Zadejte hledaný výraz...

Využití call centra

Dobrý den,
na vašeho kolegu se samozřejme nezlobím. Argumentace je v rámci slušnosti správná. Můžu dostat například do pošty detailní způsob vašeho volání a ceník? Pokud hodláte finálním zákazníkům prodávat produkty s tím, že jste si jisti, že všemu rozumí a není to uděláno způsobem nátlaku a obklopením obrovského množství informací, tak je všechno v naprostém pořádku. Pokud firmu povedete tak jak popisujete, tak si myslím, že brzy budete velice úspěšní. Jenom si nejsem jist jestli bude takové procento prodaného zboží pokud nebudete na finální zákazníky vyvíjet nátlak jak je tomu v běžných call centrech. Pokud vaše cena bude o tolik výhodnější než v jiných call centrech, tak by snad ani nevadil menší počet produktů za cenu vysoké informativnosti, ale obávám se, že s takovým poctivým přístupem nemůžete získat větší zakázky od firem, kterým jde o to co nejvíce prodat a aby zákazník podepsal smlouvu a dál nezájem.
Jestli vaše firma bude tak poctivá jak popisujete, tak vám přeju hodně štěstí po této trnité cestě.
P.S. Doufám, že se Váš kolega nezlobí na mě za moje skeptické připomínky po zkušenostech, které jsem nabral za tu dobu působení v call centrech. Chtěl jsem jenom vyjádřit můj názor.
24. 9. 2011 02:01:50
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/strana/2#reply679148
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
24. 9. 2011 09:46:57
Poslite mi prosim blizsie informacie o sluzbych a orientacnych cenach do PM. Ak je to mozne aj nejake predosle referencie (co ste predavali a ako to dopadlo). Dakujem.
24. 9. 2011 09:46:57
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/strana/2#reply679147
OvaCall
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 9. 2011 03:19:16
Dobrý den,
vzhledem k velkému množství dotazů, píši upřesňující informace:
call centrum zabývající se aktivním i pasivním telemarketingem vám nabízí novou službu - aktivní vyhledávání zákazníků, které oslovíme s vaší nabídkou. Ušetříte čas, práci a peníze se sháněním nových zákazníků. Jedná se o službu, která je placena paušálně a garantuje vám, že každý měsíc navoláme 100 potencionálních zákazníků s Vaší nabídkou. Výsledkové reporty včetně kontroly hovorů jsou samozřejmostí. Vyberete si cílovou skupinu zákazníků, které budeme s vaší nabídkou oslovovat. Pokud nemáte svou vlastní databázi, my ji pro vás zcela zdarma připravíme.
Cena naší základní služby BASIC:
1 měsíc - 990,-Kč (přepočteno na 1 hovor - cena za 1 navolání 9,90Kč)
3 měsíce - 1990,-Kč (6,60Kč)
6 měsíců - 3490,-Kč (5,80Kč)
12 měsíců - 4990,-Kč (4,20Kč)
Ceny včetně DPH. (Jedná se o zaváděcí ceny.)
Pro bližší informace prosím PM, dotazy obecnějšího charakteru můžete vkládat i sem.
Velice děkuji.
26. 9. 2011 03:19:16
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/strana/2#reply679146
Relaxjob
verified
rating uzivatele
27. 9. 2011 11:08:47
Dobrý den,
nikde jsem si nevšimnul zdali je možné navýšit počet měsíčně navolaných zákazníku např: 200, 500 atd? Případně jestli bych se ještě vlezl do té zaváděcí ceny i s tímto počtem hovoru, na zkoušku.(samozřejmně přepočítanou na počet hovorů) Děkuju za odpověd, preferuje do PM, ale pokud to někomu pomůže můžete i tady.
27. 9. 2011 11:08:47
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/strana/2#reply679145
OvaCall: můžeš mi poslat tel nebo email kontakt na infanap@gmail.com, měl bych zájem o aktivní telemarketing (několik tisíc aktivních calls)
27. 9. 2011 11:58:48
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/strana/2#reply679144
OvaCall
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
27. 9. 2011 15:17:13
Napsal Relaxjob;705370
Dobrý den,
nikde jsem si nevšimnul zdali je možné navýšit počet měsíčně navolaných zákazníku např: 200, 500 atd? Případně jestli bych se ještě vlezl do té zaváděcí ceny i s tímto počtem hovoru, na zkoušku.(samozřejmně přepočítanou na počet hovorů) Děkuju za odpověd, preferuje do PM, ale pokud to někomu pomůže můžete i tady.
Dobrý den,
zaslána PM.
27. 9. 2011 15:17:13
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/strana/2#reply679143
plnimeweby.cz
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
28. 9. 2011 20:36:56
Možná by bylo dobré uvést jak dlouho platí zaváděcí ceny.
28. 9. 2011 20:36:56
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/strana/2#reply679142
OvaCall
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 9. 2011 09:47:33
Zaváděcí ceny jsou platné pro objednávky uskutečněné do 15.10.2011.
29. 9. 2011 09:47:33
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/strana/2#reply679141
Zdravím všechny, něco tady nehraje!!
17.10.2011 jsem provedl objednávku a 20.10. uhradil fakturu. Komunikoval jsem přímo s panem Nikolou Andreevem z OvaCall s.r.o. (jednatelem). Po uhrazení jsem mu ještě zaslal kompletní specifikaci pro provolávání, ale pan Andreev se již neozval. To bylo 20.10.2011 odpoledne.
24.10.2011 jsem se připomenul e-mailem, 27.10.2011 opět a včera 31.10.2011 v 13:18 jsem napsal i přímo uživateli OvaCall sem na Webtrh. Přestože lze ve statistikách profilu vidět, že se na Webtrh přihlásil, žádnou odpověď jsem nedostal.
Dnes - 01.11.2011 - jsem volal na všechny kontaktní telefonní čísla, která v OvaCall mají, ale na žádném jsem se nedovolal. Na skypu nyní také není nikdo z nich online. Proto jsem přistoupil k vypovězení objednávky. Nevím, co se děje, ale již dávno jsem chtěl začít s kampaní. Toto není dle mého názoru profesionální jednání.
Pokud existuje k nekomunikaci nějaké rozumné vysvětlení, prosím někoho z OvaCall, aby se zde k tomu vyjádřili. Storno objednávky již ale rušit nehodlám.
Michael Vavřička - agentura EnterMedia
1. 11. 2011 16:22:13
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/strana/2#reply679140
bartosik
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
1. 11. 2011 18:45:28
U mne je to podobné :-) Doufám, že jsem netrefil na prvního mého podvodníka na webtrhu. :-) Já mám fakturu ze září :-) Teď si uvědomuji, že jsem měl na faktuře špatně spočítané DPH, přišla mi na to až účetní při podání DPH...
1. 11. 2011 18:45:28
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/strana/2#reply679139
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
1. 11. 2011 19:13:42
V minulosti měli problémy i zaměstnanci:
http://www.podvodne-firmy.cz/Ova-Call-sro-Ostrava
1. 11. 2011 19:13:42
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/strana/2#reply679138
To mi povídejte, ten link jsem také objevil. Navíc jsem netušil, že se firma vlastně pohybuje i v mém oboru podnikání, a to mě zrovna nenadchlo.
PS: Když nás bude více, tak to můžeme v případě, že se problémy nevyřeší, řešit společně. Jistě pak budeme mít větší šanci na úspěch. Já ještě ale doufám, že se zde jednatel firmy ukáže, omluví se za nedostupnost a vše napraví. Jestli tomu tak ale skutečně bude opravdu netuším ... Pokud tu máte ještě někdo zaplacenou fakturu a dodávka služeb je v nedohlednu, dejte vědět do vlákna.
2. 11. 2011 09:47:13
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/strana/2#reply679137
bartosik
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
2. 11. 2011 15:18:20
a je to :-)https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?rowid=AAAE1DAAkAAHGRzABQale
bude to asi pěkná ku*da teď jsem procházel fakturu jakou od něj mám a co jsem mu zaplatil a není tam ani razítko ani nic, je to jen dokument ve wordu....jedině se mu pokusit prokázat pokus o podvod, jinak to asi nějak utáhne :-)jen nevím proč jsem si nepřečetl celé vlákno než jsem mu poslal peníze. :-)))
http://webfair.cz/threads/3463-Navoláme-vám-zákazníky-velmi-levně
2. 11. 2011 15:18:20
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/strana/2#reply679136
Bartosiku, razítko není povinnou součástí daňového dokladu a formát zákon taky neukládá. Pokud si to dokážete otevřít, vytisknout a zaplatit, jde cokoliv.
Odkaz na insolvenci je tady
https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?rowid=AAAE1DAAkAAHGRzABQ
2. 11. 2011 16:33:25
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/strana/2#reply679135
bartosik
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
2. 11. 2011 16:49:58
jasně, akorát si pak začneš dávat věci dohromady, když zjistíš, že faktura je poslaná pouze ve wordu a bez podpisu bez ničeho, a jde celkem jednoduše říct, že o tom nic neví... a že jsem si ji vytvořil sám. pak že nasliboval poslání smlouvy, místo toho poslal fakturu, smlouvu po několikáté urgenci poslal, ale stejně jsem ji nepodepsal :-) fakturu jsem 17.10 zaplatil, odepsal mi, že se hned pouští do práce přípravy pro operátora a 27.10. už na sebe podává návrh na insolvenci. Mi neříkej, že toho 17.10. ještě nevěděl, že to půjde do kytek...
Ale nic se nedá dělat, stálo mne to jen litr a konečně se našel někdo, kdo mne odrbal a přitom jsem přišel jen o tak málo, snad se z toho aspoň poučím :-)
2. 11. 2011 16:49:58
https://webtrh.cz/diskuse/vyuziti-call-centra/strana/2#reply679134
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit