Zadejte hledaný výraz...

Wedos kompletní výpadek

Mysteria01
verified
rating uzivatele
23. 5. 2014 18:26:08
Napsal Nethe;1090877
Jo, presne tohle me depta. Dost lidi mi poradilo, at si vpsku restartuju, ale jak je take psano vyse, bohuzel to nepomohlo, spis ani neslo...
Ono me by popravde stacila i informace, ze vypadek resej ale vzhledem k jeho rozsahlosti nejsou schopny rict jak dlouho to potrva. Lepsi nez dratem do oka a nebo nekomu nalhavat, ze vypadek trval 15 minut. Jeste ze je to posledni virtual, kterej u nich mame...
Stačila by informace, že řeší výpadek? Ne, oni vlastně o tom neví a nic nedělaj a začnou na tom pracovat až v pondělí, protože o víkendu se nedělá.
Jaký jiný hosting měl za poslední dva roky jeden jediný výpadek v délce maximálně hodinu (u mé VPS) a seženu tam VPS za 100Kč měsíčně? Rád si nechám poradit, kam jít, abych měl stejnou cenu a stejnou dostupnost.
23. 5. 2014 18:26:08
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/15#reply1025797
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
23. 5. 2014 18:34:21
Napsal Mysteria01;1090886
Jistě, i kdyby to tak bylo, myslíš že udělají prohlášení: "Výpadek služeb registrujeme, nicméně budeme potřebovat 2 hodiny na sehnání našich techniků a potom se na tom začne pracovat."? Vždyť je to k smíchu. A čas, za jak dlouho se to opraví je taky nesmysl, když by napsali 60 minut, tak v 61. minutě se tam vyrojí spousta de*ilů, jakto že to není. Když napíšou 12 hodin, tak se zase vyrojí de*ilové, co budou fňukat, jak je možný, že to bude trvat takhle dlouho...
Prostě ať by udělali cokoliv, tak vždy se najde dostatek de*ilů, co se jim na tom něco nebude líbit.
sorry, ale nemáš pravdu. Komunikace se zákazníky je v případě havárie to první a nejdůležitější. Jejich ignorace je naopak to poslední. Jako zákazník chceš mít jistotu, že se na problému pracuje, ne to jen předpokládat.
23. 5. 2014 18:34:21
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/15#reply1025796
Nethe
verified
rating uzivatele
23. 5. 2014 18:34:31
Napsal Mysteria01;1090891
Stačila by informace, že řeší výpadek? Ne, oni vlastně o tom neví a nic nedělaj a začnou na tom pracovat až v pondělí, protože o víkendu se nedělá.
Jaký jiný hosting měl za poslední dva roky jeden jediný výpadek v délce maximálně hodinu (u mé VPS) a seženu tam VPS za 100Kč měsíčně? Rád si nechám poradit, kam jít, abych měl stejnou cenu a stejnou dostupnost.
No, spis to bylo myslene ze by stacila informace o tom, ze neco takoveho se deje. VPS za stovku nevim, mame to reseny jinak, pres dedikovany/e server/y a bohuzel tenhle jedinej jsem jeste nestihnul premigrovat. Ono to ve finale vyjde levnejc, kdyz ti na tom bezi vic veci.
Resim to, co ostatni. Dve hodiny cloveku nikdo nic nerekne, po dvou hodinach lzou ze vypadek trval celkem 12 minut? To je dost neobvykly.
23. 5. 2014 18:34:31
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/15#reply1025795
Jaromir S.
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
23. 5. 2014 18:36:51
TO: Mysteria01
Prohlášení bude. "Výpadek byl 2 minuty" - všichni jste slepý a blbý. Jenom Wedos je letadlo. :-)
23. 5. 2014 18:36:51
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/15#reply1025794
drago
verified
rating uzivatele
(73 hodnocení)
23. 5. 2014 18:40:10
Na tom FB je to napsáno nepřesně 10 minut byl výpadek serverů + 2 minuty byl restart.
23. 5. 2014 18:40:10
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/15#reply1025793
jachym.czech
verified
rating uzivatele
23. 5. 2014 18:40:45
No, výpadek chápu, stane se a bylo to asi poprvé. Ale ty řeči ohledně délky mě taky vytáčí. Shodou okolností mám web o počasí, kde mj. sleduju data ze své stanice a tam je to černé na bílém, jak dlouho to data nebralo:
viz http://meteopage.com/my/interactive_graph.php
23. 5. 2014 18:40:45
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/15#reply1025792
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
23. 5. 2014 18:58:40
Napsal JackRussel;1090881
Wedos asi těch mých fakturovaných 20 tisíc ročně nepostřehne, ale dneska jsem s nima skončil. Aby první vyjádření k výpadku služby přišlo 3 hodiny po jejím začátku a ještě v takovém znění ("krátké výpadky na 2 a 10 minut"), to mě vážně maximálně vytočilo.
Je to prostě zkušenost. Plno lidí jí má už z doby původních hafanů, někdo je získá teď. A někomu je to jedno, hlavně že ušetří pár korun.
23. 5. 2014 18:58:40
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/15#reply1025791
eancode
verified
rating uzivatele
23. 5. 2014 19:06:34
Napsal jachym.czech;1090900
No, výpadek chápu, stane se a bylo to asi poprvé. Ale ty řeči ohledně délky mě taky vytáčí. Shodou okolností mám web o počasí, kde mj. sleduju data ze své stanice a tam je to černé na bílém, jak dlouho to data nebralo:
viz http://meteopage.com/my/interactive_graph.php
Měli problémy se sítí a v jednu chvíli jejich IP rozsah 46.28.104.0/21 nebyl v globálním routingu. Pokud by někoho zajímalo, co se v tom období dělo z pohledu IP protokolu a jeho směrování, doporučuji mrknout na https://stat.ripe.net/widget/bgplay#w.ignoreReannouncements=true&w.resource=46.28.104.0%2F21&w.starttime=1400839800&w.endtime=1400854200&w.instant=null&w.type=bgp
23. 5. 2014 19:06:34
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/15#reply1025790
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
23. 5. 2014 19:16:33
doufám, že tohle trošku srovná jejich ego ve smyslu psaní příspěvků na webtrh "my jsme nej, protože ..."
---------- Post added 23.05.2014 at 19:16 ----------
a tím se omezí jejich spam a spam celkově
23. 5. 2014 19:16:33
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/15#reply1025789
narinier
verified
rating uzivatele
23. 5. 2014 19:27:38
Napsal Tomve;1090914
doufám, že tohle trošku srovná jejich ego ve smyslu psaní příspěvků na webtrh "my jsme nej, protože ..."
---------- Post added 23.05.2014 at 19:16 ----------
a tím se omezí jejich spam a spam celkově
Nemyslim si, nic se nezmeni :)
Spis jsem zvedavej, kolik lidem pak nepojede web, treba kvuli poskozene db nebo kvuli tomu, ze si nedaji dohromady VPS, ktere jim nekdo nastavil a po restartu vse nenabehlo...
23. 5. 2014 19:27:38
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/15#reply1025788
Fautzi
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 5. 2014 19:29:30
Odcházím, podpoře jsem psal proč mi po 5 hodinách stále neběží VPS, pastnuli ze schránky klasickou okecávačku, že o problému ví a pracují na tom kdybych si tu nepřečetl, že to někomu viselo v GRUBu mám haltnutý server do teď.
23. 5. 2014 19:29:30
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/15#reply1025787
Mysteria01
verified
rating uzivatele
23. 5. 2014 19:30:51
Záleží na závažnosti problému, já si naopak myslím, že pokud to bylo něco velkýho, tak si můžou gratulovat, že to zvládli celkem v pohodě. Pokud jim spadlo úplně všechno včetně jejich vlastního systému, tak je myslím 30 minut u těch šťastnějších až nějakých 6 hodin slušná doba pro obnovování služeb po velkém kolapsu. :)
Napsal narinier;1090917
Nemyslim si, nic se nezmeni :)
Spis jsem zvedavej, kolik lidem pak nepojede web, treba kvuli poskozene db nebo kvuli tomu, ze si nedaji dohromady VPS, ktere jim nekdo nastavil a po restartu vse nenabehlo...
Ale tak to je problém těch lidí, že to nemají dobře nastavené. Poškozená DB není problém, protože je určitě pravidelně, alespoň jednou denně zazálohována ne? Nebo ne? Tak to je zase problém těch lidí. Jinak Wedos určitě bude mít zálohy celých VPSek a databází, takže si myslím, že nebude problém to tam nahodit i kdyby laxní uživatelé nezálohovali sami.
23. 5. 2014 19:30:51
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/15#reply1025786
Martin Kohout
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
23. 5. 2014 19:34:51
(http://mereni.kyblsoft.cz/hosting/Wedos.com)
23. 5. 2014 19:34:51
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/15#reply1025785
Šimon Berka
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
23. 5. 2014 19:35:08
zajimave ze to nabiha az tak postupne... aktualne mam uptime 04:20:23, predtim vypadek cca 50 minut
23. 5. 2014 19:35:08
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/15#reply1025784
Napsal Wedos Chat
Vážení zákazníci, dnes kolem 15.hodiny došlo ke dvěma rozsáhlým výpadkům našich služeb. Většina našich služeb již v pořádku běží a výpadek se jich dotkl minimálně. Nyní intenzivně pracujeme na odstranění zbytku problému. Brzy vydáme podrobnější informace. Prosíme, abyste nás v této věci zatím nekontaktovali. Pouze pokud vám nějaká služba stále neběží.
Chápu to správně že zákazník nemá právo na to vědět co se aktuálně děje?
23. 5. 2014 19:38:39
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/15#reply1025783
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit