Zadejte hledaný výraz...

Zboží prý došlo poškozené, jak věřit, že ho nepoškodil zákazník, když obal byl v pořádku?

ma.racek
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
23. 12. 2015 14:17:44
Zdravím.
Kupujícímu byl odeslán balík - nástěnné hodiny. Vrátil mi jej zpět a napsal, že vrací zboží ve 14ti denné lhůtě, že se mu nelíbí a že je ještě ke všemu poškozené (prý nejspíš při přepravě, ale krabice byla ok). Jedná se o dřevěné hodiny. Jak zákazníkovi věřit, že hodiny nepověsil na zeď a ony spadly a tím se poškodily, nebo že s nimi někde flákl on? Kdo je v tomto případě v právu? A jak mám teď postupovat? Jedná se o hodiny za cca 3000 kč. Nechtěl bych někoho ojebávat, ale takhle může on solidně ojebat mě... 17789
23. 12. 2015 14:17:44
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku#reply1160929
Vv prvnich sesti mesicich musite vy prokazat ze zbozi doslo v poradku.
23. 12. 2015 14:20:32
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku#reply1160928
ma.racek
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
23. 12. 2015 14:34:01
Napsal Radek O.;1250773
Vv prvnich sesti mesicich musite vy prokazat ze zbozi doslo v poradku.
Takže mě takto může ošulit každý druhý? Jak mám dokázat, že to zboží mu třeba spadlo ze stěny nebo že to prostě vzal a schválně utrhl?
23. 12. 2015 14:34:01
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku#reply1160927
FSP
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 12. 2015 14:37:57
Je možné, že tovar sa môže poškodiť dopravou. Na vlastné oči som videl ako niektorí prepravcovia zaobchádzajú s balíkmi (hádzali si ich do dodávok ako polená do pece). Ale podľa obrázka pochybujem, že ten kúsok by sa odštiepil v krabici, vyzerá to skôr na pád zo steny, ALE pozrel by som sa na vonkajšiu hranu, či nie je obitá (ak to padlo na dlažbu, tak to obité bude).
Tie hodiny boli prepravené v krabici len tak? My všetko balíme do bublinkovej fólie. Viac to vydrží.
23. 12. 2015 14:37:57
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku#reply1160926
ma.racek
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
23. 12. 2015 14:42:03
Napsal FSP;1250778
Je možné, že tovar sa môže poškodiť dopravou. Na vlastné oči som videl ako niektorí prepravcovia zaobchádzajú s balíkmi (hádzali si ich do dodávok ako polená do pece). Ale podľa obrázka pochybujem, že ten kúsok by sa odštiepil v krabici, vyzerá to skôr na pád zo steny, ALE pozrel by som sa na vonkajšiu hranu, či nie je obitá (ak to padlo na dlažbu, tak to obité bude).
Tie hodiny boli prepravené v krabici len tak? My všetko balíme do bublinkovej fólie. Viac to vydrží.
Hodiny byly ještě obaleny bublinkovou folii, na hranu kouknu a uvidim, přijde mi taky nereálné, že by se v krabici takto odštíply, kor, když na krabici neni ani zmínka poškození.
23. 12. 2015 14:42:03
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku#reply1160925
Je to mozne. Staci kdyz nenechate v krabici dostatecnou narazovou zonu (u vetsich krabic i 5 az 10 cm). Staci pak v kamionu na takovy balik pet sest dvscetikilovych a zvlaste z 3vrstvych baliku dojde kase. Staci par hupu na dalnici.
23. 12. 2015 14:56:39
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku#reply1160924
LM
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
23. 12. 2015 15:00:06
Chlape mizerna, dat na web 2mb soubor muze jen sadista ;-)
Osobne jsem presvedceny o padu ze zdi.
Pokud by hned prislo rozbite tak nemluvi nic o tom, ze se mu nelibi, ale vola ihned po rozbaleni a taky hned foti aby mel argumenty a hned posila fotky nevybaleneho ...
23. 12. 2015 15:00:06
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku#reply1160923
Tomas K392
verified
rating uzivatele
23. 12. 2015 15:10:11
Je to na "hraně", styk dvou vrstev - potencionální problém.
23. 12. 2015 15:10:11
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku#reply1160922
Pavel Dundáček
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
23. 12. 2015 15:12:34
Je to vyrobené ze spárovky, tam se dají ty slepené hranolky odlomit poměrně snadno i rukou, takže stačila zátěž na roh balíku při přepravě a mohlo se to odlomit.
23. 12. 2015 15:12:34
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku#reply1160921
uzivatel1
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
23. 12. 2015 15:20:08
Podle mě prokážete, že zboží dorazilo v pořádku tím, že podepsal přepravci potvrzení o nepoškození zboží. Nejedná se o vnitřní poruchu ale vnější a ta musela být ihned viditelná. Je mi jasné že 95% kurýrů odmítne balík před Vámi otevřít ale v podmínkách přepravci mají, že zboží můžete ještě do 48 hodin reklamovat. Tím že to zákazník neprovedl a ani Vám to nenahlásil abyste to provedl za něj a zaslal zboží zpět tak sebe, případně i Vás tak se připravil o možnost reklamace. Měl byste mu tedy vrátit částku (bez udání důvodu do 14 dnů) poníženou o škodu, která Vám vznikla.
- potvrdil že je zboží ok tím že ho převzal
- nereklamoval u přepravce ani u Vás
- sice uplatnil vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu ale nesplnil podmínku, že zboží musí být nepoškozené
Pokud tedy opravdu vada vznikla dopravou, tak bych mu nabídl, že za něj ještě zkusím dopravu reklamovat a výsledek reklamace poukážu na něj.
23. 12. 2015 15:20:08
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku#reply1160920
spotrebitel ale nema povinnost cokoli u dopravce reklamovat. Prodejce je povinen mu dodat zbozi bez vad. Pokud takove nedorazi, ma prodejce resit napravu. A to, ze jsem podepsal prevzeti baliku neznamena, ze zbozi bylo v poradku, proc by melo byt? Poskozeni muze vzniknout aniz je krabice poskozena. A jak ma prodejce prokazat ze to dorazilo v poradku? Nijak...
23. 12. 2015 15:32:23
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku#reply1160919
martinzsa
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 12. 2015 15:32:32
Tak ako pise Tomas a Zblo, je to odlomene priamo na spoji, cize to nemusi byt chyba zakanika a mohlo sa to stat prepravou. Navyse ked sa nato clovek pozrie tak podla mnozstva a rozlozenia lepidla sa moze jednat o vyrobnu vadu + kombinacia materialu a dizajnu(vyrezy) - tomu na pevnosti moc nepridavaju.
23. 12. 2015 15:32:32
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku#reply1160918
ma.racek
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
23. 12. 2015 15:34:36
Napsal Radek O.;1250793
spotrebitel ale nema povinnost cokoli u dopravce reklamovat. Prodejce je povinen mu dodat zbozi bez vad. Pokud takove nedorazi, ma prodejce resit napravu. A to, ze jsem podepsal prevzeti baliku neznamena, ze zbozi bylo v poradku, proc by melo byt? Poskozeni muze vzniknout aniz je krabice poskozena. A jak ma prodejce prokazat ze to dorazilo v poradku? Nijak...
Takže pokud vy někomu prodáte voňavku, on jí doma vezme, třískne s ní o zem a pošle vám ji zpět tak mu to uznáte?
23. 12. 2015 15:34:36
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku#reply1160917
Napsal ma.racek;1250795
Takže pokud vy někomu prodáte voňavku, on jí doma vezme, třískne s ní o zem a pošle vám ji zpět tak mu to uznáte?
ano. A vite proc? Protoze se takovy pristup dlouhodobe vyplaci. Ano, mozna v nejakem mizivem procentu toto nekdo zneuzije, ale globalne jsou lide slusni a kvuli par neslusnym nebudeme delat halo z techto veci. Takze pokud nekdo zbozi nechce, tak mu ho vezmeme zpet i z casti spotrebovane (vyjma vylozene hygienickych veci). Stejne tak kdyz prijde rozbity parfem, tak mu ho vymenime/vratime penize.
A prestoze mame takovy volny pristup k temto vecem, kdyz se pak bavim s temi, co resi kazdy detaily dle zakonu, nic neuznaji navic, tak mame nasobne mene vratek, reklamaci, nevyzevenutych zasilek apod.
23. 12. 2015 15:40:46
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku#reply1160916
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 12. 2015 16:01:53
Napsal Radek O.;1250796
ano. A vite proc? Protoze se takovy pristup dlouhodobe vyplaci. Ano, mozna v nejakem mizivem procentu toto nekdo zneuzije, ale globalne jsou lide slusni a kvuli par neslusnym nebudeme delat halo z techto veci. Takze pokud nekdo zbozi nechce, tak mu ho vezmeme zpet i z casti spotrebovane (vyjma vylozene hygienickych veci). Stejne tak kdyz prijde rozbity parfem, tak mu ho vymenime/vratime penize.
A prestoze mame takovy volny pristup k temto vecem, kdyz se pak bavim s temi, co resi kazdy detaily dle zakonu, nic neuznaji navic, tak mame nasobne mene vratek, reklamaci, nevyzevenutych zasilek apod.
Váš postoj sa mi páči, predajca zakalkulovať do marže aj takéto prípady. Ale 3 litre je dosť, preto pre pokojné svedomie by som pozorne pozrel na ulomený kúsok, či na vonkajšej strane nemá poškodený lak, napríklad následkom pádu. To je asi tak všetko.
Kto si objedná hodiny na 3 tisíce, bude mať k tomu určitý vzťah.
23. 12. 2015 16:01:53
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku#reply1160915
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit