Zadejte hledaný výraz...

Vypadnutý šroubek na blinkru a reklamace

Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
20. 10. 2015 15:46:05
Ahoj,zajímal by mě vaš názor.přijel pán s motorkou ,že se nelícuje ideálně blinr s kapotáží motorky.navrh jsem mu ,že mu to na počkání opravíme ,že to bude asi jen uvolněný nebo vypadnutý šroubek.nicméně je to takový ten jednoprocentní zákazník ,co přemýšlí že by na jaro koupil něco jiného a toto by chtěl vrátit,tak trvá na tom ,že chce vystavit reklamační protokol a nahlásil další závadu,že mu nesvítí po roce a pul žárovka a jak máte nulovaní denního počítadla na tachometru ,tak že ta gumička co je na tom tlačítku že praskla a že jí chce taky vyměnit na záruku.Takže má 3 věci a nyní mě zajíma když mu je opravíme a vyměníme ,jestli je to tedy na uznání reklamace že se vyskytli 3 ruzné závady na stroji a tím má právo na odstoupení od smlouvy.Nebo jak to nyní řešit....
20. 10. 2015 15:46:05
https://webtrh.cz/diskuse/vypadnuty-sroubek-na-blinkru-a-reklamace/#reply1147577
Reklamacni protokol byste mel vystavit u kazde reklamace at ji pak uznate nebo ne, to je irelevantni. Kdyz prijde proste zakaznik a rekne "chci reklamovat" tak at je to cokoli tak toto je vase povinnost.
Zbytek je uz na posouzeni z vasi strany, zda to uznate jako opravnenou nebo neopravnenou reklamaci. Jinak za 3 ruzne vady od smlouvy odstoupit nelze. Lze za 4 ruzne nebo 3 stejne, nicmene nevim zda se tento pohled po prichodu NOZ nezmenila.
20. 10. 2015 16:03:43
https://webtrh.cz/diskuse/vypadnuty-sroubek-na-blinkru-a-reklamace/#reply1147576
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 10. 2015 16:22:53
Naše firma bere běžně více závad na jednu reklamaci a u systému se mění více dílů. Ani si nepamatuji, že by to někdy nějaký zákazník chtěl využít pro odstoupení od smlouvy.
Nicméně z toho co jste napsal, tak závada žárovky určitě není regulérní reklamace. A nejsou u motorových vozidel zvlášť definované "drobné závady"? A jezdil ten pán na pravidelné garanční prohlídky?
20. 10. 2015 16:22:53
https://webtrh.cz/diskuse/vypadnuty-sroubek-na-blinkru-a-reklamace/#reply1147575
neabsolvovani garancni prohlidky nerusi zaruku
i zarovna ma vydrzet 24 mesicu (lze omezit zivotnost napr. poctem hodin co sviti)
kazda vada i pri jedne reklamaci by mela byt resena jako samostatna, byt na jednom reklamacnim formulari
20. 10. 2015 16:36:09
https://webtrh.cz/diskuse/vypadnuty-sroubek-na-blinkru-a-reklamace/#reply1147574
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 10. 2015 16:43:06
Radek: To by jste měl vyprávět v Mountfieldu. :) Podstata garančky je "závadám předcházet" a získat alibi pro zamítnutí reklamace.
20. 10. 2015 16:43:06
https://webtrh.cz/diskuse/vypadnuty-sroubek-na-blinkru-a-reklamace/#reply1147573
To pozor, Mountfield nabizi 5 let nad ramec zakona (2+5) a pro takovou zaruku si muze zvolit podminky jake chce. To je smluvni zaruka, kde mohou platit smluvni podminky. Pro zakonou zaruku takove veci delat nelze. Nicmene uz jsem nekde nasel, ze u aut (opet blokova vyjimka v ramci EU) nejaky soud rozhodl, ze zaruku nad ramec zakona nelze vazat na navstevy autorizovaneho servisu, doposud toto platilo jen u tech dvou let.
20. 10. 2015 16:45:35
https://webtrh.cz/diskuse/vypadnuty-sroubek-na-blinkru-a-reklamace/#reply1147572
Vivanet
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 10. 2015 16:53:46
Motoshop: Lidé jsou často debilní, to je život, ale jak tak čtu tebou zde už poněkolikáté popisované problémy s reklamacemi.... ujedou ty křápy od tebe aspoň jednu sezónu? Pokud už prodáváš nižší kvalitu, tak si zaplať právníka a dejte dohromady dokonalé reklamační i záruční podmínky a budeš mít klid.
20. 10. 2015 16:53:46
https://webtrh.cz/diskuse/vypadnuty-sroubek-na-blinkru-a-reklamace/#reply1147571
Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
20. 10. 2015 16:57:11
---------- Příspěvek doplněn 20.10.2015 v 17:00 ----------
Napsal Radek O.;1234509
To pozor, Mountfield nabizi 5 let nad ramec zakona (2+5) a pro takovou zaruku si muze zvolit podminky jake chce. To je smluvni zaruka, kde mohou platit smluvni podminky. Pro zakonou zaruku takove veci delat nelze. Nicmene uz jsem nekde nasel, ze u aut (opet blokova vyjimka v ramci EU) nejaky soud rozhodl, ze zaruku nad ramec zakona nelze vazat na navstevy autorizovaneho servisu, doposud toto platilo jen u tech dvou let.
To mě přijde divné,v případě nadstandarní záruky si určuješ pravidla ty...to bych chtěl vidět ten judikát...
20. 10. 2015 16:57:11
https://webtrh.cz/diskuse/vypadnuty-sroubek-na-blinkru-a-reklamace/#reply1147570
protected
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
20. 10. 2015 17:34:50
Napsal motoshop;1234513
---------- Příspěvek doplněn 20.10.2015 v 17:00 ----------
To mě přijde divné,v případě nadstandarní záruky si určuješ pravidla ty...to bych chtěl vidět ten judikát...
Mě to přijde naprosto přirozené. Ty dáváš zákazníkovi bonus = ty určuješ podmínky. Zákon dává 2 roky záruku = zákon určuje podmínky.
20. 10. 2015 17:34:50
https://webtrh.cz/diskuse/vypadnuty-sroubek-na-blinkru-a-reklamace/#reply1147569
Ono je treba oddelit bezne spotrebni veci a auta+motocykly, pro ktere plati v ramci EU jina pravidla, nez pro ostatni veci (maji tzv. blokovou vyjimku). Z pohledu servisu se neprichazi o zaruku, kdyz se pouziji neoriginalni, ale adekvatni dily, kdyz se servisuje mimo autorizovane servisy, pokud se dodrzi postupy apod. a prodejce nemuze omezit spotrebitele, aby to servisoval jinde.
Jinak resi to narizeni EK č.461/2010 a nelze omezit prodlouzenou zaruku na automobil/motocykl tim, ze se musi jezdit jen do autorizovaneho servisu.
20. 10. 2015 20:47:14
https://webtrh.cz/diskuse/vypadnuty-sroubek-na-blinkru-a-reklamace/#reply1147568
Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
21. 10. 2015 13:56:30
to je zajímavé.No ale zpet k puvodní věci.teda když vám někdo přinese vec na reklamaci,že má na věci povolený šroubek nebo vypadnutý šroube.Má to napsané v protokolu,tak ted jde o to šroubek utahnout nebo neutáhnout? uznat reklamaci neuznat reklamaci...
21. 10. 2015 13:56:30
https://webtrh.cz/diskuse/vypadnuty-sroubek-na-blinkru-a-reklamace/#reply1147567
On prijde s tim, ze ho neco trapi. To sepisete do reklamacniho protokolu. At je to povoleny sroubek, praskla zarovka - proste cokoli si navymysli. Pote rozhodnete o tom, zda je reklamace opravnena nebo ne. Klidne to muzete pausalne neuznat, nic vam nehrozi (ne v prvnich 6ti mesicich). Pokud by s tim nesouhlasil, musel by on prokazat, ze to byla vada a ne treba spatna udrzba, nebo bezne opotrebeni apod.
Samozrejme muzet reklamaci zamitnout jako neopravnenou a navrhnout, ze mu to pritahnete a zarovku vymenite.
21. 10. 2015 14:27:38
https://webtrh.cz/diskuse/vypadnuty-sroubek-na-blinkru-a-reklamace/#reply1147566
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit