Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Zajistí pozice ve vyhledávči díky aplikaci?

Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
8. 3. 2018 13:46:21
Tak ono je otazka co a kdo tou aplikaci mel na mysli. Vetsinou firmy najdou nejakeho cloveka, ktery obvolava "potencialni" klienty a cpe jim vytazky z toho co si zapamatoval o dane nabidce.
Muze to byt PC app, web app, nebo aplikace jakoze novy perfektne odladeny eshop s Schema.org nebo Open Graph, nacte se web do 1,5sekundy, kompletne naplneny originalnimi texty, a tak podobne... Jednoduse tak jak to ma byt vsechno perfektne vytvorene (coz dela malokdo).
Naprikald vetsina koderu ani nedela nepremysli a vlastne ani nikdo nepotrebuje/nepoptava Schema.org a Open Graph - a presne toto tomu vsemu nemalo pomaha :)
Vzdy, kdyz mi nekdo neco nabizi, prosim nasledne zaslani nabidky s podrobnou formulaci o co konkretne se jedna aby zaslali na mail.
Nebo to mohl byt nejaky nouma, co proste zkousi na klienty. To nevime.
Ale fakt, ze odladenim eshopu se tech vysledku na snizeni ceny da dosahnout - je to bez diskuse ;) Dokonce takova blbost jako ze uvedeni ceny produktu v title nebo meta popisu muzes rovnou odfiltrovat nekvalitni traffic ;)
---------- Příspěvek doplněn 08.03.2018 v 13:49 ----------
Napsal Tomáš Maňhal;1449101
Ty faktory, které zveřejňuješ už jsou základním předpokladem při tvorbě kampaně. Tady se aplikace tváří a je prezentována jako jediný faktor, který toho docílí. Což je v podstatě klamavá reklama.
Jooo? Tvl a ja jsem myslel, ze to neni zakladnim predpokladem. Vetsinou klient nechce delat doporucene upravy sveho ecommerce reseni nebo udela jen pulku z doporuceni, protoze do toho nacpe daleko vice penez nez kupovat reklamu na "Google" apod. Jednoduse platit za klik 15 CZK je jednodussi nez jednorazove investovat do "predelavky" eshopu. Ja se nebavim o eshopech se ziskem 1,5 a vice milionu rocne.
8. 3. 2018 13:46:21
https://webtrh.cz/diskuse/zajisti-pozice-ve-vyhledavci-diky-aplikaci/strana/2/#reply1333908
Napsal Oleg;1449105
Jooo? Tvl a ja jsem myslel, ze to neni zakladnim predpokladem. Vetsinou klient nechce delat doporucene upravy sveho ecommerce reseni nebo udela jen pulku z doporuceni, protoze do toho nacpe daleko vice penez nez kupovat reklamu na "Google" apod. Jednoduse platit za klik 15 CZK je jednodussi nez jednorazove investovat do "predelavky" eshopu. Ja se nebavim o eshopech se ziskem 1,5 a vice milionu rocne.
Tím spíš by to takový eshop měl brát vážně a mít dávno tyhle základy ošetřené, ne? S takovým ziskem by si mohl nějakého specialistu dovolit. Shodou okolností jsou právě velké eshopy častěji víc v tomhle ohledu víc pořádku, než ty malé, co si na provoz sotva vydělají.
Vymluvit se jako eshop na to, že raději dáme do kampaně o 100k měsíčně víc, než abychom si jednorázově pozvali specialistu a ten nám to na velkém eshopu za těch 100k udělal jednorázově a v budoucnu už to bude bez větších investic do PPC, je prostě tristní a na vyhazov marketingového oddělení.
Dlouhodobě je prostě výhodnější tu úpravu udělat (není to nic hrozného). Než házet měsíčně peníze oknem za předražené kampaně kvůli vlastnímu špatnému rozhodnutí.
8. 3. 2018 14:03:18
https://webtrh.cz/diskuse/zajisti-pozice-ve-vyhledavci-diky-aplikaci/strana/2/#reply1333907
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
8. 3. 2018 14:15:02
Napsal Tomáš Maňhal;1449114
Tím spíš by to takový eshop měl brát vážně a mít dávno tyhle základy ošetřené, ne? S takovým ziskem by si mohl nějakého specialistu dovolit. Shodou okolností jsou právě velké eshopy častěji víc v tomhle ohledu víc pořádku, než ty malé, co si na provoz sotva vydělají.
Vymluvit se jako eshop na to, že raději dáme do kampaně o 100k měsíčně víc, než abychom si jednorázově pozvali specialistu a ten nám to na velkém eshopu za těch 100k udělal jednorázově a v budoucnu už to bude bez větších investic do PPC, je prostě tristní a na vyhazov marketingového oddělení.
Protoze "specialistum" moc neveri. A nejak se lamou a behem sveho provozu bud dospeji k tomu, ze je treba investovat do samotneho reseni aby kampane byly ucinnejsi nedo to proste zabali a nebo, take varianta, nedelaji vubec nic ani PPC ani optimalizaci, jedou na svem 5 let, maji heureku a neresi vubec nic, dokud nekdo z jejcih tymu neprijde s tim, ze eshop je zastaraly v grafice - az tehdy se to zacina resit a je jen na zhotoviteli jak to cele udela. Vetsinou se naprogramuje novy eshop ale zanedba se front end nebo jen se udela nova responsivni sablona a vse ostatni je proste zanedbane.
Jak rikam, nemusi to byt kec o nizeni ceny za stejne KW. Je to vec optimalizace jak eshopu tak samotne kampane. Identicke KW muze byt klidne o 50% levnejsi.
8. 3. 2018 14:15:02
https://webtrh.cz/diskuse/zajisti-pozice-ve-vyhledavci-diky-aplikaci/strana/2/#reply1333906
Tomáš
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
8. 3. 2018 14:19:16
Já si trochu myslím, že jsme se nepochopili :) Já chápu, že zlepšením pozic atd lze dosáhnout různými úpravami e-shopu, od drobností až po zásadnější věci. To je bez diskuse. Ale spíše jsem se ptal, jestli může e-shop vzrůst na pozicích jen tím, že tzv existuje i ve formě aplikace pro uživatele. Co jsem pochopil, takto to bylo myšleno. Prostě je to jakoby se vytvořila nějaká +- kopie e-shopu a přetáhla by se do nějaké aplikace. A toto by zaručilo vyšší pozici ve vyhledávači. Podle me blbost.
Napsal Oleg;1449105
Tak ono je otazka co a kdo tou aplikaci mel na mysli. Vetsinou firmy najdou nejakeho cloveka, ktery obvolava "potencialni" klienty a cpe jim vytazky z toho co si zapamatoval o dane nabidce.
Muze to byt PC app, web app, nebo aplikace jakoze novy perfektne odladeny eshop s Schema.org nebo Open Graph, nacte se web do 1,5sekundy, kompletne naplneny originalnimi texty, a tak podobne... Jednoduse tak jak to ma byt vsechno perfektne vytvorene (coz dela malokdo).
Naprikald vetsina koderu ani nedela nepremysli a vlastne ani nikdo nepotrebuje/nepoptava Schema.org a Open Graph - a presne toto tomu vsemu nemalo pomaha :)
Vzdy, kdyz mi nekdo neco nabizi, prosim nasledne zaslani nabidky s podrobnou formulaci o co konkretne se jedna aby zaslali na mail.
Nebo to mohl byt nejaky nouma, co proste zkousi na klienty. To nevime.
Ale fakt, ze odladenim eshopu se tech vysledku na snizeni ceny da dosahnout - je to bez diskuse ;) Dokonce takova blbost jako ze uvedeni ceny produktu v title nebo meta popisu muzes rovnou odfiltrovat nekvalitni traffic ;)
---------- Příspěvek doplněn 08.03.2018 v 13:49 ----------
Jooo? Tvl a ja jsem myslel, ze to neni zakladnim predpokladem. Vetsinou klient nechce delat doporucene upravy sveho ecommerce reseni nebo udela jen pulku z doporuceni, protoze do toho nacpe daleko vice penez nez kupovat reklamu na "Google" apod. Jednoduse platit za klik 15 CZK je jednodussi nez jednorazove investovat do "predelavky" eshopu. Ja se nebavim o eshopech se ziskem 1,5 a vice milionu rocne.
8. 3. 2018 14:19:16
https://webtrh.cz/diskuse/zajisti-pozice-ve-vyhledavci-diky-aplikaci/strana/2/#reply1333905
Tady je poměrně rozsáhlý článek proč aplikaci nebo ne. Je tam hodně informací a pádných argumentů Zmínku o pozicích jsem tam nenašel, ale je tam dost zajímavějších důvodů. Ale když už bych do aplikace šel, tak určitě ne od dvou kamarádů, co to dělají na koleni a ještě amatérsky.
Mobilní aplikace pro e-shopy: ztráta času nebo příležitost k růstu?
8. 3. 2018 14:22:34
https://webtrh.cz/diskuse/zajisti-pozice-ve-vyhledavci-diky-aplikaci/strana/2/#reply1333904
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
8. 3. 2018 14:24:43
"Aplikace sníží cenu prokliku" - tohle řekne jen člověk, který s PPC v životě nepracoval.
Průměrná CPC v Adwords se odvozuje od maximální CPC a skóre kvality. Skóre kvality se skládá z očekávané CTR, dojmu ze vstupní stránky a relevance reklamy (více na https://support.google.com/adwords/answer/6167118?hl=cs).
Když chci snížit průměrnou CPC, tak
- snížím max CPC
- zlepším skóre kvality úpravou reklamy/vstupní stránky - což si nedovedu představit, jak někdo dělá strojově
Je samozřejmě možné udělat aplikaci, která snižuje max CPC na základě automatických pravidel navázaných na ostatní metriky - cokoli od CTR po PNO. Nicméně tato pravidla jdou udělat přímo v Adwords, takže je zbytečné za to platit 15k ročně (i kdyby to nakrásně toto dělalo, což ani nevíme).
8. 3. 2018 14:24:43
https://webtrh.cz/diskuse/zajisti-pozice-ve-vyhledavci-diky-aplikaci/strana/2/#reply1333903
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
8. 3. 2018 16:05:19
Napsal FunTomas;1449125
Já si trochu myslím, že jsme se nepochopili :) Já chápu, že zlepšením pozic atd lze dosáhnout různými úpravami e-shopu, od drobností až po zásadnější věci. To je bez diskuse. Ale spíše jsem se ptal, jestli může e-shop vzrůst na pozicích jen tím, že tzv existuje i ve formě aplikace pro uživatele. Co jsem pochopil, takto to bylo myšleno. Prostě je to jakoby se vytvořila nějaká +- kopie e-shopu a přetáhla by se do nějaké aplikace. A toto by zaručilo vyšší pozici ve vyhledávači. Podle me blbost.
Neznam jimi nabizenou aplikaci, ale vim, ze automatizovane se daji delat kouzla. Chce to vice info o nabizene sluzbe, pak se da dale polemizovat nad ucinnosti.
8. 3. 2018 16:05:19
https://webtrh.cz/diskuse/zajisti-pozice-ve-vyhledavci-diky-aplikaci/strana/2/#reply1333902
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit