Zadejte hledaný výraz...

Zákazník nechce vrátit zboží

Roman777
verified
rating uzivatele
27. 8. 2018 17:37:50
Tak tato kauza pokračuje. Zákazník mi poslal nádobí zpátky, ale on ho neposlal v původní krabici. Jen ho vzal, zabalil do fólie a poslal. Nemusím asi popisovat, v jakém stavu přišlo nerezové nádobí bez kartonu (dodřené všude).
Dále mi tam napsal, že protokol na vrácení si mám vyplnit sám. Prý ho to nezajímá.
Dárek si nechal, ač máme v obchodních podmínkách jasně napsané, že jde o bezdůvodné obohacení a bude mu to naúčtováno.
Pak mi ještě do meilu poslal náklady na odeslaný balík. To chce samozřejmě zaplatit.
Co teď s takovým člověkem dělat?
27. 8. 2018 17:37:50
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-nechce-vratit-zbozi/strana/3#reply1361585
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
27. 8. 2018 17:44:06
nekdy je lepsi nebyt zase tak prozakaznicky a radeji si prestat tu buzeraci od uradu az je na vas posle... V nejhorsim vam zase najdou nejakou blbost v obchodnich podminkach, ale to pak musite brat jako placenou analyzu vasich obch. podminek a prilezitost je udelat jeste neprustrelnejsi na pristi neodbytne zakazniky :)
Jinak nadobi vzit zpet musite, ale je mozne pozadovat zbytek objednavky (ten darek), i mu nauctovat naklady na uvedeni veci do puvodniho stavu, coz by v tomto pripade mohlo delat naklady na porizeni noveho kusu (vase nakupni cena). Nic vyplnovat nemusi, zajem odstoupit od smlouvy je tu myslim jasny. Naklady na postovne od nej k vam mu proplacet nemusite, pokud na to upozornujete v obchodnich podminkach (pokud ne, tak to pravo ma)
27. 8. 2018 17:44:06
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-nechce-vratit-zbozi/strana/3#reply1361584
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
27. 8. 2018 17:53:01
Strhni mu prachy za poničené nádobí, nevrácený dárek a zbytek mu pošli. Na jeho kecy neber ohled, na ČOI tě napráská tak jako tak. Spíš si nech zkontrolovat OP, aby si mohl poslat do prd*** i ty úřednický šmejdy.
27. 8. 2018 17:53:01
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-nechce-vratit-zbozi/strana/3#reply1361583
lada1979
verified
rating uzivatele
27. 8. 2018 20:40:47
Napsal Roman777;1481893
Tak tato kauza pokračuje. Zákazník mi poslal nádobí zpátky, ale on ho neposlal v původní krabici. Jen ho vzal, zabalil do fólie a poslal. Nemusím asi popisovat, v jakém stavu přišlo nerezové nádobí bez kartonu (dodřené všude).
Dále mi tam napsal, že protokol na vrácení si mám vyplnit sám. Prý ho to nezajímá.
Dárek si nechal, ač máme v obchodních podmínkách jasně napsané, že jde o bezdůvodné obohacení a bude mu to naúčtováno.
Pak mi ještě do meilu poslal náklady na odeslaný balík. To chce samozřejmě zaplatit.
Co teď s takovým člověkem dělat?
Krabici neřeš není to součást výrobku. Nám prudění s krabicí neprošlo ani v případě, kdy na krabici byl návod ke složení a užívání a zboží vrátili v igelitovém pytli. Sděl mu, že zboží došlo díky nedostatečnému zabalení poškozené, strhni mu peníze i za dárek, ale nevím jak ohodnotíš cenu poškození, resp. uvedení do prodejního stavu. Jinak pokud nemáš v OP tu berličku o započtení poškození proti vratce, tak bych to moc neriskoval. Na proplacení dopravného k tobě nemá nárok, zase pokud to máš v OP. Jinak proč jsi to vůbec přebíral, když to bylo ve folii, samozřejmě vím, že to vždy uhlídat nelze.
27. 8. 2018 20:40:47
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-nechce-vratit-zbozi/strana/3#reply1361582
AK47
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
27. 8. 2018 21:25:22
vrátený tovar treba riadne zdokumentovať (fotky, svedkovia, písomný záznam), zabezpečiť si od oprávnených osôb (autorizovaný servis, prípadne znalec, atď.) cenové ponuky na uvedenie tovaru do pôvodného stavu a rozdiel do ceny nového tovaru mu doplatiť, alebo aj nedoplatiť, ak by bola cena opráv vyššia, než cena nového tovaru
27. 8. 2018 21:25:22
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-nechce-vratit-zbozi/strana/3#reply1361581
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit