Zadejte hledaný výraz...

Zbozi.cz: nefunkčnost je naše druhé jméno

Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
17. 3. 2016 13:25:21
Zobrazují se vaše produkty na Zbozi.cz? Já že tam vůbec nejsme... A máme plnou peněženku, feedy v pohodě, v administraci žádná hláška, zboží naprávané v pořádku,.. Prostě žádné chyby. Jen prostě nás Zboži.cz nezobrazuje. Fakt zlatá Heureka. Tam člověk založí eshop a funguje to.. Pořád.. Ne jako na Zboži.cz, kde to funguje asi podle počasí, či na základě generátoru náhodného zobrazení...
PS: na podporu mě nebaví psát, protože tam nic neví...
---------- Příspěvek doplněn 17.03.2016 v 13:52 ----------
Asi jsem na to kápl.. Nezobrazují se jen nové produkty... Takové ty, co Heureka bez problémů založí.. Tak na Zbozi.cz je nevidím ani ve fulltextu.. Hmm
---------- Příspěvek doplněn 17.03.2016 v 13:57 ----------
17. 3. 2016 13:25:21
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-cz-nefunkcnost-je-nase-druhe-jmeno/#reply1183461
protected
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
17. 3. 2016 13:58:50
Ano, zobrazjí se produkty jiným eshopům, jinak by byl web prázdný.
Pokud nechceš psát na podporu, tak to očividně ani nechceš řešit.
17. 3. 2016 13:58:50
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-cz-nefunkcnost-je-nase-druhe-jmeno/#reply1183460
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
17. 3. 2016 14:10:29
Napsal protected;1277379
Ano, zobrazjí se produkty jiným eshopům, jinak by byl web prázdný.
Pokud nechceš psát na podporu, tak to očividně ani nechceš řešit.
jsem jim tam psal už s jiným problémem.. fakt mě nebaví psát pořád na podporu... Na Heurece jsem na podporu nikdy psát nemusel.. A o tom to je!
---------- Příspěvek doplněn 17.03.2016 v 14:11 ----------
Pakliže provozuju službu, která potřebuje, aby zákazníci psali pořád na podporu, tak neprovozuju kvalitní službu... Prostě jsem rád, když věci fungují a nemusím se funkčnosti doprošovat... To mě prostě sere.
---------- Příspěvek doplněn 17.03.2016 v 14:13 ----------
Tak teď už to zase funguje.. Nikam jsem nepsal... Prostě to půl dne nejde, půl dne jde.. A nemusím nic dělat.. žůžo
---------- Příspěvek doplněn 18.03.2016 v 09:09 ----------
Abych byl přesnější, tak vůbec nechápu, jak jeden účet může mít několik hesel... Buď je Seznam.cz jedna firma, nebo není.. Tak proč je v peněžence jiné heslo pro stejný email (uživatel), než v účtu Zboží.cz? Na Google tohle funguje skvěle. Jeden email = jeden účet. Pro všechny služby. Však to je anti-UX, abych musel propojovat účty, které jsou v podstatě totožné.
Také neumí párovat zboží. Víte, proč neposílají URL v reportech? Protože byste zjistili, že váš produkt je napárovaný na jiný produkt, který je podobný jen na něco málo přes 50%, což je v podstatě jméno výrobce. O zakládání nových produktů se také snad nemá smysl vyjadřovat.. To prostě neexistuje.
Spustit eshopy/kampaně je příliš dlouhé a musím kvůli tomu někomu psát. Na Heurece si to nastavím a čekán na schválení. Prostě je to na Zbozi.cz děsně pomalé... A ještě slogan nakonec: "Nejlepší podpora je taková, kterou nikdo nepotřebuje" (což se dá říct i o nápovědách).
17. 3. 2016 14:10:29
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-cz-nefunkcnost-je-nase-druhe-jmeno/#reply1183459
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit