Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Využíváte někdo službu nepřevzal.cz?

Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
12. 3. 2015 21:30:40
Banky taky používají solus a taky nikde nedáváš souhlas s uvedením tvého jména v tomto systému
Sonny, u balíku do ruky přijde sms i email vždy, takže o špatné informovanosti to není. Bacon, pokud by někdo napsal poznámku, jako ty, tak pokud zboží nebude, tak automaticky obj. zrušíme. Tady jde o lidi, kterým dáš vědět v den odeslání a to ti potvrdí, že zboží chtěj a další den přijmutí odmítnou
12. 3. 2015 21:30:40
https://webtrh.cz/diskuse/vyuzivate-nekdo-sluzbu-neprevzal-cz/strana/2/#reply1097975
Napsal Metaxa;1176525
Banky taky používají solus a taky nikde nedáváš souhlas s uvedením tvého jména v tomto systému
Sonny, u balíku do ruky přijde sms i email vždy, takže o špatné informovanosti to není. Bacon, pokud by někdo napsal poznámku, jako ty, tak pokud zboží nebude, tak automaticky obj. zrušíme. Tady jde o lidi, kterým dáš vědět v den odeslání a to ti potvrdí, že zboží chtěj a další den přijmutí odmítnou
Obvykle už i banky a operátoři mají přímo v podmínkách že souhlasíš se zařazením do SOLUS.
12. 3. 2015 21:35:37
https://webtrh.cz/diskuse/vyuzivate-nekdo-sluzbu-neprevzal-cz/strana/2/#reply1097974
hnidopich
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
12. 3. 2015 21:36:50
Napsal Metaxa;1176525
Banky taky používají solus a taky nikde nedáváš souhlas s uvedením tvého jména v tomto systému
Nechci byt hnidopich,ale v poslednich cca 7mi letech,kdyz jsme vyrizovali nejake pujcky,tak to vsichni meli v podminkach,ze s tim souhlasime a pokud by jsme nesouhlasili,tak nam proste nepujci.
12. 3. 2015 21:36:50
https://webtrh.cz/diskuse/vyuzivate-nekdo-sluzbu-neprevzal-cz/strana/2/#reply1097973
Napsal Metaxa;1176525
Banky taky používají solus a taky nikde nedáváš souhlas s uvedením tvého jména v tomto systému
dle meho ti, co zarazuji klienty na solus nechavaji podepisovat v ramci OP souhlas s tim, ze v pripade neplaceni tam muze byt zapsan. Zaroven u banky maji vcelku jasne overeno, kdo je realne dluznik. U eshopu nic takoveho neni.
12. 3. 2015 21:37:31
https://webtrh.cz/diskuse/vyuzivate-nekdo-sluzbu-neprevzal-cz/strana/2/#reply1097972
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
12. 3. 2015 21:44:52
Napsal Radek O.;1176529
dle meho ti, co zarazuji klienty na solus nechavaji podepisovat v ramci OP souhlas s tim, ze v pripade neplaceni tam muze byt zapsan. Zaroven u banky maji vcelku jasne overeno, kdo je realne dluznik. U eshopu nic takoveho neni.
Jj v tom je největší kámen úrazu, ikdyž ip adresa je celkem dobrý důkaz. A tady by pak stačilo si dát souhlas do OP, ale za nás stačí blokovat ip adresu a nebo hlídat zákazníka a hned jak znovu objedná, tak může jedině platbou předem. My jednoduše nechcem vychcánky co si objednávaj věci a pak nevyzvedávaj
12. 3. 2015 21:44:52
https://webtrh.cz/diskuse/vyuzivate-nekdo-sluzbu-neprevzal-cz/strana/2/#reply1097971
Napsal Metaxa;1176532
Jj v tom je největší kámen úrazu, ikdyž ip adresa je celkem dobrý důkaz. A tady by pak stačilo si dát souhlas do OP, ale za nás stačí blokovat ip adresu a nebo hlídat zákazníka a hned jak znovu objedná, tak může jedině platbou předem. My jednoduše nechcem vychcánky co si objednávaj věci a pak nevyzvedávaj
IP adresa porad nic nerika. Je-li to nejake pevne pripojeni porad neprokazete, kdo to udelal. Pokud je firemni uz vubec ne. Pokud ma mobilni pripojeni tak absolutene ne. Budete blokovat IP adresu mobilni site? Tim si odpalite jine lidi, kteri by pres to prisli. Budete po cloveku, ktery dostane IP po tom zlem chtit aby platil predem, proc by to delal? A muzeme pokracovat.
Neverim tomu, ze tech, co nejak zamerne objednavaji a zamerne nevyzvedavaji bude nejak moc. To budou tak mozna promile z tech, co si to neprevezmou. A mate vzdy vy vse v poradku? Vzdy dodrzite terminy? Skladovost produktu apod? Jak resite pripady, kterych neni malo, ze proste dopravce to nedoruci, ne ze klient neprevezme. A stoji vam to vubec za to s tim bojovat? Jaky je pro vas rozdil proti tomu, kdyz to clovek prevezme a vrati ve lhute 14ti dnu? Mimo nejaky vyssi princip?
12. 3. 2015 21:50:15
https://webtrh.cz/diskuse/vyuzivate-nekdo-sluzbu-neprevzal-cz/strana/2/#reply1097970
IP adresa není vůbec žádný důkaz. Když na to dojde policie to odloží protože nenajde konkrétní osobu. Teda, pokud ta osoba není totální debil.
A pak už to bude jen o tom, že mám v databázi osobní údaje třetí osoby bez jejího souhlasu.
12. 3. 2015 21:54:27
https://webtrh.cz/diskuse/vyuzivate-nekdo-sluzbu-neprevzal-cz/strana/2/#reply1097969
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
12. 3. 2015 22:02:49
Napsal Radek O.;1176511
skrnac: a muzete se podelit, jak jste nasli zpusob jednoznacne identifikace zakaznika na dalku?
je to o tom, že neřešíme jednoznačnou identifikaci, protože nic nežalujeme. V první fázi říkáme, že pravděpodobně došlo ke zneužití daných osobních údajů a pokud je někdo držitelem těchto osobních údajů a cítí se poškozen tím, že objednávku neudělal odkazujeme jej na Policii ČR.
Máme však třeba v podmínkách systému, že zákazník musí být na škodu upozorněn a musí mu být vystavena faktura na úhradu vzniklé škody, kterou neuhradil.
Bacon: třeba tento případ nelze do našeho systému vůbec zadat, protože nevznikla škoda na poštovném a nejedná se o vrácení dobírky.
12. 3. 2015 22:02:49
https://webtrh.cz/diskuse/vyuzivate-nekdo-sluzbu-neprevzal-cz/strana/2/#reply1097968
skrnac: a jake jsou vysledky toho systemu, co to prineslo?
12. 3. 2015 22:06:29
https://webtrh.cz/diskuse/vyuzivate-nekdo-sluzbu-neprevzal-cz/strana/2/#reply1097967
Michal Mrňa
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
13. 3. 2015 07:42:57
Napsal skranc;1176506
Tím, že podobnou službu provozujeme tak jsme samozřejmě řešili i právní otázku věci a máme od UOOU "posvěcení". Z jejich strany není problém zveřejnit někoho, kdo způsobil škodu, větší problém spatřovali v ověření příchozího zákazníka, ale i to se vyřešilo.
Švagrový nějaký dobrák nechal poslat zboží na dobírku, paradoxně to co sama prodává. Musel to být nějaký dobrák od nich z vesnice, jelikož jim to nechal poslat na adresu novostavby kde bydlely sotva měsíc. Určitě by neměla radost kdyby se objevila v nějakým registru.
Mě se zase stalo, že jsem si objednal pneumatiky, které měli být skladem a světe div se nedošly a i když jsem volal a zrušil objednávku tak mi jí paní asi nestornovala. Již měsíc jsem jezdil na nových gumách a v tom mi volají z toho eshopu, že mi odesílají zboží. Měli štěstí, že mi zavolali. Zboží bych samozřejmě nepřevzal.
Tak jak nyní na jednom eshopu. Objednal jsem si 19.2. zboží, které má být dostupné do 3 dnů. Kdyby mi napsali, že budou za měsíc, nevadilo by mi to, nespěchám na to. Bohužel jsem nedostal žádnou zprávu, proto jsem si 2.3. zjišťoval co se děje. Odpovědí mi bylo, že zboží by mělo být do konce týdne. Dnes už máme další konec týdne a zboží dosud nikde a informce také žádná.
13. 3. 2015 07:42:57
https://webtrh.cz/diskuse/vyuzivate-nekdo-sluzbu-neprevzal-cz/strana/2/#reply1097966
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
13. 3. 2015 09:18:28
Napsal Radek O.;1176542
skrnac: a jake jsou vysledky toho systemu, co to prineslo?
Tak naše původní předpoklady, podle toho, jak si všichni stěžují na nepřebírání dobírek byly, že zde budou desetitisíce lidí. Je to nesmysl. U standardního e-shopu jsou to jednotky měsíčně. Z toho důvodu jsme i upustili od toho, že to bude někdy výdělečný projekt a používáme jej spíše na osvětu a narovnání vztahu.
Pokud e-shop zadává více zákazníků než je běžný limit hledáme příčinu, pokud dojde k zadání zákazníka snažíme se ho kontaktovat a nabídnout bezplatné zprostředkování jednání s e-shopem.
Za postupy, které píše Slater je e-shop nemilosrdně banován. Pokud nás kontaktuje člověk v registru musí e-shop vše doložit. Od objednávky až po lístek z pošty, kde je vidět přesná cena poštovného.
13. 3. 2015 09:18:28
https://webtrh.cz/diskuse/vyuzivate-nekdo-sluzbu-neprevzal-cz/strana/2/#reply1097965
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
18. 7. 2015 11:45:20
Kolik máte spolupracujích eshopů?
18. 7. 2015 11:45:20
https://webtrh.cz/diskuse/vyuzivate-nekdo-sluzbu-neprevzal-cz/strana/2/#reply1097964
Pavel
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
26. 7. 2015 12:27:42
Myslím si , že služba je naprosto nesmyslná a maximálně udělá pak ještě horší reklamu , ale měl by stále vyset prst ve vzduchu za nepřijatý balíček .
26. 7. 2015 12:27:42
https://webtrh.cz/diskuse/vyuzivate-nekdo-sluzbu-neprevzal-cz/strana/2/#reply1097963
peto
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
30. 7. 2015 21:59:17
Napsal Radek O.;1176350
Vam vadi, ze vam lide neprevezmou zasilku. No fajn, budete tedy spokojeny, kdyz ji prevezmu a odstoupim od smlouvy a vy mi zaplatite cenu zbozi + postovne ktere jsem zaplatil za doruceni k sobe? Bude to presne del zakona, ale pro vas to bude jeste drazsi, nez kdyz to rovnou neprevezme.
Ked to neprevezme tak zaplatim dopravu 2x. Odomna ku zakaznikovi a aj dopravu spet ku mne.
Ked to prevezme a vrati tak sa preplaca najlacnejsi sposob prepravy k nemu. Dopravu vrateneho tovaru plati zakaznik.
Takze je to lacnejsie ked to preberie a vrati ;)
30. 7. 2015 21:59:17
https://webtrh.cz/diskuse/vyuzivate-nekdo-sluzbu-neprevzal-cz/strana/2/#reply1097962
Frantisek Kolar
verified
rating uzivatele
24. 3. 2016 09:19:40
Napsal Bíba;1176376
Osobně bych si neobjednal z eshopu, který mi hrozí pokutou 120,- za nepřevztaou zásilku. Stát se může kdykoliv cokoliv a slušný člověk se vždy umí dohodnout výhodně pro obě strany. Když je zákazník nepoctivý, stejně si vždy nějaký ten způsob najde. Hold toto je riziko "podnikání" a tak jako nám odpadají krádeže v kamenném obchodě, hold musíme počítat s nevyzvednutou zásilkou.
Poctivý zákazník se alespoň omluví nebo komunikuje za účelem posunutí doručení apod.
24. 3. 2016 09:19:40
https://webtrh.cz/diskuse/vyuzivate-nekdo-sluzbu-neprevzal-cz/strana/2/#reply1097961
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit