Zadejte hledaný výraz...

Vyplatí se nahánět fanoušky na facebook?

Nesta
verified
rating uzivatele
20. 2. 2011 10:03:37
Chtěl bych se zeptat, jestli se vyplatí pravidelně nahánět fanoušky na facebook. Moje cílová skupina je 20-25 let. Je nějaká možnost, že by se to vyplatilo a zvedl se prodej? Nebo se do fcb stránek přidávají už jen tupé ovce, u kterých je in být v tisících skupinách, ale jinak aktivita žádná u nich? Jaké s tím máte zkušenosti? A poslední dotaz, kde si mám zadat požadavek nebo u koho kdo mi ty fanoušky bude pravidelně doplňovat? Dík
20. 2. 2011 10:03:37
https://webtrh.cz/diskuse/vyplati-se-nahanet-fanousky-na-facebook/#reply611458
Martin Kohout
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
20. 2. 2011 10:14:20
Tak prodejce dělá vše pro to, aby se mu zvedly tržby. I Facebook je lákadlem pro všechny vydělávače lowáčů. Ale myslim si, že pro nalákání návštěvníku jsou vhodné i jiné služby.
20. 2. 2011 10:14:20
https://webtrh.cz/diskuse/vyplati-se-nahanet-fanousky-na-facebook/#reply611457
Se scháněním fanoušků se můžete obrátit na mě...
1 fanoušek = 1kč - když to scháním poctivě vkládáním na stránky (mohu sehnat jen do 500max. fanoušků)
Můžu Vám ale sehnat třeba 15tisíc fanoušků, ale je to dělané tak trochu ,,podvodem" (př. http://jedna.netter.cz/ )... u této metody mi stačí za jednoho fanouška 0,15kč.
20. 2. 2011 11:04:48
https://webtrh.cz/diskuse/vyplati-se-nahanet-fanousky-na-facebook/#reply611456
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
20. 2. 2011 11:59:46
Jde o to o jaké jde zboží, ale tvoje cílovka v uvedeném věku by zrovna na facebooku slyšet mohla. Když jsem měl eshop tak byla facebook page eshopu s 14tisici fanousku velmi dobra na vyprodeje nebo uvadeni akci apod. (vzdycky se nasli lide co reagovali, koupili, akce vyuzili). Samozrejme nelze zdaleka spolehat jen na facebook, ale to jiste vis.
20. 2. 2011 11:59:46
https://webtrh.cz/diskuse/vyplati-se-nahanet-fanousky-na-facebook/#reply611455
kumisko
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
20. 2. 2011 13:21:42
Nesta - osobne si myslím že fanúšikovia na facebooku sú výborná voľba ale treba ich nehať prirodzene rásť, je ti zbytočných 15 000 fanúšikov ktorých ti ponúkal Dessyk1 pretože ich mnoho krát nezaujíma tvoj obor podnikania. Najlepšie je aspoň každý druhý deň pridávať na nástenku facebook stránky odkaz. Ja pridávam odkaz na nástenku raz týždenne a zatiaľ mi to stačí. Nechcem moc spamovať ľudom nástenky aby neodchádzali zo skupiny. Obchod mi ukazuje kto odkiaľ prišiel a vidím že sa v obchode zobrazujú aj odkazy z facebooku resp. objednávky. Navyše keď som štartoval facebook stránku tak som požiadal kamarátov z mesta aby sa mi tam pridali nech mám na čom stavať základy. Odkedy mám na facebook stránku stúplo mi % ľudí z môjho mesta a navyše facebook zákazníci nakupujú viac krát čo je asi najdôležitejší zákazník.
20. 2. 2011 13:21:42
https://webtrh.cz/diskuse/vyplati-se-nahanet-fanousky-na-facebook/#reply611454
smoula
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
20. 2. 2011 13:55:53
Přesně jak píše kumisko, nemá smysl hnát se za počtem fanoušků na Facebooku. To je vhodné tak leda v situaci kdy chcete ohromovat své okolí / obchodní partnery / inzerenty, že už i na Facebooku vaše stránky podporuje X desítek tisíc lidí bez zmínky o tom, že close rate z téhle skupiny bude blízký nule. Možná na tuhle argumentaci ještě dnes někdo slyší, ale postupně to naštěstí mizí :-).
Z mojí zkušenosti jsou jen poctivé cesty jak mít z Facebooku a ostatních sociálních sítí reálný užitek:
- na vašem webu nabízet benefit v podobě "lajku" vaší FB stránky - notifikace o aktuálních nabídkách, slevách, soutěžích apod. přes kanál, kde uživatelé v dnešní době tráví zdaleka nejvíc času - nic jim neuteče, větší zásah
- realizovat propagaci stránky / webu na Facebooku - díky možnostem cílení lze dosahovat hodně zajímavých CTR při velmi dobrých nákladech
Samozřejmě záleží na nabízeném sortimentu, flexibilitě, času se propagaci pořádně věnovat. V neposlední řadě pak i nastavení firemních procesů apod., ale to se týká spíš už větších firem. Kdyžtak napište do PM, můžeme to probrat detailně.
20. 2. 2011 13:55:53
https://webtrh.cz/diskuse/vyplati-se-nahanet-fanousky-na-facebook/#reply611453
Chbs
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
20. 2. 2011 15:07:17
Fanúšikov ktorých ponúka Dessyk1 sú uplne zbytočný. Množstvo fanúšikov neznamená, že sa Ti zdihne objem tržieb alebo návštevnosť. práve naopak. ide o fanúšikov, ktorí sú neaktívny a nič Ti neprinesú. To máš ako príklad: http://www.facebook.com/zlavy zo 16tisíc fanúšikov reaguje väčšina 5. To je o ničom. FB má slúžiť ako komunikačný nástroj na to aby si aktívne komunikoval s fanúšikmi - zisťoval ich názory, čo ich zaujíma atd. ďalší príklad: http://www.facebook.com/Referatyzababkusk na stránke viac ako 7 tisíc fanúšikov ale ani jeden príspevok. Tu ich získali presne takým štýlom ako to robí Dessyk1 - užívatelia ani nevedia, že sú medzi fanúšikmi stránky. Takže aký to má zmysel?
20. 2. 2011 15:07:17
https://webtrh.cz/diskuse/vyplati-se-nahanet-fanousky-na-facebook/#reply611452
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
20. 2. 2011 15:16:19
jen uvedu na pravou miru ze mych 14 tisic bylo ziskanych prirozene :) takze i tisice fabnoiusku pro cesky shop se da, ale uprimne jak v jakem oboru a nekdy lepsich 100 fanousku nez 100 000 fanousku :)
fanousci za ktere zaplatis nekomu mohou a nemusi byt prinosem, jde o zpusob jejich ziskani :)
20. 2. 2011 15:16:19
https://webtrh.cz/diskuse/vyplati-se-nahanet-fanousky-na-facebook/#reply611451
Martin Šimko
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
20. 2. 2011 15:43:19
Nahánět fanoušky s tím, že jdeš pouze po jejich počtu je kontraproduktivní. K čemu ti je 15 000 fanoušků, když většina z nich, dalo Like stránce, jen "z nudy" nebo "podvodem", jak píše "Dessyk1". Mnohem důležitější je struktura fanoušků než jejich počet. Jednak musíš cílit jen na určitou strukturu fanoušků - když prodáváš pleny na inkontinenci, tak proč mít jako "Likery" náctiletý studentky? Ty ti asi moc konverzí nepřivedou. Trochu se zamyslete ;-) Je to stejné jako s návštěvností webu, vysoké číslo na na nic, když nemáš žádné konverze (ať už to je nákup v e-shopu, zaregistrování newsletteru, registrace na webu, ...)
20. 2. 2011 15:43:19
https://webtrh.cz/diskuse/vyplati-se-nahanet-fanousky-na-facebook/#reply611450
Drahomír Hron
verified
rating uzivatele
21. 2. 2011 16:26:53
Ahoj,
Pokud vytvoříš nějaký vtipný nápad a koupiš si na FB zobrazovací reklamu (předpokládám že stránku máš už založenou)- můžeš si vybrat zda chceš PPC či PPV a vhdoně ji zacílíš- zadáš si vstupní cílové paramentry např. lidé od 20-35let, VŠ......tak se můžeš těšit docela velkému přílivu fanoušků a zvýšení návštěvnosti cílového webu. Nezapomeň že FB má trochu jiné parametry pro tvorbu fans stránek a reklamy než PPC či bannerovka. Pokud ale nápad nebude vtipný a dobrý, můžeš skončit i totálním nezájmem. Na FB je dokonce lepší si trhnout ostudu, která se ti sama bude šířit virálně, než vůbec nijak nezaujat.
Drahomír Hron
21. 2. 2011 16:26:53
https://webtrh.cz/diskuse/vyplati-se-nahanet-fanousky-na-facebook/#reply611449
smoula
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
22. 2. 2011 06:53:41
Drahomíre, k čemu taková taktika ve finále je? Získáš fanoušky, kteří chtějí vidět nějaký vtip a taková skupina nemá žádnou relevanci k produktu, i když socdemo může odpovídat.
22. 2. 2011 06:53:41
https://webtrh.cz/diskuse/vyplati-se-nahanet-fanousky-na-facebook/#reply611448
Drahomír Hron
verified
rating uzivatele
23. 2. 2011 16:14:20
Jelikož se o internetový marketing zajímám již léta letoucí, tak dobře vím že jde vždy o to, vytáhnout konkrétní webovou stránky z nekonečného oceánu www a čím více mám příležitostí, tím je stránka viditelnější. FB v tomto představuje možnost jak se zapsat za pár kaček do podvědomí. Na FB si můžeš nadefinovat jakou cílovku chceš, čili tam relevance k určitému produktu je a je jen na tobě jaké napíšeš (sestavíš) sdělení aby ti na něj ti správní lidé klikli. Např. Vodafon měl velmi vtipnou virální produktovou reklamu....čili to jsem tím myslel.
23. 2. 2011 16:14:20
https://webtrh.cz/diskuse/vyplati-se-nahanet-fanousky-na-facebook/#reply611447
Drahomir: jenze pak se ukaze, ze jste je nalakal na neco co je vubec nezajima a skupina vam umre a na promo zapomenou. Je to casto kratkozrake s efektem blizkym nule. V ramci toho mnozstvi lakadel a informaci to zapadne do sedi desitek podonych vabnicek, ktere tito uzivatele denne uvidi a tak je to iniciativa, ktere vede obchodne temer k nicemu, brendove zhruba to same. Vezmu-li test, kdy jsme vytvorili skupinu nasich zakazniku s tim, ze pocty fanousku stranky pribyva prirozene a chtene a zamerne vuci nahaneci skupine, pak i presto, ze druha skupina byla cilene ziskavana, resp. cililo se na primarni cilovou skupinu, tak efekt v jakemkoli smeru a ohledu byl u druhe skupiny v podstate nulovy.
23. 2. 2011 17:21:51
https://webtrh.cz/diskuse/vyplati-se-nahanet-fanousky-na-facebook/#reply611446
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit