Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Zboží prý došlo poškozené, jak věřit, že ho nepoškodil zákazník, když obal byl v pořádku?

Tuttinho
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
23. 12. 2015 16:07:04
Ta krabice mi prijde hodne tesna, ze se tam vleze jeste bublinkova folie, mozna tak jedna vrstva? Rly?
Jinak nakupka je asi nekde jinde, nez 3, ne?
23. 12. 2015 16:07:04
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku/strana/2/#reply1160914
Berte to jako lekci "jak se nebali zbozi", kupte vetsi krabice a vratte panovi penize.
23. 12. 2015 16:24:58
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku/strana/2/#reply1160913
LM
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
23. 12. 2015 17:03:11
Napsal Radek O.;1250796
ano. A vite proc? Protoze se takovy pristup dlouhodobe vyplaci. Ano, mozna v nejakem mizivem procentu toto nekdo zneuzije, ale globalne jsou lide slusni a kvuli par neslusnym nebudeme delat halo z techto veci. Takze pokud nekdo zbozi nechce, tak mu ho vezmeme zpet i z casti spotrebovane (vyjma vylozene hygienickych veci). Stejne tak kdyz prijde rozbity parfem, tak mu ho vymenime/vratime penize.
A prestoze mame takovy volny pristup k temto vecem, kdyz se pak bavim s temi, co resi kazdy detaily dle zakonu, nic neuznaji navic, tak mame nasobne mene vratek, reklamaci, nevyzevenutych zasilek apod.
Ano, mate pravdu. Nekdy je vyhodne zachovat se jako Grant. Ted pred vanoci jsem treba pozde naskladnil jeden druh zbozi. Uz jsem tusil, ze se to zakaznici nebude libit a tak jsem ji napsal omluvny email, popravde jsem popsal situaci, uznal chybu a jako darek za neprijemnosti jsem zaslal objednane zbozi zdarma. A vysledek? Pani mi nemohla dost podekovat v emailech, byla stastna a do tydne jsem mel dalsi 4 objednavky ze stejne ulice ...
Ja bych navrhnul toto: nevztekat se, omluvit se jeste za to, ze se ten kousek tak lehce odlamal, vratit penize a jako omluvu za vzniklou neprijemnost prilozit darkovy poukaz na cca 2-300,- Ať vidí solidní firmu a má důvod nakoupit znova.
23. 12. 2015 17:03:11
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku/strana/2/#reply1160912
SPAMIKY
verified
rating uzivatele
23. 12. 2015 20:30:41
Podle mě je to výrobní vada, plochy nejsou rovné, mohl to jen za ten roh uchopit a mohlo se to ulomit. Poslal bych to na reklamaci k výrobci. Odstoupení ve 14 dnech to není, takže na reklamaci máte 30 dní.
23. 12. 2015 20:30:41
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku/strana/2/#reply1160911
Peter
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
23. 12. 2015 21:43:09
3000,- ? hustý prkýnko na maso s hodinovým strojkem:-D Nicméně, tohle může být i výrobní vada. Lepené dřevo málokdy je kvalitní. Ale podle druhé foto myslím že k pádu nedošlo, nakolik zákon schválnosti říká, padne to na stranu která je nejvíce potřebná. Ručičky nejsou poškozené, další rohy a strany nepoškozené. Je možné že kupující to chtěl vytáhnout z krabice právě za tuto část, to bych předpokládal, ale zase za tři tisíce není možné prodávat šunty, které jakoukoliv manipulací zůstanou v ruce. V tomto případě si myslím že je lepší řešit jeden nepodarek, než pak soudy. Nevíte co je na druhé straně za klienta a může to obchodu jen uškodit.
23. 12. 2015 21:43:09
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku/strana/2/#reply1160910
Radek
verified
rating uzivatele
24. 12. 2015 21:54:29
Už bych byl nas**ný jen jak je to zabalené. A jestli Vám lidé za tohle dávají 3 000 Kč, tak mu vraťte peníze a buďte rád, že pořád nakupují. Pár dřevěných věcí jsem již také dělal a prodával.
24. 12. 2015 21:54:29
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku/strana/2/#reply1160909
Cruzer
verified
rating uzivatele
24. 12. 2015 22:44:42
Doporučuju vrátit peníze zpět.
Jo pokud chcete radu tak text níže posílejte zákazníkům při odeslání a máte klid :)
Pokyny pro převzetí zásilky:
Zboží je přepravováno jako kusová zásilka. Ve chvíli, kdy řidič zboží přiveze, je zapotřebí zboží převzít, a to buď na nakládací rampě vozu nebo na chodníku před budovou příjemce. Řidič není povinen skládat zboží do bytů, chodeb, domů, garáží ani jiných prostor. Při vyskládávání zboží je zapotřebí zboží za přítomnosti přepravce překontrolovat a nahlásit a HLAVNĚ ZAPSAT případné poškození. Na pozdější reklamace, které nejsou zapsány v přepravním listu nejsme schopni reagovat a budou automaticky zamítnuty. Děkujeme za pochopení.
24. 12. 2015 22:44:42
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku/strana/2/#reply1160908
A to jako tim odstavcem se zbavite svych zakonych povinnosti? To je jako napsat ze neposkytujete zaruku.
24. 12. 2015 23:45:04
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku/strana/2/#reply1160907
Mne to jen udivilo tak se ptam. On pravnik napose co si zakaznik objedna, jen kdyz uz vas tu mam a myslim ze to oceni i jini mohu se na to keste trochu zeptat?
V jakych paragrafech toto znaveni se odpovednosti prenesenim na nejakou povinnost kontrolovat to zbozi na chodniku ma oporu?
Jak mate setreno ze ten ridic tam s vami bude 20 minut otevirat obrovskou bednu treba od lednicky? Nedej boze kdyz si objednam treba tri spotrebice. Tam to prosim pravnik vymyslel jak? Kuryrni sluzby samy jasne rikaji ze tam ridic cekat nebude. Toto jak vyresit?
A dale jak mate reseno napr.predani baliku na recepci ve firmach co je bezne. To uz pak zakaznik nemuze reklamovat poskozeni?
PS budte rad ze podnikate v cr a ne v nemecku, anglii apod. Tam se bezne baliky nechavaji u dveri.
25. 12. 2015 08:10:38
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku/strana/2/#reply1160906
Cruzer: kdyz koukam na vas eshop indrevo.cz, tak jsou obchodni podminky sice sikovne napsane, ale jednoznacne nevyhodne pro kupujiciho. O nekterych ustanovenich by se dalo s uspechem pochybovat a osobne, pokud bych kupoval vas sortiment a VOP si cetl, asi bych radeji nakoupil jinde. At uz je to ten nesmysl s nemoznosti odstoupit od objednavky nebo prebranim zbozi a zanikem prava ma reklamaci.
25. 12. 2015 08:29:19
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku/strana/2/#reply1160905
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 12. 2015 09:52:19
Napsal ZBLO;1250787
Je to vyrobené ze spárovky, tam se dají ty slepené hranolky odlomit poměrně snadno i rukou, takže stačila zátěž na roh balíku při přepravě a mohlo se to odlomit.
Tak to je dobrý blábol. Nesmíte kupovat čínskou spárovku lepenou slinama.
25. 12. 2015 09:52:19
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku/strana/2/#reply1160904
Pavel Dundáček
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
25. 12. 2015 10:49:24
Napsal marat;1250962
Tak to je dobrý blábol. Nesmíte kupovat čínskou spárovku lepenou slinama.
Máte pravdu, celé jsem si to vymyslel :D
25. 12. 2015 10:49:24
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku/strana/2/#reply1160903
Cruzer
verified
rating uzivatele
25. 12. 2015 11:59:13
Redek:
veškeré zboží které odešleme je u nás foceno (jen přeci se jedná o dveře které třeba i jeden kus stojí 7 000kč) máme teda důkaz že odešleme zboží neporušené + zboží je dodáno nepoškozené když zákazník podepíše že převzal balík bez poškození. Právní věci já neřeším od toho mám právníka a přes svátky atd. se na ho na xxxx věcí teď ptát nebudu (zeptejte se svého právníka). Dále jak máme ošetřeno že tam řidič zůstane? No přece smlouvou tento dodatek máme u přepravců :) stačí jednat s těma obchoďákama a oni rádi tento dodatek udělaj.
Dále taky už proběhla reklamace že zákazník převzal nepřekontoloval a po rozbalení así 6 hod nás kontaktoval že je zboží poškozené a byla mu reklamace uznána a proč? Páč zákazník poslal fota poškozeného obalu a i dveří. Vše hradil přepravce ( teď nevím jak to máme s přepravcem ve smlouvě, ale asi má zákazník dva dny na reklamování zboží když je poškozené přepravcem).
Michal Kubíček:
Tak pokud nenakoupí zákazník u nás tak může ke konkurenci a rovnou se může připravit na asi ještě 10x horší podmínky.
Samozřejmě i u nás se teď připravujou nové podmínky a osobně chcu ať jsou pro zákazníka lepší.
A odstoupení od smlouvy nelze jen přece těch dveří co tam je fakt hodně a variat a barev taky ( a umožňuju odstoupit od kopě pokud ještě nezačala výroba). Toto je standart u všech prodejců dveří.
Až budete prodávat stejné produkty tak budete chápat proč jsou podmínky v tomto směru udělané
25. 12. 2015 11:59:13
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku/strana/2/#reply1160902
Jak sem jiz psal pravnik vam napise cokoli co si zakaznik bude prat je to jeho byznys. Nicmene diky za vysvetleni a opravdu mne udivuje ze se vam s dopravcem podarilo usmluvnit to cekani na rozbaleni na chodniku. Musi to byt zabavne rozbalvat treba desatery dvere a hledat jakekoli poskozeni. To je veru prozakaznicke to se musi nechat.
Nicmen muj nazor a opreny i o rozhodnuti dozorovych organu je ten, ze se nelze vyvazat ze sve odpovednosti ujednanim ve VOP v rozporu se zakonem. Pokud vam to nevadi tak je to vase volba. Ostatne my meli podobne ujednani taky a byl pravne neplatne.
A odstoupit od smlouvy lze vzdy mimo pripady dane zakonem. Pokud je x variant zbozi beznou nabidkou pak se to nevejde pod ono upraveno na prani zakaznika. V tomto by vam mohlo hodne lidi vypravet.
25. 12. 2015 12:05:56
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku/strana/2/#reply1160901
Cruzer
verified
rating uzivatele
25. 12. 2015 13:39:02
Napsal Radek O.;1250970
Jak sem jiz psal pravnik vam napise cokoli co si zakaznik bude prat je to jeho byznys. Nicmene diky za vysvetleni a opravdu mne udivuje ze se vam s dopravcem podarilo usmluvnit to cekani na rozbaleni na chodniku. Musi to byt zabavne rozbalvat treba desatery dvere a hledat jakekoli poskozeni. To je veru prozakaznicke to se musi nechat.
Nicmen muj nazor a opreny i o rozhodnuti dozorovych organu je ten, ze se nelze vyvazat ze sve odpovednosti ujednanim ve VOP v rozporu se zakonem. Pokud vam to nevadi tak je to vase volba. Ostatne my meli podobne ujednani taky a byl pravne neplatne.
A odstoupit od smlouvy lze vzdy mimo pripady dane zakonem. Pokud je x variant zbozi beznou nabidkou pak se to nevejde pod ono upraveno na prani zakaznika. V tomto by vam mohlo hodne lidi vypravet.
Dobrý den,
z ničeho se nevykrucujeme ono i když převezme bez kontrol tak jediné co může bejt poškozené je sklo a v tomto mohu osobně říct že reklamaci uznáme.
Ono podmínky jsou jedno, ale jednání se zákazníkem je druhé a když dojde k nějakému poškození jak říkám třeba praskle sklo a nebo narušená třeba folie nebo tak něco tak samozřejmě je vyhoveno ve prospěch zákazníka. Uděláme to pro zákazníka rádi páč se nám to 10x vrátí a uznejme že ty podmínky jsou jen kvůli lidem co objednaj a je jim známo že nepřeberou nebo tak něco.
Pro mě je zákazník víc než úspora třeba 2000kč nebo zde jak je řešeno že vrátil poškozenéí zboží v hodnotě 3 000kč.
Samozřejmě vše co jste mě řekl proberu s právníkem a budu chtět ať je vše v podmínkách zákoně OK.
Já osobně Vám děkuju že jste si dal čas číst OP a i upozornit na něco co je v rosporu se zákonem nebo v možném rozporu zákona.
Osobě pod nickem ma.racek doporučuju vzít zboží zpět vrátit peníze pak opravit zboží a třeba prodat jako třeba druhou jakost nebo prostě jako poškozené zboží za 50% cenu (věřím že ty hodiny nebudou od dodavatelů ani víc stát). Káždému kdo i řeší reklamace tohoto typu doporučuju ať najde prodejce cestu takovou aby ten zákazník odešel spokojen a pak se i v budoucnu vrátil.
25. 12. 2015 13:39:02
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-pry-doslo-poskozene-jak-verit-ze-ho-neposkodil-zakaznik-kdyz-obal-byl-v-poradku/strana/2/#reply1160900
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit