Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Vrácení platby za zboží.

skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 3. 2014 22:58:06
Napsal qwertr;1072511
S tymto moc nesuhlasim. Preco by mal ten vrateny tovar do noveho stavu uvadzat vyrobca ? Preco to nemoze urobit obchodnik ? Pokial treba ten tovar len znovu zabalit a popripade utriet, tak asi tazko obhajis to, ze si to musel zasielat vyrobcovi a nauctovat 2 krat postovne.
protože obchodník, pokud vyčíslí svoji práci, tak je toto vyčíslení vždy napadnutelné a bude muset obhajovat každou korunu. K tomu, aby došlo ke kontrole zboží a uvedení do stavu "nové" je v zásadě oprávněn pouze autorizovaný servis výrobce nebo výrobce sám. Všichni ostatní jsou napadnutelní. Je to jako s pojistkou, pokud dáš auto opravit do autorizovaného servisu může se pojištovna vztekat jak chce, ale proplatit opravu musí. Ty jsi třeba mohl ve své odbornosti na 100% vědět, že látka, kterou jsi z povrchu výrobku setřel nemohla způsobit nějakou chemickou reakci, která bude mít následně za následek vadu laku po nastříkání? Logicky nemohl, toto je schopen posoudit a stvrdit písemně pouze výrobce nebo autorizovaný servis. Stejně tak netušíš jaké přesně ochranné zony musí mít obal, aby chránil výrobek před poškozením. Existují typy výrobků, které nesmějí přijít do styku s určitými teplotami. Jsi toto schopen zcela posoudit, zda třeba během přepravy k tomuto nedošlo? Z těchto důvodů jsi chtěl mít jistotu, že budeš prodávat 100% kus a proto jsi odeslal zboží ke kontrole výrobci.
26. 3. 2014 22:58:06
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-platby-za-zbozi/strana/3/#reply1009621
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 3. 2014 00:37:31
Rekl bych, ze dokud tohle neskonci u soudu, tak do te doby budeme vsichni jenom tapat. Navrhuju, aby tazatel poslal zakaznika do (_)!(_) s patricne arogantnim komentarem, aby to dotycny dal k soudu. No a mohli bychom se tady na WT poskladat na pripadne soudni vylohy, co vy na to ? Rekl bych, ze pokud dame kazdy litra, ve finale na takovych vycurankach usetrime desitky tisic, pokud budeme mit nejaky precedens a jistotu, ze je muzeme posilat do dupy, nebo jim uctovat alespon nehorazne poplatky :-)))
27. 3. 2014 00:37:31
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-platby-za-zbozi/strana/3/#reply1009620
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
27. 3. 2014 06:08:36
skranc: Názor servisu nebo výrobce je českému soudu ukradený!!! Rozhoduje názor soudního znalce!
Zrovna minulý rok jsem řešil případ, kdy zákazník poškodil zařízení totálním vylitím nějakým svinstvem. Bylo to jasné, logicky nevyvratitelné poškození (jsem si myslel), které nemohlo vzniknout jinak. Zákazník samozdřejmě reklamoval, že "ono samo" a chtěl záruční opravu. Firma ho poslala do háje a nacenila pozáruku na 21000Kč (43000kč původní cena výrobku). Zákazník to dal k soudu a nechal si udělat posudek soudního znalce. Soud rozhodl v jeho prospěch na základě posudku, který soudní znalec vypracoval na úplně jiné zařízení, jiného výrobce, pouze na základě konstrukční podobnosti. Holandské vedení firmy bylo tak v šoku, že se rozhodli neodvolávat a zmrdovi systém opravit. Taky se mě asi 4x ptali, zda je to u českých soudů normální rozhodovat takhle debilně....
27. 3. 2014 06:08:36
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-platby-za-zbozi/strana/3/#reply1009619
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
27. 3. 2014 09:40:55
Napsal F2Tuning;1072533
Díky, zaměstnance ofiš nemám..Jinak k čemu mít v poho OP, když ti poví, že zákon je nad ně...
Kvůli případné kontrole COI. Nikdo jiný tě nepřinutí své eozhodnutí změnit pokud mu něco strhneš.
27. 3. 2014 09:40:55
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-platby-za-zbozi/strana/3/#reply1009618
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 3. 2014 19:03:00
Napsal dkoudela;1072515
Hele nebuď jouda, pokud máš OP v pořádku, započti mu své náklady. Čím dříve se nějaký šašek začne ohánět právníky, tím roste úměra silných keců a takoví často ani neví, že pozdrav od právníka vyjde na 1000 kč.
Ale proč by měl zákazník něco platit, když v pořádku ve 14 denní lhůtě vratil zboží na což má právo? Zákazník platí pouze dopravu za vrácení, pokud je vše v OP v pořádku. Jak už bylo napsáno výše, zboží nebylo nijak upraveno dle přání zákazníka a navíc zákazníka vubec nemusí nezajímat co jak mají dohodnuté dodavatel s prodejcem, to je čistě jejich věc a boj. O tomto "bohužel" to podnikání je.
Na druhou stranu, taky nemám rád zákazníky, co se hned ohaní paragrafy a právníky, ale bohužel jsou to jenom taky lidi :)
27. 3. 2014 19:03:00
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-platby-za-zbozi/strana/3/#reply1009617
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
27. 3. 2014 21:18:21
Napsal marat;1072578
skranc: Názor servisu nebo výrobce je českému soudu ukradený!!! Rozhoduje názor soudního znalce!
Zrovna minulý rok jsem řešil případ, kdy zákazník poškodil zařízení totálním vylitím nějakým svinstvem. Bylo to jasné, logicky nevyvratitelné poškození (jsem si myslel), které nemohlo vzniknout jinak. Zákazník samozdřejmě reklamoval, že "ono samo" a chtěl záruční opravu. Firma ho poslala do háje a nacenila pozáruku na 21000Kč (43000kč původní cena výrobku). Zákazník to dal k soudu a nechal si udělat posudek soudního znalce. Soud rozhodl v jeho prospěch na základě posudku, který soudní znalec vypracoval na úplně jiné zařízení, jiného výrobce, pouze na základě konstrukční podobnosti. Holandské vedení firmy bylo tak v šoku, že se rozhodli neodvolávat a zmrdovi systém opravit. Taky se mě asi 4x ptali, zda je to u českých soudů normální rozhodovat takhle debilně....
jenže toto je reklamace a ne vracení zboží. Samozřejmě soudní znalec je soudní znalec. Soudní znalec může posoudit poškození, ale soudní znalec nikdy neposoudí cenu znovuuvedení do prodeje.
---------- Příspěvek doplněn 27.03.2014 v 21:20 ----------
Napsal darksir;1072573
Rekl bych, ze dokud tohle neskonci u soudu, tak do te doby budeme vsichni jenom tapat. Navrhuju, aby tazatel poslal zakaznika do (_)!(_) s patricne arogantnim komentarem, aby to dotycny dal k soudu. No a mohli bychom se tady na WT poskladat na pripadne soudni vylohy, co vy na to ? Rekl bych, ze pokud dame kazdy litra, ve finale na takovych vycurankach usetrime desitky tisic, pokud budeme mit nejaky precedens a jistotu, ze je muzeme posilat do dupy, nebo jim uctovat alespon nehorazne poplatky :-)))
do toho jdu, nejde mi o tento konkrétní příklad, ale o to, že mám rád tyto právní motanice.
27. 3. 2014 21:18:21
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-platby-za-zbozi/strana/3/#reply1009616
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit