Zadejte hledaný výraz...

Využití call centra

skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
2. 11. 2011 20:24:58
Navrh na insolvenci nepodali oni, ale nějaká jejich bývalá zaměstnankyně, takže pokud se nenajde více věřitelů (což asi najde) nemusí být konkurs vyhlášen. Pokud měli v době přijímání nových závazků (Vašich plateb a objednávek) firmu v předlužení v platební neschopnosti pak se jedná o trestný čin.
2. 11. 2011 20:24:58
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/strana/3#reply679133
Navrh na insolvenci nepodali oni, ale nějaká jejich bývalá zaměstnankyně, takže pokud se nenajde více věřitelů (což asi najde) nemusí být konkurs vyhlášen.
Po pečlivém prozkoumání lze zjistit, že první kolo zahájila zaměstnankyně. Poté podala návrh na zpětvzetí.
Druhé kolo pak na sebe vyhlásila sama společnost.
2. 11. 2011 20:27:55
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/strana/3#reply679132
OvaCall
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 11. 2011 00:44:52
Dobrý den,
všem, kteří si u nás služby objednali jsem zaslal e-mail. Na společnost jsme podali insolvenční návrh, nicméně fungujeme nadále. To znamená, že přijaté objednávky jsou připraveny k realizaci. Pro upřesnění, problém byl pouze v mé špatné komunikaci, nicméně na zadaných objednávkách se pracovalo a pracuje. Dle domluvy se zákazníky mělo dojít k realizaci do 1 měsíce od přijetí platby za objednané služby. První platby byly připsány 18.10., to znamená, že v tomto ohledu problém není. Za problém, který vznikl mou "nekomunikací" se tedy všem zúčastněným omlouvám. Rovněž jsem nabídl drobnou kompenzaci za způsobené obavy.
3. 11. 2011 00:44:52
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/strana/3#reply679131
Napsal OvaCall;719384
Na společnost jsme podali insolvenční návrh, nicméně fungujeme nadále.
Neměl jste na mysli náhodou toto?
Na společnost jsme podali insolvenční návrh, nicméně lidi budeme okrádat dále.
4. 11. 2011 14:35:35
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/strana/3#reply679130
Pan Andreev mi napsal, že vše vrátí. Do zítřejšího dne by měly být peníze na účtě. Dám vědět, zda vše proběhlo v pořádku.
7. 11. 2011 13:34:46
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/strana/3#reply679129
Ahoj všichni, včera po urgenci vrátili z OvaCall s.r.o. částku za stornovanou fakturu. Z mé strany je tedy vše v pořádku.
10. 11. 2011 11:12:00
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/strana/3#reply679128
Václav Mach
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
15. 11. 2011 23:43:28
Já mám poslední zprávu starou 14 dní kde píše že kampaň právě začíná, nic ale nesvědčí o tom že by probíhala a od té doby na dotazy a urgence nijak nereaguje.
15. 11. 2011 23:43:28
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/strana/3#reply679127
bartosik
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
16. 11. 2011 09:54:00
U mne je to stejné :-) napsal jsem i mail o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz zpět na účet a žádná reakce.
Pan Andeev patrně reaguje pouze na zveřejněné stížnosti, pokud se jedná pouze o mail, tak si s ním nedělá hlavu.
16. 11. 2011 09:54:00
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/strana/3#reply679126
Václav Mach
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
17. 11. 2011 01:24:49
Přemýšlím co s tím. Suma není taková aby se vyplatil právník, na druhé straně zase nerad ze sebe nechám dělat troubu. Takže asi poslat odstoupení od smlouvy, počkat týden jestli se neozve, stáhnout přihlášku pohledávky , vyplnit podle https://isir.justice.cz:8443/isir_ws/doc/Document?idDokument=2900372 a poslat na Krajský soud v Ostravě, nějak to dopadne.
17. 11. 2011 01:24:49
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/strana/3#reply679125
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit