Zadejte hledaný výraz...

Výpověď s Tmobile, rada?

slovak.cz
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
6. 5. 2011 10:01:25
Zdravim, mam na vas takovy dotaz..
kupoval jsem v prodejne Tmobile telefon+pausal... telefon ovsem nefungoval tak jak mel a tak jsem asi po trech dnech poslal telefon na prodeju kde jsem ho kupoval zpet + se vsemi smlouvami a fakturou + s dopisem, ze vypovidam smlouvu. Dnes se mi balicek vratil s tim, ze me zadosti nebylo vyhoveno. Balik se mi vratil z nejakeho Nymburku a v dopise stoji, ze jsem mel telefon a veskere dokuemnty zaslat na prodejnu, kde jsem uzaviral smlouvu.. to jsem take udelal, tak nechapu to, jak se mi balicek mohl vratit z distribucniho centra a jeste jsou tak drzi, ze napisi, ze jsem balik poslal do nejakeho distribucniho centra a ne na prodejnu, kde jsem ho kupoval.
Vypovedni lhuta samozrejme jiz uplynula, jelikoz mi balik poslali zpet cca po 3 tydnech... Jak takovouto situaci resit?
abych to shrnul, telefon+smlouvy+dopis o vypovezeni smlouvy jsem poslal tam, kde jsem vse kupoval a uzaviral (tedy na prodejne Tmobile) v zakonne lhute. Balik mi byl ovsem vracen z nejakeho distribucniho centra v Nymburku s tim ze jsem ho mel zaslat na prodejnu a ne na dist. centurm.
Diky za rady, podaci listek mam jeste nastesti doma...
6. 5. 2011 10:01:25
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-s-tmobile-rada/#reply634424
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
6. 5. 2011 10:17:19
Nevim co resis. Obecne smlouva, i ta ve vypovedni lhute (pokud nejaka je) se vypovida osobne tam kde jsem neco koupil/objednal.
Je naivni si myslet, ze kdyz to posles postou tak vse bude OK - no nebude.
Vem si ten podaci listek a bez na tu pobocku kdes to koupil.
6. 5. 2011 10:17:19
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-s-tmobile-rada/#reply634423
slovak.cz
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
6. 5. 2011 10:22:30
na pobocku kde jsem to koupil se uz asi nikdy nedostanu, je to na druhe strane republiky... to, ze se to vypovida pisemne nic snad na situaci nemeni... to ze vypovim smlouvu pisemne (a zaslu to tam, kde jsem to kupoval) je podle me jeste lepsi nez tam jit osobne a resit to s nejakou hloupou prodavackou ktere je 18 let a poradne nevi co ma delat..
snad nezijeme v dobe, kdy se musi vse resit osobne..
6. 5. 2011 10:22:30
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-s-tmobile-rada/#reply634422
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
6. 5. 2011 10:31:42
Napsal slovak.cz;653355
na pobocku kde jsem to koupil se uz asi nikdy nedostanu, je to na druhe strane republiky... to, ze se to vypovida pisemne nic snad na situaci nemeni... to ze vypovim smlouvu pisemne (a zaslu to tam, kde jsem to kupoval) je podle me jeste lepsi nez tam jit osobne a resit to s nejakou hloupou prodavackou ktere je 18 let a poradne nevi co ma delat..
snad nezijeme v dobe, kdy se musi vse resit osobne..
Tak proc jsi to kupoval na pobocce na druhe strane republiky? Minimalne bylo treba udelat namahu a zajit na mistni pobocku.
To, ze se to vypovida pisemne meni na to hodnce ceho - a ty ten vysledek drzis primo v ruce (NEUZNANO) - co vice o tom mam rici, ze pisemne vypovidat jakoukoliv smlouvu je hrozne naivni.
Pokud je na pobocce 18 leta "hloupa prodavacka" vzdy mas moznost si nechat zavolat bud vedoucniho managera nebo nekoho kdo se tam vyzna, minimalne se stezovat na centrale, ze te nejsou schopni oblslouzit. Vsechno toto je proste vymluva a lenost a na tomto foru tuto problematiku 100% nevyresis.
Ano, zijeme v dobe kdyz "Pokud si to sam neudelas/nezaridis - tak nic nemas, neni na nikoho spolehnuti"
6. 5. 2011 10:31:42
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-s-tmobile-rada/#reply634421
slovak.cz
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
6. 5. 2011 10:48:55
Kupoval jsem to tam proto, ze jsem byl zrovna ve meste na navsteve a nabidka v prodejne me zaujala.
Ja to tady nechci vyresit, jen chci radu, jestli nekdo neresil neco podobneho. Ocividne prodejna Tmobile zaslala balicek na nejake distribucni centrum a toto centrum nema s vypovezenimi smluv nic spolecneho.
Dalsi vec je to, ze kdyz jsem volal na callcentrum Tmobile s dotazem, jak smlouvu vypovede, bylo mi sdeleno, ze vse mam zabalit do baliku a zaslat na distribucni centurm do Nymburka.. to se mi ovsem zdalo divne atak jsem googlil.. vygooglil jsem, ze to neni pravda, ze toto centrum neresi vypovedi smluv, ze mam balik zaslat na prodejnu tmobile kde jsem vse uzaviral. Volal jsem tedy na callcentrum a tam mi jina slecna sdelila, ze to mam zaslat opravdu na prodejnu kde jsem to kupoval... uz jen to, ze kazda operatorka mi rekla neco jineho nepovazuji za profesionalni jednani...
6. 5. 2011 10:48:55
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-s-tmobile-rada/#reply634420
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
6. 5. 2011 10:51:52
na google se taky nelze ve vsem spolehat prece. tys podepsal smlouvu, mel jsi mit proste na to cas alespon osobne zajit na lokalni prodejnu ve tvem meste a vse s nimi probrat a vyresit.
6. 5. 2011 10:51:52
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-s-tmobile-rada/#reply634419
proc by mel nekam chodit? pokud smluvni vztah nezakazuje vypoved zaslat, je to legitimni a spravny krok. Neumim si predstavit, ze bych v pripade ukonceni nejakeho smluvniho vztahu letel pres pul sveta vypovedet nejakemu dodavateli smlouvu, kdyz to staci poslat. Navic na pobocce by nic neukoncili, jen by to prevztali a "dali by mu vedet" a jejich postup by byl zrejme uplne stejny at v jeho pritomnosti ci nepritomnosti.
Jinak rozhodne je proc to zamitli. Pokud smlouva umoznila ji vypovedet v nejake lhute a oni to zamitli, pak pro to musi mit nejaky duvod. Pokud bez duvodne, pak to, ze ta doba propadla neni rozhodujici, protoze jste to podal vcas. Pokud tam je nejaka vytka pro kterou to neslo vypovedet, protoze jste neco opomenul/porusil apod. pak to bude samozejme slozitejsi.
6. 5. 2011 10:59:02
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-s-tmobile-rada/#reply634418
slovak.cz
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
6. 5. 2011 11:01:40
nespolehal jsem se na to :o) prave proto jsem volal znova na callcentrum kde mi rekli, ze to mam opravdu poslat na prodejnu kde jsem smlouvu uzaviral.. coz je spravne.. kdyz si takyk oupite neco na eshopu a reklamujete to, neresite to s dodavatelem eshopu ale s eshopem...
to, ze jsem mohl zajit na jinou prodejnu osobne by nic nevyreslo.. reknou mi to stejne... problem je ten, ze tmobile ma plno "neoficialnich" prodejen, kterym propujci jen vzhled (ruzove barvy, loga tmobile, trickap pro zamestnance atd atd), ale neni to oficialni prodejna a tech je snad 90%. proc ovsem mam chodit na prodejnu, kdyz maji tu supersluzbu, klientske centrum, kam staci zavolat a problem je mozne resit ihned s vyskolenymi pracovniky? ale jak jsem se presvedcil, tak takzdeho pracovnika asi skoli uplne jinak..
to ze jsem nekam zasel a nezasel neni vubec podstatne... je nekolik moznosti vypovid smlouvy a na ty ja mam pravo.. ja tady nechci resit to, jestli jsem tam mel jit osobne nebo jsem to mohl poslat postou atd, resim tady to, jestli nekdo nemel v minulosti stejny problem.
Jiz jednou jsem vypovidal smlouvu s O2.. zasel jsem na prodejnu a tam mi rekli, ze to mam take sepsat pisemne a bud jim to tam nechat a oni to predaji dal a nebo to rovnou poslat na nejakou adresu. Ustne vypoved smlouvy resit nejde.. tak i tak to musi byt na papire.
---------- Příspěvek doplněn 06.05.2011 v 11:08 ----------
Radek O.:
Diky za podporu, konecne nekdo chape, ze osobne na prodejne to i tak nevyresim, tak i tak se to musi sepsat a nekam poslat.
ale k veci:
V dopise stalo toto:
logisticke stredisko v nymburce nebylo prodejcem (logisticke centrum je v Nymburce). Chapu to tak, ze tmobile prodejna zaslala cely balik do Nymburka a ocividne si neuvedomila, ze centrum v Nymburce neresi vypoved smlouvy.
Neopomeul jsem nic. Mam takovy pocit, ze jsem mohl do 14ti dnu od smlouvy odstoupit bez sankci (nejsem si jist temi 14ti dny, ale 100% tam nejaka lhuta byla, docetl jsem se to ve smlouve, ale ted si nevybavim jaka. Ale take mohu 100% rict, ze prodejna v HK balik prevzala pred uplynuti teto doby (podle sledovani zasilky na webu ceske posty)). Do baliku jsem prilozil telefon (jeste mel ochranne folie, ty jsem neslepoval), prilozil jsem tam fakturu, smlouvu kterou jsme uzavreli a veskere reklamni karticky ktere mi tmobiel dal. Jen igelitku jsem tam neprilozil :o)..
Hned navrchu byl v obalce oznacene textem "ihned po rozbaleni precist" prilozen dopis, kde bylo psano, ze vypovidam smlouvu z toho a toho duvodu. Vse podle me spravne a zaslano to bylo na adresu prodejny, kde jsem telefon kupoval a smlouvu uzaviral..
6. 5. 2011 11:01:40
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-s-tmobile-rada/#reply634417
nexus
verified
rating uzivatele
6. 5. 2011 11:28:36
pokud ti neco rekli na callu, tak to maji poikud je mi znamo povinnost ukladat, takze to v nejhorsim zkus tudy. pokud ti to rekli oni, tak at se k tomu postavi celem. mam podobne problemy u vodafonu, i kdyz radove mnohem horsi, deset lidi na lince a kazdy tvrdi neco jineho... fakt banda k pohledani, hlavne se nenechat odbit
6. 5. 2011 11:28:36
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-s-tmobile-rada/#reply634416
slovak.cz
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
6. 5. 2011 11:35:05
urcite ne.. az prijedu domu z prace beru cely balik a pobezim nekam na tmobile a jdu to resit.. uz jsem psal email.. v techhle vecech dokazu byt opravdu neprijemny.. kolikrat jsem uz vydupal reklamace.. kazdej chce kazdyho jen "ojebat" kdyz to mam rict takhle...
koupil jsem u tmobile totiz telefon nokia a po kazdem zamknuti klavesnice se odpojil od wifi.. v servisu mi rekli ze to je pry standartni a nic s tim neudelam.. z toho duvodu jsem vypovidal smlouvu abych mohl uzavrit novou s jinym telefonem ktery toto nedela.. uz me ale presla chut s tmobilem cokoliv uzavirat...
uvidim no, ze ja vul jsem si jeste nenahraval ten hovor s callcentrem na svuj telefon.. mel bych to aspon v ruce, docela jsem o tom premyslel.. aspon pouceni pro priste, vse nahravat :o)... aspon ze ten podaci listek jsem si schoval, doufam ze se to nejak vyresi...
6. 5. 2011 11:35:05
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-s-tmobile-rada/#reply634415
Michal
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
6. 5. 2011 11:41:43
Ahoj,
pokusím se to vysvetlit z pozice nekoho, kdo reklamace pro T-Mobile resil par let. Nakup na kamenne pobocce = nemas narok na odstoupeni (jen pokud te nekdo uvedl v omyl - coz musis dokazat = nulova sance). Objednani na netu a vyzvednuti na prodejne = mas narok na odstoupeni v zakonne lhute. Obecne z prodejny to posilaji do Nymburka (pokud se to za poslednich 6 let nezmenilo), kde je sklad, tam to bud zamitnou (coz je casto - pac tam resi tusim jen odstoupeni v zakonne lhute - pracuji tam same kravy a nedelaji vyjimky - proto to zamitnuti), odstoupení od smlouvy muzes klidne poslat primo na T-Mobile i s telefonem - ale na 99% tě vyhodí také. Napis mi, jaka je cena telefonu, jednu znamou tam jeste mam, pokusil bych se ji optat, zda by to nejak neslo. Pokud je levny, tak to snad pujde, pokud je to ale telefon za 7-15k s mesicnim plnenim 3k, tak se obavam, ze se do toho nikomu chtit jit nebude, protoze je s tim neskutecne sr*ani (vraceni zalohy, shaneni souhlasu, apod. - tam bych ti asi na 99% nemel jak pomoct) a hlavne T-Mobile nema duvod neco takoveho delat = musi se to zduvodnovat nekolika manazerum, psat zadosti, atd.
Pokud je to drahy telefon, neni z nove SIM volano (tedy jde poznat, ze jsi sluzby prakticky nepouzil + telefon se může znovu přebalit a jít do prodeje), tak rvi, ze ti prodejce poskytnul spatne informace (je-li telefon zakoupen na dealerske prodejne a ne primo na znackove prodejne - seznam znackovych prodejen je na webu TMCZ). Dealeri prasi prakticky vsechny smlouvy a je to nejcastejsi stiznost u operatoru (lzou, podvadi, neco nereknou - zamerne / zapomenou). Proto, pokud budes dostatecne vyrecny, tak mala sance na zruseni tu je - ale viz odstavec predtim, pokud je to drahy telefon, tak jsi prakticky bez sance.
6. 5. 2011 11:41:43
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-s-tmobile-rada/#reply634414
slovak.cz
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
6. 5. 2011 11:48:28
ahoj, diky za vysvetleni... na callcentru mi ovsem take rikali ze narok na odstoupeni mam... chtel jsem prave vypovedet smlouvu a uzavrit novou s novym telefonem.. ovsem ted me nejak presla chut
je to telefon Nokia C6 (netusim ted kolik stal, jak rikam, papiry mam doma.. ale na heurece 4000kc-7000kc s tim ze ja jsem doplacel nejake 2000kc jestli se pamatuju dobre (samozrejme plus minus)).. pripadne vecer doma na fakture dohledam... plneni bylo tusim nejake 300kc + nejakych 200kc za mobilni internet... nejaky podnikatelsky tarif, papiry mam ovsem doma, presne castky bohuzel nereknu..
kdyz to tak vezmu tak vpodstate mi spatne informace dali.. telefon jsem bral jen kvuli tomu aby mi doma lezel na stole, byl pripojen k wifi a pri prichozim emailu mi zapipal.. potrebuju totiz telefon prave kvuli upominkam emailu.. pracovnik v tmobile mi sdelil ze to telefon zvladne, email. klienta sice ma, ovsem kdyz ho polozim na stul, od wifi se odpoji po uzamceni klavesnice.. v nastaveni to prenastavit nejde... nejsem si jist, zda je to ovsem "nepravdiva informace" ze strany prodejce..
6. 5. 2011 11:48:28
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-s-tmobile-rada/#reply634413
Michal
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
6. 5. 2011 12:13:00
Ahoj,
uprimne - na call-centrum se vykasli - pokud jsi nekdy byl na Ceske poste, tak asi vis, jak vzdelani jsou takovi "radovi pracovnici".
Bral jsi to znackove prodejne? Protoze tam ti nikdo podobnou historku asi neuveri - i kdyz bude pravdiva. U dealerskych prodejen se na to pohlizi trochu jinak.....
Navrhuju asi tohle. Posli stiznost jeste jednou. Posli ji primo na reklamace - tedy na adresu Tomickova 2144 (tusim - mrkni na net - ma pamet uz mi neslouzi nejlepe:-) nebo emailem na zakaznickou linku. Popis tam podrobne cely problem (+ nezapomen uvest tel. cislo / cislo smlouvy / proste neco, podle ceho se to dohleda), klidne si i neco vymysli, ale musi to pusobit verohodne - pokud je to znackova prodejna, tak probiha soubezne s resenim reklamace i komunikace s prodejnou, aby se k tomu vyjadrila - pokud na prodejne - vedouci nebo ten clovek, ktery s tebou sepisoval smlouvu, uzna, ze udelali chybu, tak ti to zrusi bez problemu, pokud ne tak viz dalsi veta. Az to posles, posli mi telefonni cislo (at to jde nejak dohledat), ke kteremu se vztahuje smlouva. A ja reknu te zname, zda by to mohla nejak vykomunikovat - ale nic neslibuju, pokusim se. Pac co mam posledni interni informace, tak na T-Mobilu trochu na reklamacich pritvrdili procesy, takze je mozne, ze to, co bylo mozne, kdyz jsem tam delal ja, uz nyni mozne nebude. Ale uvidime....
6. 5. 2011 12:13:00
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-s-tmobile-rada/#reply634412
slovak.cz
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
6. 5. 2011 12:21:07
no, ja jsem delal v 16ti v callcentru na brigade.. skoleni skoro zadne, tak se ani nedivim ze mi kazdy rikal neco jineho...
bral jsem v v Hradci Kralove v ulici S.K. Neumanna... nedari se mi nejak dohledat zda znackova nebo dealerska..
jj neco s Tomkovou nebo Tomickovou jsem na fakture cetl..
Email jsem jiz zaslal pres kontaktni formular Tmobilu... melo to asi jednu A4ku a cele jsem to detailne popsal.. ovsem zatim spise takovy email ze mam problem s tim a tim, cele jsem to popsal a uvedl jen mou adresu a email.. tel cislo a cislo smlouvy budu mit az vecir az dorazim domu.. takze apk asi poslu jeste jeden email.
zatim diky za ochotu a rady.. s tmobile jsem problem nikdy nemel tak se divim ze takovou podle me prkotinu takto vyresili.. to jsem od nich chtel brat do baraku i satelitni TV.. jeste se musim rozmyslet..
EDIT:
tak je to udajne znackova prodejna:
http://www.t-mobile.cz/web/cz/residential/ospolecnosti/prodejni-mista?p_p_id=PointsOfSale_WAR_tmmpportlets&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=2&_PointsOfSale_WAR_tmmpportlets_SourceID=29&_PointsOfSale_WAR_tmmpportlets_sysName=hradec_kralove%2Cs_k_neumanna&_PointsOfSale_WAR_tmmpportlets_type=1
6. 5. 2011 12:21:07
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-s-tmobile-rada/#reply634411
Michal
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
6. 5. 2011 12:30:07
Posli to primo na T-Mobile - v Nymburku tvou zadost nikdo urcite necetl - tam zadne reklamace neresi. Z emailu musi byt jasne, ze si stezujes na jednani zamestnance znackove prodejny, ktery ti poskytnul spatne informace - tak tu zpravu klidne nazvi. A pak mi kdyztak napis to cislo - na vyrizeni maji 30 pracovnich dni - takze je mozne, ze ti na ten email jeste nikdo neodpovedel. Pokud to tam bude vickrat, tak se nic nestane, spise naopak to nekdy pomuze, pac se to snazi vetsinou rychleji vyresit = zabijou jednou ranou dve stiznosti
6. 5. 2011 12:30:07
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-s-tmobile-rada/#reply634410
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit