Zadejte hledaný výraz...

Začátky prodeje na internetu – (e-shop)

Lacineji: Víš o někom kdo opravdu umí SEO (nemá jen papír o školení). A má přijatelnou cenu. Dal bych peníze spíše do toho než do Skliku a podobných.
Děkuji
Jsi na webtrhu staci zde zalozit novy topic s tim, ze hledas nekoho pro "SEO-servis" a nechat si posilat reference do posty a tu nejlepsi si vyberes :)
19. 6. 2009 16:51:03
https://webtrh.cz/diskuse/zacatky-prodeje-na-internetu-e-shop/strana/4/#reply301842
clie
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
19. 6. 2009 19:18:24
Napsal Ditule;306742
potřebovala bych trochu zvednout náladu, momentálně náš eshop funguje plně od dubna. sem tam přilétně nějaká objednávka. poslední 14 dní doplňjeme sortiment a máme kampaně na skliku, kde podotýkám máme odpoledne již vyčerpáno, denně na začátek nás navštěvuje 120 lidí ale objednávka žádná, ceny přijatelné, akce také.
co je za problém?
prosím o radu
ehop: www.obchod-fiala.cz
Asi jsem trošku staromódní ale když si otevřu úvodní stránku, vybafne na mě zpráva že mi chcete nabídnout lepší služby a pak nějaké další novinky. Potenciálního zákazníka by mělo trknout do očí zboží, které je chytře scováno někde dole v pravém sloupci.
co je proboha toto: http://www.obchod-fiala.cz/produkty/ellipse/damske-obleceni/ :D
Btw: Neprohlédl jsem si ani jeden produkt a proč? Používáte nějaký špatný JavaScript který se snaží přistupovat k prvku dokumentu, který ještě nebyl načten ( IE v takovém případě nahlásí že stránku nelze načíst).
19. 6. 2009 19:18:24
https://webtrh.cz/diskuse/zacatky-prodeje-na-internetu-e-shop/strana/4/#reply301841
Lacineji
verified
rating uzivatele
20. 6. 2009 07:23:51
Napsal Misha;307508
Takže ty bys chtěl vlastně provozovat eshop s tím, aby za tebe všechnu práci, na které provozování eshopu stojí, dělal někdo jiný :) No offence, ale právě na to, že tyhlety věci děláš sám, ty low cost začátky eshopu stojí.
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 11:11 ----------
A mohl byst tady poslat odkaz na ten eshop, aby se ostatní mohli inspirovat a podívat se, co jim třeba na jejich shopu chybí?
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 11:13 ----------
Pokud mohu doporučit, tak eshop v drupalu není nejlepší volba, navíc drupal není u nás moc rozšířen. Zdarma eshop řešení, jedno z nejrozšířenějších, je osCommerce - http://www.oscommerce-cesky.cz/
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 11:45 ----------
k webu www.lacineji.cz
- na úvodní stránce by bylo dobré napsat, co prodáváš a proč by to měli kupovat u tebe (široký sortiment, slušné ceny, osobní jednání, doporučení, možnost nakoupit více věcí poholdně najednou, výrobky co nejsou běžne v hypermarketech, cokoli)
- ten banner AKCE na hlavní stránce by mohl být klidně menší, ale hlavně by měl po prokliknutí směřovat do té sekce, kde si zákazník může to akční zboží koupit.
- vůbec ta úvodní stránka je hodně slabá - podívej se třeba na http://www.megapixel.cz/ , jaké mají složení úvodní stránky - v podstatě dokonalé. Jednak jsou tam důvody proč kupovat u nich, poté přehled těch hlavních sekcí, co mají v nabídce, poté bannerky s nějakou akční nabídkou a poté vypíchnuté produkty, které jsou třeba nějprodávanější nebo které by rádi prodali nejvíc.
- - podkategorie (kosmetika, parfémy, děti,.. ) na úvodní stránku podkategorie je vhodné vypsat, co v té kategorii člověk najde, napří jako tady - http://spokojenypes.cz/vitaminy-leciva/ - například totiž u kategorie Péče o domácnost mohou být ty názvy podkategoriíí (zřejmě značky výrobců) pro někoho neznámeé.
- pod-podkategorie (http://www.lacineji.cz/kosmetika/slunecni-ochrana/) -obsahuje na prvním místě OSM naprosto stejných položek, u kterých není jasné, o co vlastně jde. Doporučení: pročistit tu nabídku, udělat větší obrázky a už na této stránce napsat když už ne žádné podrobnosti, tak zcela bezpodmínečně PLNÝ název produktu. Nikdo nebude proklikávat stovky položek, aby našel co hledá.
- naopak přímo stránky produktu jsou dobré, nicméně to, že jsou komentáře zobrazeny jen zaregistrovaným a přihlášeným zákazníkům je naprostý nesmysl, to už tam ty komentáře nemusíš mít vůbec. Ty se musí zobrazovat všem a všichni musí mít možnost poslat kometnář nebo dotaz. Podívej se na http://www.bilezbozi.cz/chladnicky-s-mrazakem-dole/baumatic-bfe-256-ss - dole jsou komentáře a dotazy zákazníků, na které odpovídá někdo z eshopu a lidé se tak dozví víc, než jen z popisu produktu. Navíc mohou vznést dotaz a pokud jim dojde odpověď, uvidí, že péče o zákazníky je u tebe prioritou. V neposlední řadě je tento uživatelský obsah a komentáře výborné "krmivo" pro vyhledávače - na stránce bude více relevantního textu a budeš tak mít možnost záskat více návštěvníků z vyhledávačů na méně obvyklé dotazy.
- na stránce produktu by pro kliknutí na obrázek se měl zobrazit JEŠTĚ VĚTŠÍ OBRÁZEK! - když člověk klikne a zobrazí se mu plus míus to samé, je zklamán. hlavně u hraček jsou obrázky velmi důležité.
- u elektrických hraček by bylo dobré napsat, jaké baterie jsou třeba a ideálně je rovnou nabízet ke koupi!
Propagace:
- hledej diskusní fóra pro tvoji cílovou skupinu (zřejme maminky, třeba babinet.cz) a pokdoušej se obchod propagovat nenásilně tam, nebo se domluv s provozovatelem fóra na nějaké levné reklamě či soutěži o ceny nebo jiné akci
- hledej diskuse o konkrétních výrobcích které prodáváš a přidávej tam tvoje postřehy, zkušenosti a nabídky. Nikdy ale jako "zákazník", vždycky přiznej, že jsi provozovatel eshopu
- pokud hodláš investocvat peníze do kontextové reklamy, tak bych vyzkoušel propagaci google adwords v kontextové síti a nikoli jen sklik v hledání, můžeš si tam najít konkrétní weby, na kterých chceš inzeráty umisťovat.
SEO
- pro tvoje potřeby stačí v podstatě dva kroky - získat dostatek zpětných odkazů (vyměňuj odkazy z různými weby pro maminky nebo s eshopy, které nenabízí třeba to co ty, ale mají podobnou cílovou skupinu), plus zaregistruj web do katalogů
- druhou a naprosto klíčovou věcí jsou titulky stránky. Na hlavní stránce máš lacineji parfémy, kosmetika atd, to je dobré, ale přesný titulek musíš mít na každé podstránce - tj-. Lacineji.cz - Kosmetika - Sluneční ochrana, opalovací krémy (to je jeden z tipů, lidé kupují opalovací krém, nikoli sluneční ochranu), na každém produktu pak jeho název ideálně s kategorií - Lacineji.cz - hračky - razítka víla amálka
poslední tip: sleduj úspěšné obchody, jak to dělají oni - viz ty odkazy, co jsem posílal jako příklady - www.megapixel.cz, www.mall.cz, www.spokojenypes.cz, www.kosmas.cz a další
Díky za hodnocení. Máš pravdu v hodně věcech. Jen ta OScommmerce. Dívala jsem se na jejich stránky a nelze z toho nic vyčíst, alespoň ne pro laika. Jen pár obchodů ukázkových nic moc....
V Drupalu jsem viděla celkem pěkně a hlavně jsem sehnala člověka co je udělá za rozumný peníz.
Právě kvůli tě, textům chci mít své stránky, co zmůžeš na hostingu?? hodně záleží na tom jak jsou stránky napsané a to já už neovlivním.
S tím stránkováním máš pravdu, to mne vůbec nenapadlo, přitom, když jsem to změnila na hlavní stránce z úvodu na ten současný text, vyběhla návštěvnost o 60%. S tím proč nakupovat u nás, taky dám něco dohromady. Strašně mne zdržuje teď vkládání nových produktů.
Při mých 14 000 produktech to bude zábava:-)
Jenže je to tím, že jsem si původně vybrala velkého dodavatele s hodně položkami nahaázela to tam po jedné a pak zjistila, že jsou k níčemu. Holt dětské nemoci se vždy projeví.
Obrázky - nekonečné téma. Obrázky k parfémům a k části kosmetiky mám z feedu, kde jich dost chybí. Některé už nyní postupně nahrazuji. Večer pokud nepřidávám položky, projiždím web a kontroluji kde co změnit, upravit apod.
Moc děkuji za tipy!!!!!!
Ty se zabýváš čím???
20. 6. 2009 07:23:51
https://webtrh.cz/diskuse/zacatky-prodeje-na-internetu-e-shop/strana/4/#reply301840
Dita
verified
rating uzivatele
20. 6. 2009 18:41:46
Napsal clie;307805
Asi jsem trošku staromódní ale když si otevřu úvodní stránku, vybafne na mě zpráva že mi chcete nabídnout lepší služby a pak nějaké další novinky. Potenciálního zákazníka by mělo trknout do očí zboží, které je chytře scováno někde dole v pravém sloupci.
co je proboha toto: http://www.obchod-fiala.cz/produkty/ellipse/damske-obleceni/ :D
Btw: Neprohlédl jsem si ani jeden produkt a proč? Používáte nějaký špatný JavaScript který se snaží přistupovat k prvku dokumentu, který ještě nebyl načten ( IE v takovém případě nahlásí že stránku nelze načíst).
takže za prvé - novinky jsou od toho aby zákazníci viděli že máme nové kolekce toho a toho, to snad není na škodu, všechny novinky jsou odkazující
za druhé: ten odkaz co jsi se ptal co to proboha je, to je pouze rozdělovník, na levé straně pokud vím je menu kde se ti rozkliknou podkategorie
a za třetí: díky za upozornění na chybu, máme totiž převážně všude mozillu a chybu to neháže, takže si to musíme opravit v nastavení ;)
20. 6. 2009 18:41:46
https://webtrh.cz/diskuse/zacatky-prodeje-na-internetu-e-shop/strana/4/#reply301839
clie
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
20. 6. 2009 19:42:28
1) na škodu to není, ale já jako zákazník bych radši viděl nějaké zboží, než informaci o tom že chcete nabízet kvalitní zboží (to by snad měl každý). Nové kolekce ať se klidně představují, ale když teda musí zabrat veškerou plochu, kterou zákazník uvidí, když příjde na stránky, ať jsou pod nim třeba 4 položky dané kolekce.
2) no právě, prázdý rozdělovník. Méně inteligentní zákazník si řekne, že tady asi nic není, a ten více si začne rozmýšlet, jestli má cenu klikat dál. Proč v tom rozdělovníku není výpis zajímavho zboží?
3) já raději používám všechno, člověk nikdy neví ;-)
Neberte to zle, jen když si stežujete na malý prodej, měl byste začít podstrkávat zboží na každém kliku ;-)
20. 6. 2009 19:42:28
https://webtrh.cz/diskuse/zacatky-prodeje-na-internetu-e-shop/strana/4/#reply301838
Dita
verified
rating uzivatele
20. 6. 2009 23:05:38
Napsal clie;308174
1) na škodu to není, ale já jako zákazník bych radši viděl nějaké zboží, než informaci o tom že chcete nabízet kvalitní zboží (to by snad měl každý). Nové kolekce ať se klidně představují, ale když teda musí zabrat veškerou plochu, kterou zákazník uvidí, když příjde na stránky, ať jsou pod nim třeba 4 položky dané kolekce.
2) no právě, prázdý rozdělovník. Méně inteligentní zákazník si řekne, že tady asi nic není, a ten více si začne rozmýšlet, jestli má cenu klikat dál. Proč v tom rozdělovníku není výpis zajímavho zboží?
3) já raději používám všechno, člověk nikdy neví ;-)
Neberte to zle, jen když si stežujete na malý prodej, měl byste začít podstrkávat zboží na každém kliku ;-)
jasný, já to beru, vše i kritiku beru jako krok dopředu, vyzkoušet se má všechno. hned jsme pár věcí opravili, takže uvidíme co bude dál. denně máme zatím návštěvnost 200 lidí, ale objednávek nic moc. dá se říct, že skoro nic. takže jsem sdílná a snažíme se jít kupředu. díky za rady
20. 6. 2009 23:05:38
https://webtrh.cz/diskuse/zacatky-prodeje-na-internetu-e-shop/strana/4/#reply301837
Ja
verified
rating uzivatele
21. 6. 2009 02:05:23
Napsal Ditule;307298
já dala peníze do Skliku, asi to bude chvilku trvat než se to rozjede. máme ale denně vyčerpanej rozpočet tak jsme museli zvýšit denní rozpočet
a prosímtebe, zvětšily se ti denní zisky (ne tržby, ale zisky) o ty výdaje na Sklick?
21. 6. 2009 02:05:23
https://webtrh.cz/diskuse/zacatky-prodeje-na-internetu-e-shop/strana/4/#reply301836
Dita
verified
rating uzivatele
21. 6. 2009 10:23:33
Napsal Ja;308309
a prosímtebe, zvětšily se ti denní zisky (ne tržby, ale zisky) o ty výdaje na Sklick?
zatím ne :rolleyes:
21. 6. 2009 10:23:33
https://webtrh.cz/diskuse/zacatky-prodeje-na-internetu-e-shop/strana/4/#reply301835
Bathory
verified
rating uzivatele
21. 6. 2009 11:23:26
Rozjeli jsme s kámoškou eshop se zaměřením na hračky http://www.hrackypohoda.cz/ . Je v provozu asi 14 dní a tento týden jsem hodně věnoval ruční registrací do katalogů (asi 90-100)... je to docela fuška, oči mám jak králík, ale doufám, že se to vyplatí. Máte nějakej tip, kde zadat reklamu, aby se to vyplatilo? Částka řekněme 10-15K pro začátek.
21. 6. 2009 11:23:26
https://webtrh.cz/diskuse/zacatky-prodeje-na-internetu-e-shop/strana/4/#reply301834
ovesnyvk
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
21. 6. 2009 12:15:38
Začni registraci do katalogů.Potom bych upravil hlavní stránku a sepsal nejlíp nějaký ten odstavec s klíčovými slovy a ty bych zvýraznil.Dále bych si to nechal asi zvalidovat , 58html chyb není asi málo.
Napsal Bathory;308420
Rozjeli jsme s kámoškou eshop se zaměřením na hračky http://www.hrackypohoda.cz/ . Je v provozu asi 14 dní a tento týden jsem hodně věnoval ruční registrací do katalogů (asi 90-100)... je to docela fuška, oči mám jak králík, ale doufám, že se to vyplatí. Máte nějakej tip, kde zadat reklamu, aby se to vyplatilo? Částka řekněme 10-15K pro začátek.
21. 6. 2009 12:15:38
https://webtrh.cz/diskuse/zacatky-prodeje-na-internetu-e-shop/strana/4/#reply301833
Kedart
verified
rating uzivatele
22. 6. 2009 01:56:57
Zdravím, i já se připojím k některým nešťastníkům s konstatováním, že po cca 11 týdnech fungování je návštěvnost webu v průměru cca 80 návštěvníků denně a počet uskutečněných objednávek nevalný. Kladu si otázku, zda je s typem nabízeného zboží vůbec šance, aby se to časem rozjelo radikálně k lepšímu nebo zda se spíše smiřovat s tím, že to bude jen takové hobby :-). Na klíčová slova je web na Seznamu k nalezení na první straně, tak co lze ještě udělat lépe? Nějak se mi nechce věřit, že čas vše „vyřeší“.
Jedná se o web nabízející výrobu foto-obrazů na míru z vlastní databáze i z fotografií zákazníka http://www.foto-obrazy.eu Naštěstí mne živí jiná oblast podnikání, toto jsem rozjel jako doplněk. Jinak nevím, nevím :-). Díky za reakce.
22. 6. 2009 01:56:57
https://webtrh.cz/diskuse/zacatky-prodeje-na-internetu-e-shop/strana/4/#reply301832
Milan K.
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 6. 2009 09:40:08
Šmarjá hodnotit e-shop po pár týdnech provozu, když se ztěží stihnul zaindexovat do vyhledávačů. Hodnotit shop má možná smysl po roce provozu, ale né po pár týdnech. Je to běh na dlouhou trať, tak to prostě je.
22. 6. 2009 09:40:08
https://webtrh.cz/diskuse/zacatky-prodeje-na-internetu-e-shop/strana/4/#reply301831
Misha
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 6. 2009 10:57:03
Napsal Kedart;308816
Zdravím, i já se připojím k některým nešťastníkům s konstatováním, že po cca 11 týdnech fungování je návštěvnost webu v průměru cca 80 návštěvníků denně a počet uskutečněných objednávek nevalný. Kladu si otázku, zda je s typem nabízeného zboží vůbec šance, aby se to časem rozjelo radikálně k lepšímu nebo zda se spíše smiřovat s tím, že to bude jen takové hobby :-). Na klíčová slova je web na Seznamu k nalezení na první straně, tak co lze ještě udělat lépe? Nějak se mi nechce věřit, že čas vše „vyřeší“.
Jedná se o web nabízející výrobu foto-obrazů na míru z vlastní databáze i z fotografií zákazníka http://www.foto-obrazy.eu Naštěstí mne živí jiná oblast podnikání, toto jsem rozjel jako doplněk. Jinak nevím, nevím :-). Díky za reakce.
Je to moc pěkný web i pěkná služba.
Moje tipy:
- upravit TITLE stránky ("obrazy do bytu" to moc nepopisuje). Dát tam něco jako Tisk vašich fotografií a obrazů na papír i plátno - samozřejmě nějak líp formulované
- stejně tak bych dal někam nahoru nějakou "tagline" - tj jednou větou popis, o čem ten web je
- na jaká klíčová slova
- ceník tisku jsem našel až po chvilce hledání. Doporučil bych do horního menu namísto Obchodní podmínky dát Ceník - to zajímá každho, obchodní podmínky si někdo najde až bude opravdu přesvědčen, že o to má zájem
- Ceník zde - http://www.foto-obrazy.eu/dokumenty/jake-jsou-ceny - se ti nevešel na stránku, poslední dva sloupce ve svém prohlížeči nevidím
- doporučil bych to opět propagovat na webech s příslušnou tématikou - tj. na webech o fotografování, na webech o malování nebo na webech o zařizování interiérů. Výměny odkazů jsou základ, pokud by ses domuvil na zveřejnění nějakých článků, představujících službu, byl by to ještě lepší. Např. jak si vybrat obrazy do interiérů nebo tipy na dárky - zarámované fotografie
nějaké tipy jsou i tady - http://www.lupa.cz/clanky/zakladame-eshop-propagace-reklama/nazory/156506/
22. 6. 2009 10:57:03
https://webtrh.cz/diskuse/zacatky-prodeje-na-internetu-e-shop/strana/4/#reply301830
Kedart
verified
rating uzivatele
22. 6. 2009 17:32:12
Napsal Misha;308928
Je to moc pěkný web i pěkná služba.
Moje tipy:
- upravit TITLE stránky ("obrazy do bytu" to moc nepopisuje). Dát tam něco jako Tisk vašich fotografií a obrazů na papír i plátno - samozřejmě nějak líp formulované
- stejně tak bych dal někam nahoru nějakou "tagline" - tj jednou větou popis, o čem ten web je
- na jaká klíčová slova
- ceník tisku jsem našel až po chvilce hledání. Doporučil bych do horního menu namísto Obchodní podmínky dát Ceník - to zajímá každho, obchodní podmínky si někdo najde až bude opravdu přesvědčen, že o to má zájem
- Ceník zde - http://www.foto-obrazy.eu/dokumenty/jake-jsou-ceny - se ti nevešel na stránku, poslední dva sloupce ve svém prohlížeči nevidím
- doporučil bych to opět propagovat na webech s příslušnou tématikou - tj. na webech o fotografování, na webech o malování nebo na webech o zařizování interiérů. Výměny odkazů jsou základ, pokud by ses domuvil na zveřejnění nějakých článků, představujících službu, byl by to ještě lepší. Např. jak si vybrat obrazy do interiérů nebo tipy na dárky - zarámované fotografie
nějaké tipy jsou i tady - http://www.lupa.cz/clanky/zakladame-eshop-propagace-reklama/nazory/156506/
Moc děkuji za pozitivní hodnocení i za všechny tipy!
- title stránky: obrazy do bytu jsem zvolil záměrně, protože mi to pomáhá v hledanosti, i když to přesně nevystihuje přednost služby, obrazy do bytu to jsou :-)
- ano souhlasím, popis webu by měl být - např. obrazy na míru
- klíčová slova: obrazy a obrazy do bytu + další odvozeniny
- ceník tisku je tam jen jako doplněk pro ty, co chtějí dopředu zjistit cenu za výrobu z vlastní fotografie, jinak tam není potřeba, protože všechny ceny se automaticky zobrazují při výběru velikostí a provedení v okně s detilním náhledem
- to že se nevejde ceník na stránku netuším, programátor web optimalizoval pro IE a Firefox (ohlídat všechny je prý problém - já tomu bohužel nerozumím :-)
- ohledně propagace na podobně zaměřených webech máte pravdu, budu na tom pracovat. Znamená to, že weby s podobným zaměřením je potřeba oslovit, zda nemají zájem na vzájemnou propagaci nebo k tomu vedou jiné kroky? :-)
Díky moc!
22. 6. 2009 17:32:12
https://webtrh.cz/diskuse/zacatky-prodeje-na-internetu-e-shop/strana/4/#reply301829
Misha
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 6. 2009 13:27:58
ty weby nejlépe oslovit, ale s pokorou a realistickým požadavkem (ne jako když nám někdo na www.onlajny.cz, které mají 30 tisíc lidí denně, nabízí výmenu odkazů se svým blogem)
plus v google adwords je možné nasměrovat reklamy přímo na konkrétní weby
23. 6. 2009 13:27:58
https://webtrh.cz/diskuse/zacatky-prodeje-na-internetu-e-shop/strana/4/#reply301828
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit