Zadejte hledaný výraz...

Vrácení kompletně poničeného zboží

uzivatel1
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
16. 10. 2018 15:38:46
Má zákazník vždy právo na vrácení do 14 dní?
Vždy jsme se tím řídili, takže pokud něco chybělo nebo něco bylo poškozeno, tak jsme strhli částku.
Nyní se nám ale vrátilo zboží které je nefunkční (elektronika spadla do vody), chybí obal a výrobek je ještě navíc od silikonu.
Zboží samozřejmě půjde do koše, protože je na odpis, kolik mám ale strhnout zákazníkovi? To mu mám vrátit symbolicky 1 Kč?
16. 10. 2018 15:38:46
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-kompletne-poniceneho-zbozi/#reply1369875
Částku ve výši uvedení přístroje do původního stavu. Pokud to již nelze, hradí plnou cenu, ne?
16. 10. 2018 16:04:44
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-kompletne-poniceneho-zbozi/#reply1369874
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit