kartou-obchodnik-tvrdi-ze-platba-neprisla/#reply1083637
Díky pánové, v pondělí zkusím a dám vědět jak to dopadlo. :)
EDIT: Tak eshop nakonec vše poslal zpět, po několika emailech..
17. 1. 2015 12:40:30
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-z-eshopu-zaplaceno-kartou-obchodnik-tvrdi-ze-platba-neprisla/#reply1083636
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit