Zadejte hledaný výraz...

Výměna dobírkou

Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
23. 9. 2011 14:32:14
Napsal pezi;704380
V tomto případě mu vyjdu vstříc. Stalo se to poprvé a vůbec se mi nechce věřit, že se to dopravou rozbilo.
Důležité je hlavně zjistit co je "rozbité". Na mě se třeba jeden klient kdysi rozčiloval jak je možné že modely letadel před odesláním nekontrolujeme, protože v tom co mu přišlo nebyl motor rovně ale šikmo! Tak jsem mu musel vysvětlit že to není chyba ale vlastnost, jinak by to neletělo ;-)
23. 9. 2011 14:32:14
https://webtrh.cz/diskuse/vymena-dobirkou/strana/2#reply679964
Jakub Kočí
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
23. 9. 2011 15:13:17
Pár těchto reklamací jsme už zažili. Jak psal Radek O., je lepší v těchto případech vyjít vstříc zákazníkovi. Zákazník tě minimálně vychválí do nebes a to je dobrá reklama.
Pochybuju, že by si zboží poškodil úmyslně. Vždyť ti to může vrátit do 14 dnů bez udání důvodu.
Řešíme to tím způsobem, že zákazníkovi odešleme náhradu (nové zboží, vracíme peníze) a rozbitou zásilku reklamujeme u dopravce.
Ještě se nám nestalo, že by nám reklamaci neuznali (jak TopTrans, tak Česká pošta). Obě firmy si rozbitou zásilku nechají a my jim poté vystavíme škodní fakturu, kde je vyfakturované rozbité zboží bez DPH.
23. 9. 2011 15:13:17
https://webtrh.cz/diskuse/vymena-dobirkou/strana/2#reply679963
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit