Zadejte hledaný výraz...

wedos – jakou máte zkušenost s affilem? negativní

solcik
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
13. 3. 2011 22:46:46
chci se optat jakou máte osobní zkušenost s affilem od wedosu?
zatím mám zkušenost, že se objednávky nezaznamenávají do affil systému
(díky zpětné vazbě vím, že se nějaké objednávky uskutečnili)
je celý affil systém od wedosu fake?
13. 3. 2011 22:46:46
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-jakou-mate-zkusenost-s-affilem-negativni/#reply618730
-
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
13. 3. 2011 23:29:34
nám se také tři objednávky z asi deseti nezapsaly...
13. 3. 2011 23:29:34
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-jakou-mate-zkusenost-s-affilem-negativni/#reply618729
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
13. 3. 2011 23:31:45
a zkousel jsi to nejdriv resit s podporou?
13. 3. 2011 23:31:45
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-jakou-mate-zkusenost-s-affilem-negativni/#reply618728
solcik
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
14. 3. 2011 00:22:09
ano, zkoušel, ale výsledkem bylo, že problém bude v cookies, ale tam problém není,, proto se ptám na zkušenosti ostatních
14. 3. 2011 00:22:09
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-jakou-mate-zkusenost-s-affilem-negativni/#reply618727
Pane Šulc, nyní jsem udělal pokus a provizní systém funguje bez problémů. Nejprve jsem kliknul na váš provizní odkaz (vidíte proklik z IP adresy 90.182.83.50) a následně jsem vyplnil objednávku domény a ta se hned objevila v seznamu vašich provizních objednávek (obj. č. 1311113747).
Vyzkoušejte sám - klikněte si na svůj provizní odkaz a něco objednejte. Ale pozor - objednávat musíte přes jiný zákaznický účet než který používáte pro provizní systém.
Jak a kam vaši známí klikali bohužel netušíme, ale v okamžiku objednávání náš systém nenašel v cookies z jejich prohlížeče žádné provizní ID, což je nutná podmínka pro spárování objednávky s vámi.
14. 3. 2011 09:35:39
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-jakou-mate-zkusenost-s-affilem-negativni/#reply618726
Keert
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
14. 3. 2011 09:46:20
Já jen potvrzuji, že vše funguje tak jak má. Prokliky i provize se započítávají. Využívám provizní systém už pár měsíců.
14. 3. 2011 09:46:20
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-jakou-mate-zkusenost-s-affilem-negativni/#reply618725
RayBan
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
14. 3. 2011 10:04:20
to wedos: trochu odbočím - v únoru měla být spuštěna telefonická podpora, není.
Osobně jsem zaplatil hosting s tím, že jeden z požadavků byl právě člověk na telefonu.
Nebo to byla jen taková odpověď do ztracena ?
RayBan
14. 3. 2011 10:04:20
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-jakou-mate-zkusenost-s-affilem-negativni/#reply618724
Napsal RayBan;635975
to wedos: trochu odbočím - v únoru měla být spuštěna telefonická podpora, není.
Osobně jsem zaplatil hosting s tím, že jeden z požadavků byl právě člověk na telefonu.
Nebo to byla jen taková odpověď do ztracena ?
RayBan
To jsme neslibovali, to jsme jen původně předpokládali. Telefonická podpora je hodně náročná na množství personálu, který na to zatím nemáme. Přednostnější krok byla nonstop podpora, kterou již 14 dní testujeme (zatím to nikde oficiálně není). Na telefonickou podporu musíme nabrat a proškolit minimálně ještě jednoho člověka, což je časově velmi náročná záležitost. My upřednostňujeme komunikaci přes chat, kde se věci řeší snadněji než přes telefon - např. se dají posílat odkazy a zákazník se může autorizovat, což přes telefon nepůjde.
14. 3. 2011 10:14:00
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-jakou-mate-zkusenost-s-affilem-negativni/#reply618723
RayBan
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
14. 3. 2011 10:40:56
Napsal wedos;635978
To jsme neslibovali, to jsme jen původně předpokládali. Telefonická podpora je hodně náročná na množství personálu, který na to zatím nemáme. Přednostnější krok byla nonstop podpora, kterou již 14 dní testujeme (zatím to nikde oficiálně není). Na telefonickou podporu musíme nabrat a proškolit minimálně ještě jednoho člověka, což je časově velmi náročná záležitost. My upřednostňujeme komunikaci přes chat, kde se věci řeší snadněji než přes telefon - např. se dají posílat odkazy a zákazník se může autorizovat, což přes telefon nepůjde.
Držím palce, protože tyhle chaty jsou nejdražší způsob komunikace pro obě strany.
RayBan
14. 3. 2011 10:40:56
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-jakou-mate-zkusenost-s-affilem-negativni/#reply618722
Napsal RayBan;635989
Držím palce, protože tyhle chaty jsou nejdražší způsob komunikace pro obě strany.
RayBan
Proč si to myslíte?
14. 3. 2011 10:45:35
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-jakou-mate-zkusenost-s-affilem-negativni/#reply618721
RayBan
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
14. 3. 2011 11:22:06
Napsal wedos;635990
Proč si to myslíte?
To co by se vyřešilo za 10 minut, tak trvá 1,5 hodiny ( aktuálně a ještě nejsem u konce ).
RayBan
14. 3. 2011 11:22:06
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-jakou-mate-zkusenost-s-affilem-negativni/#reply618720
souhlasím, operátoři na chatu píší strašně dlouho, obyčejnou malichernost řešíme půl hodiny, z čehož dvacet pět minut čekám na odpověď o délce dvou vět..
14. 3. 2011 11:29:14
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-jakou-mate-zkusenost-s-affilem-negativni/#reply618719
Napsal RayBan;636004
To co by se vyřešilo za 10 minut, tak trvá 1,5 hodiny ( aktuálně a ještě nejsem u konce ).
RayBan
To záleží na tom co řešíte. Pokud je to komplikovanější technická záležitost, tak tu byste po telefonu nevyřešil vůbec. Jsou věci, které nelze vyřešit jedním kliknutím nebo příslušný pracovník nemusí být zrovna k dispozici. Po telefonu se u nás složité technické věci řešit nebudou. Zákaznická podpora má několik úrovní - její pracovníci zodpovídají běžné dotazy a řeší obvyklé problémy, ale to co neví na počkání nevyřeší a předají k vyřízení technikům.
14. 3. 2011 11:33:03
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-jakou-mate-zkusenost-s-affilem-negativni/#reply618718
Tak tak, technická podpora je po telefonu na dvě věci. Sám to znám u sebe (dělám jako správce IT).
Stejně je většinou odkážu na email, tam to člověk aspoň nezapomene a řeší se to hned. Navíc je taky potřeba si uvědomit to, že u složitějších věcí na to daný pracovník prostě potřebuje svůj klid a ne aby mu protistrana netrpělivě funěla do sluchátka.
14. 3. 2011 11:42:23
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-jakou-mate-zkusenost-s-affilem-negativni/#reply618717
solcik
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
14. 3. 2011 11:53:40
Napsal wedos;635963
Pane Šulc, nyní jsem udělal pokus a provizní systém funguje bez problémů. Nejprve jsem kliknul na váš provizní odkaz (vidíte proklik z IP adresy 90.182.83.50) a následně jsem vyplnil objednávku domény a ta se hned objevila v seznamu vašich provizních objednávek (obj. č. 1311113747).
Vyzkoušejte sám - klikněte si na svůj provizní odkaz a něco objednejte. Ale pozor - objednávat musíte přes jiný zákaznický účet než který používáte pro provizní systém.
Jak a kam vaši známí klikali bohužel netušíme, ale v okamžiku objednávání náš systém nenašel v cookies z jejich prohlížeče žádné provizní ID, což je nutná podmínka pro spárování objednávky s vámi.
koukám, že se tu řeší i jiné věci, to je OK ,, ale vrátím se k původní otázce,, ano obj. vidím 1311113747,, ale upřímně, jedná se o interní systém a třetí strana tu chybí, proto tomu nechám čas a uvidíme do budoucna,, jsou lidé co mají dobré zkušenosti jako Keert, a tak bych hned nechtěl dělat závěry
14. 3. 2011 11:53:40
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-jakou-mate-zkusenost-s-affilem-negativni/#reply618716
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit