Zadejte hledaný výraz...

Využití call centra

OvaCall
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 9. 2011 14:40:26
Zdravím,
máme call centrum a hledáme další možnosti uplatnění na trhu. Naši operátoři (telefonisté) mají zkušenosti s přímým prodejem i s pasivním telemarketingem. (T-Mobile). Myslíte, že by se dala nějaká služba nabídnout i uživatelům webtrhu? Pokud máte radu, zájem o spolupráci nebo dotazy, napište prosím sem nebo do PM.
Velice děkuji.
20. 9. 2011 14:40:26
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/#reply679163
Jaké jsou zhruba ceny pro zavolání s nabídkou www stránek. Kolik se toho dá stihnout za hodinu?
20. 9. 2011 15:03:31
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/#reply679162
eery
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 9. 2011 15:05:52
Je mozna pouze cestina, nebo zvladnete poskytovat sluzby i v nemcine pripadne anglictine?
20. 9. 2011 15:05:52
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/#reply679161
OvaCall
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 9. 2011 15:31:00
Napsal eery;703286
Je mozna pouze cestina, nebo zvladnete poskytovat sluzby i v nemcine pripadne anglictine?
Dobrý den, v současnosti nabízíme služby pouze v češtině.
20. 9. 2011 15:31:00
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/#reply679160
koleno
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
20. 9. 2011 17:16:29
Dobry den. Mal by som pravdepodobne zaujem o vase sluzby. Mohli by ste mi poslat ponuku na kolenakpatrik@gmail.com
Dajte mi cennik, v akych radoch sa pohybuju ceny za vase sluzby atd.
20. 9. 2011 17:16:29
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/#reply679159
OvaCall
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 9. 2011 14:00:24
Dobrý den,
jen pro upřesnění - call centrum, zabývající se aktivním telemarketingem Vám nabízí své služby.
Nabízíme Vám aktivní vyhledávání zákazníků, které telefonicky oslovíme s Vaší nabídkou. Ušetříte čas, práci a peníze se sháněním nových zákazníků.
Velice nízké ceny. Pro bližší informace a cenovou nabídku prosím PM, dotazy obecnějšího charakteru můžete pokládat i sem.
Velice děkuji.
---------- Příspěvek doplněn 22.09.2011 v 14:05 ----------
Napsal koleno;703361
Dobry den. Mal by som pravdepodobne zaujem o vase sluzby. Mohli by ste mi poslat ponuku na kolenakpatrik@gmail.com
Dajte mi cennik, v akych radoch sa pohybuju ceny za vase sluzby atd.
Zaslán mail.
22. 9. 2011 14:00:24
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/#reply679158
plnimeweby.cz
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
22. 9. 2011 20:38:04
Dobrý den,
jaké jsou možnosti kontroly?
Děkuji.
22. 9. 2011 20:38:04
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/#reply679157
OvaCall
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 9. 2011 21:06:32
Zaslána PM ohledně kontroly.
22. 9. 2011 21:06:32
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/#reply679156
plnimeweby.cz
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
22. 9. 2011 23:40:13
Ta kontrola je dobře vymyšlená. Řekl bych maximální kontrola. :-D
22. 9. 2011 23:40:13
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/#reply679155
OvaCall
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 9. 2011 12:30:29
Hlavně se jedná o možnost nového prodejního i reklamního kanálu.
---------- Příspěvek doplněn 23.09.2011 v 13:09 ----------
Ohledně kontroly...je zde maximální kontrola, jelikož se jedná o monitorované hovory, tudíž si náš klient může vybrat namátkově jakékoli hovory a my mu je poskytneme ke kontrole, tak, aby měl jistotu, že práce byla odvedena a také v jaké kvalitě. Nemusíte tak ztrácet čas převoláváním zákazníků. Jinak klasický reporting je samozřejmostí. Poskytujeme také zpracování DB na míru z veřejných zdrojů.
23. 9. 2011 12:30:29
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/#reply679154
Zdravíčko.
V call centru jsem nějaký čas dělal a můžu říct, že kvalita je poměrně mizerná. Operátor je placen za schůzku a to znamená, že lidi přemlouvá a spousta lidí na to "kývne" jen proto, aby se toho člověka konečně zbavili nebo protože mu za schůzku něco nabízí. Podle mého názoru, je to celkem k ničemu, protože šance na prodej je velice malá.
Jestli chcete někdo vědět, jak to funguje v call centru, tak klidně pište.
OvaCall: Tento komentář určitě neslouží k poškození Vaší firmy. Píšu pouze můj názor z "druhé strany bariéry". Kritizuji zde call centra jako celek a ne Vaši firmu.
23. 9. 2011 20:42:00
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/#reply679153
OvaCall
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 9. 2011 00:12:28
Dobrý den, ono záleží, v jakém call centru jste volal a jaké produkty jste navolávali. Na našem trhu je spousta špatných call center, to souhlasím, ale hodnotit způsob práce call center na základě jedné zkušenosti, to je například asi takové, jako kdybych si nechal udělat od nějaké firmy webovou prezentaci se kterou bych nebyl spokojen a říkal, že si už nikdy nenechám od nikoho udělat webové stránky, protože to nikdo neumí, všichni dělají nekvalitně a výsledek nestojí za nic. A ve skutečnosti to určitě není pravda, protože v každém byznyse jsou firmy, které to dělají špatně a jsou firmy, které to umí dělat. Vaše hodnocení není vůbec objektivní. Nevíte o naší službě vůbec nic, nevíte nic o našem know how, nevíte nic o našich cenách, za jaké jsme schopni pro naše klienty navolávat, nevíte jaké máme výsledky, tak prosím neházejte všechna call centra do jednoho pytle. Vaše poznámka, že nechcete poškodit naší firmu je scestná. Pokud byste nechtěl minimálně naše služby očerňovat, mohl jste ve svém výkladu o zkušenostech z call centra použít např. výrazy: moje zkušenost, v tomto call centru a podobně. Já bych Vám mohl popovídat, jak dbáme na kvalitu, jakých etických kodexů se musíme držet, co musí a naopak nesmí v našich hovorech zaznít a pokud tomu tak není, jak jsme penalizováni. Za naši firmu mohu říct jediné, naše ceny jsou nastaveny tak nízko, až se mnozí zákazníci diví, protože si mysleli, že to bude mnohem dražší. Co se týká kvality naší práce, zákazník má kdykoli možnost zkontrolovat si, jak to děláme, snažíme se, aby naše navolání dopadlo dobře pro naše klienty, tedy aby vedlo k uskutečnění byznysu. Víme, že pokud našemu klientovi dovedeme zákazníka nebo zprostředkujeme byznys, vždy se k nám vrátí, protože bude s našimi službami spokojen. Naším cílem je, aby nám klienti přibývali, spokojení klienti, ne naopak. Pokud máte jakékoli dotazy ohledně našeho call centra, také mohu samozřejmě sloužit.
24. 9. 2011 00:12:28
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/#reply679152
Dobrý den.
Nepochápejte prosím moje komentáře jako útočení na vaši osobu nebo firmu.
Pracoval jsem u O2 a u AMAXu. U obou firem to probíhá naprosto stejně a co vím od lidí pracujících v jiných call centrech, tak je tam situace naprosto stejná:
Operátor je placený od prodaného produktu, domluvených schůzek, atd... Každý operátor dostane scénář podle kterého volá. Pokud řekne všechny body které musí říct a prodá tento produkt, tak je už call centru naprosto jedno jestli produkt bude reklamován nebo ne. Když příjde reklamace, tak supervizor zkontroluje nahrávku a pokud bude v pořádku, tak se reklamace zamítá. Call centrum už nezajímá jestli je kupující spokojený s produktem, pokud všechny náležitosti splnili. Například pokud jsou domlouvány schůzky, které jsou zdarma, tak lidé svolí ke schůzce jen aby už měli klid, ale jakmile dojde ke schůzce, tak šance na prodej je naprosto minimální.
Věřím tomu, že pro určitý projekt může být aktivní telemarketing užitečný. Pasivní telemarketing formou zákaznické linky je naprosto regulérní podpora, proti kterí výhrady nemám. Pokud je to u Vaší firmy hodně rozdílné, tak smekám a omlouvám se za moji trošku ostřejěší kritiku.
24. 9. 2011 00:35:04
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/#reply679151
plnimeweby.cz
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
24. 9. 2011 00:50:21
Dobrý den,
samozřejmě vím, jak to chodí v jiných call centrech a máte pravdu. Jsou call centra, která jedou jen na produkci na úkor kvality atlačí do toho až nelidsky oporátory. Nicméně, je opravdu rozdíl v tom, pro koho prodáváte, co prodáváte a jak máte nastaveny firemní standardy. Například, pokud navoláváme položky s přímým prodejem, OP produkt zákazníkovi prodá, dále provádíme kontrolní hovor, kde se všechny informace zákazníkovi opakují a člověk, který tyto hovory dělá, může tento prodej pustit na delivery až poté, co si je jistý, že zákazník všemu rozumí, produkt opravdu chce. Poté je k zákazníkovi vyslán obchoďák, který to se zákazníkem znovu projde a vše mu vysvětlí. Je schopný zákazníkovi na cokoli odpovědět. Když zákazník prodaný produkt obdrží a převezme, je s ním proveden verifikační hovor, kde se náš verifikátor ujistí ještě jednou, že zákazník si zakoupil to a to, rozumí tomu, chce to apodobně a až poté je obchod považován za hotový. Toto se ale týká přímého prodeje, s marží v řádově tisíců kč za prodaný produkt. Služba, kterou zde nabízíme je mnohem levnější, nicméně není ochuzena na kvalitě. Naníc ne vkaždém call centru je OP placen provizně. My jdeme trochu jinou cestou. Snažíme se nabídnout cenově velmi nízko položenou (paušální) službu, která si své zákazníky určitě najde, a mohu říci, že už nachází, a která nebude ochuzena na kvalitě.
---------- Příspěvek doplněn 24.09.2011 v 00:51 ----------
:-) Na kolegu se nezlobte také za ostřejší tón. Nicméně, opravdu není call centrum, jako call centrum...
24. 9. 2011 00:50:21
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/#reply679150
plnimeweby.cz
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
24. 9. 2011 00:53:52
Dobrý den,
samozřejmě vím, jak to chodí v jiných call centrech a máte pravdu. Jsou call centra, která jedou jen na produkci na úkor kvality a tlačí do toho až nelidsky operátory. Nicméně, je opravdu rozdíl v tom, pro koho prodáváte, co prodáváte a jak máte nastaveny firemní standardy. Například, pokud navoláváme položky s přímým prodejem, OP produkt zákazníkovi prodá, dále provádíme kontrolní hovor, kde se všechny informace zákazníkovi opakují a člověk, který tyto hovory dělá, může tento prodej pustit na delivery až poté, co si je jistý, že zákazník všemu rozumí, produkt opravdu chce. Poté je k zákazníkovi vyslán obchoďák, který to se zákazníkem znovu projde a vše mu vysvětlí. Je schopný zákazníkovi na cokoli odpovědět. Když zákazník prodaný produkt obdrží a převezme, je s ním proveden verifikační hovor, kde se náš verifikátor ujistí ještě jednou, že zákazník si zakoupil to a to, rozumí tomu, chce to apodobně a až poté je obchod považován za hotový. Toto se ale týká přímého prodeje, s marží v řádově tisíců kč za prodaný produkt. Služba, kterou zde nabízíme je mnohem levnější, nicméně není ochuzena na kvalitě. Navíc ne vkaždém call centru je OP placen provizně. My jdeme trochu jinou cestou. Snažíme se nabídnout cenově velmi nízko položenou (paušální) službu, která si své zákazníky určitě najde, a mohu říci, že už nachází, a která nebude ochuzena na kvalitě.
P.S. Na mého kolegu se také nezlobte za ostřejší tón. Ale opravdu není call centrum jako call centrum...
24. 9. 2011 00:53:52
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/#reply679149
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit