Zadejte hledaný výraz...

Vracející se zásilky? Vyřešeno!

Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
27. 6. 2008 10:37:57
Napsal webdomena;76081
Tak to je samozrejme neco jineho, znovu opakuji ale uz durazne, ze pokud je zvladnut system verifikace objednavky a zakaznik si to pak rozmysli ma prodavajici narok na kompenzati nakladu s tim vznikly treba prave nebrebranim zasilky na poste.
Dobře. Popiš nám nezkušeným 100% přesnou verifikaci objednávky ať se můžeme poučit.
V době, kdy založení nové schránky je záležitost minuty a nové číslo koupíš za cenu kreditu je to prostě utopie. Nebo že bys pokaždé ke klientovi poslal svého agenta, aby ověřil občanku, řidičák, rodný list, nějaký výpis z banky a nechal ho před notářem ověřeně podepsat souhlas se svými obchodními podínkami ? ;)
27. 6. 2008 10:37:57
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/3#reply87408
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 6. 2008 10:42:42
eshop podle vyjádření SOS má právo na náhradu expedičních nákladů v případě nepřevzetí zásilky adresátem - SOS je ale obyčejné občanské sdružení, jehož názor je asi stejně právně závazný jako doporučení APEKu.
V praxi se ale tohle prostě takhle neřeší - náklady na vracející zásilky se prostě rozpočtou do ceny zboží tak, aby člověk na vracejících se zásilkách neprodělal.
27. 6. 2008 10:42:42
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/3#reply87407
webdomena
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
27. 6. 2008 10:49:24
Napsal mat;76085
eshop podle vyjádření SOS má právo na náhradu expedičních nákladů v případě nepřevzetí zásilky adresátem - SOS je ale obyčejné občanské sdružení, jehož názor je asi stejně právně závazný jako doporučení APEKu.
Konecne slovo do pranice, myslim ze bych se za vyjadreni SOS postavil a je to v podstate to same co tady se snazim vysvetlit ja.
Take souhlasim s tim, ze to je moznost reseni nikoliv pravidlo. Ovsem je to postup ktery NENÍ v rozporu se zakonem a tedy je to volba toho ktereho provozovatele
27. 6. 2008 10:49:24
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/3#reply87406
Přesně tak - nezákonné to není, v praxi se to moc neřeší takhlr, ale já to tak řešit budu. Pokud se občas najde nekdo kdo bude rikat ze on to neobjednal tak tu pohledávku prostě stáhnu. Mnohem víc je jich ale uspešně vymožených, nebudu nic tozpocitavat do ceny zboží, proč májí na nevyzvedávačích doplácet poctivý nakupující ?
Smluvní pokuta mi příde jako mnohem lepší řešení. Proti trendu nevyzvedávání balíčku se musí začít něco dělat, protože je to stále horší.
27. 6. 2008 10:54:14
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/3#reply87405
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 6. 2008 11:01:03
Napsal lukassscze;76089
Přesně tak - nezákonné to není, v praxi se to moc neřeší takhlr, ale já to tak řešit budu. Pokud se občas najde nekdo kdo bude rikat ze on to neobjednal tak tu pohledávku prostě stáhnu. Mnohem víc je jich ale uspešně vymožených, nebudu nic tozpocitavat do ceny zboží, proč májí na nevyzvedávačích doplácet poctivý nakupující ?
Smluvní pokuta mi příde jako mnohem lepší řešení. Proti trendu nevyzvedávání balíčku se musí začít něco dělat, protože je to stále horší.
tohle je ale cesta do pekel - krátkodobě to možná pomůže, dlouhodobě to ale není udržitelné - zákazníci, které budeš obtěžovat nějakým vymáháním, si svoji zkušenost nenechají pro sebe a může se stát, že až někdo bude hledat tvoje zboží na netu, narazí ve vyhledávači právě na tyhle zkušenosti...
27. 6. 2008 11:01:03
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/3#reply87404
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 6. 2008 11:03:01
ještě doplním - ona často není chyba v zákazníkovi, ale v obchodníkovi - má zákazník dostatek informací o expedici zboží? O celkové ceně? Má možnost sledovat zásilku podle podacího čísla? Většinou si zákazník zboží nevyzvedne proto, že neví, že ho někde na poště má...
27. 6. 2008 11:03:01
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/3#reply87403
jj to je to jediné mínus které pořád spekuluju :( Ale taktéž věřím tomu, že si na toto lidi zvyknou protože to využívá stále více obchodů kterým už tihle lidé lezou krkem :)
27. 6. 2008 11:03:46
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/3#reply87402
vyjádřím se k doplnění - ano na systému objednávek jsme nechal opravdu hodiny práce, po potvrzení objednávky zákazníkovi dokonce vyjde odhad kdy mu zboží dorazí na poštu. Na zákazníkův e-mail i na e-shopu je možnost sledování stavu zásliky - přijata, zpracovávání, odesílání, odesláno. Zároveň vždy při změně stavu dojde zákazníákovi e-mail. Cena kterou e-shop vyjede je vždy konečná, takže je opravdu o všem informován. A já bohužel prodávám zboží na které vydělám občas třeba stokorunu na jednom balíčku, a musíte tedy uznat že ztracená stovka poštovného je v mém rozpočtu zkrátka znát, tak se chci bránit :(
27. 6. 2008 11:06:16
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/3#reply87401
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
27. 6. 2008 11:17:42
Napsal lukassscze;76097
vyjádřím se k doplnění - ano na systému objednávek jsme nechal opravdu hodiny práce, po potvrzení objednávky zákazníkovi dokonce vyjde odhad kdy mu zboží dorazí na poštu. Na zákazníkův e-mail i na e-shopu je možnost sledování stavu zásliky - přijata, zpracovávání, odesílání, odesláno. Zároveň vždy při změně stavu dojde zákazníákovi e-mail.
Vždycky se mi líbí ten optimismus lidí, že když oni čtou ihned každý email a jsou stále on-line, tak že to ostatní dělají taky. Jenže oni často 'obyčejní lidé' čtou email třeba 1x za týden nebo i za měsíc a to tvoje upozornění si přečtou až v momentě, kdy se ti zásilka dávno vrátí zpět. Mimochodem, podle toho popisu ten systém na kterém jsi nechal hodiny práce umí třeba i Zencart, který je zadarmo ;-)
Pošleš nám odkaz na svůj shopík? Když jsem se snažil najít něco podle tvého nicku tak jsem našel jen fóra s 'vyděláváním' peněz klikáním a podobné ptákoviny.
27. 6. 2008 11:17:42
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/3#reply87400
Jan Hlaváč
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
27. 6. 2008 11:23:32
To že nejsem informován o uložení zásilky ale není přece chyba prodejce, ale dopravce.
V tomhle bych stal na strane prodejce. Ja ocekavam, ze on se postara o doruceni zbozi. Pripadne komplikace s dorucenim take vyresi on (on voli dopravce, ma snim dohody atd) a ponese i rizika s tim spojena (napriklad ted me nedosel balik z francie, pry ho vratili celnici :). Ja se naopak zavazuji zaplatit danou castku a zaroven budu spokojeny, pokud prodejce vznikle problem sam vyresi (on tim ziska spokojeneho zakaznika, ktery se zase vrati).
Nadruhou stranu ale chapu jeho pravo branit se proti zakaznikum, kteri zbozi vubec neodeberou. A predpokladam ze o ne prodejce ani nema zajem (resit za ne problemy na svuj ucet, nic tim do budoucna neziska).
Uprime, nemyslim si, ze by se objevilo na internetu vetsi mnozstvi negativnich referenci typu: "sem si to objednal, ale nechtel sem to, tak sem to ani z posty nevyzvedl a najednou ty zmetci po me chteji nejakou nahradu za postovne...". O takovych referenci si kazdy udela obrazek svuj.
27. 6. 2008 11:23:32
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/3#reply87399
dysmusax
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
27. 6. 2008 11:24:57
Jedná se o eshop s parfémy :andel: (nemýlím-li se)
Jinak ty vracející se a fingovaný objednávky jsou fakt mor. Dá se to asi zmírnit email/telefonní autorizací, ale to není 100% (kdo chce někoho poškodit, tak se zkrátka představí jménem poškozeného atd.).
27. 6. 2008 11:24:57
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/3#reply87398
Napsal Kovboj;76104
Vždycky se mi líbí ten optimismus lidí, že když oni čtou ihned každý email a jsou stále on-line, tak že to ostatní dělají taky. Jenže oni často 'obyčejní lidé' čtou email třeba 1x za týden nebo i za měsíc a to tvoje upozornění si přečtou až v momentě, kdy se ti zásilka dávno vrátí zpět. Mimochodem, podle toho popisu ten systém na kterém jsi nechal hodiny práce umí třeba i Zencart, který je zadarmo ;-)
Pošleš nám odkaz na svůj shopík? Když jsem se snažil najít něco podle tvého nicku tak jsem našel jen fóra s 'vyděláváním' peněz klikáním a podobné ptákoviny.
Tvůj názor na vydělávání peněz na internetu mě naprosto nezajímá, stejně jako mi došla trpělivost s tebou samotným - jen pro tvoje info, těmi ptákovinami jsem si během půroku vydělal přes 1200 dolarů - zencart to samozřejmně umí, ale všichni vědí že bez upravení je zencart dosti nevhodný k obchodování, nic posílat nebudu, nemám k tomu jedninej důvod, tvoje arogance už mi leze krkem takže si svoje názory strč tam, kam si opice strká...
Ostatním se omlouvám za tento příspěvek jen mě timhle lidi opravdu vadí.
27. 6. 2008 11:42:05
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/3#reply87397
Nehledě na to že informovat o zásilce má přepravce, takže to že se i já snažim lidi co nejvíc informovat a určitě nejen já ale i další shopy je naše dobrá vůle křížená s naším zájmem aby zásilka byla vyzvednuta. Bleh to sem se zase naštval... místo diskuse se ozve pár lidí co si myslej že sežrali všechnu moudrost světa a jakmile někdo nědělá něco podle nich tak je hlupák. :banghead:
27. 6. 2008 11:47:32
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/3#reply87396
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
27. 6. 2008 11:50:50
Napsal lukassscze;76119
Tvůj názor na vydělávání peněz na internetu mě naprosto nezajímá, stejně jako mi došla trpělivost s tebou samotným - jen pro tvoje info, těmi ptákovinami jsem si během půroku vydělal přes 1200 dolarů - zencart to samozřejmně umí, ale všichni vědí že bez upravení je zencart dosti nevhodný k obchodování, nic posílat nebudu, nemám k tomu jedninej důvod, tvoje arogance už mi leze krkem takže si svoje názory strč tam, kam si opice strká...
Ostatním se omlouvám za tento příspěvek jen mě timhle lidi opravdu vadí.
Klídek, psal jsi tady nesmysly ohledně obchodování a jen jsem se ti je snažil uvést na pravou míru. Pokud myslíš, že tak jak to plánuješ je podle zákona a má naději na dlouhodobější úspěch nějaký eshop, tak je to tvoje věc :smoking: Ale já bych si od takového obchodníka neobjednal ani krabičku sirek.
27. 6. 2008 11:50:50
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/3#reply87395
webdomena
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
27. 6. 2008 11:51:17
Napsal mat;76093
- zákazníci, které budeš obtěžovat nějakým vymáháním, si svoji zkušenost nenechají pro sebe a může se stát, že až někdo bude hledat tvoje zboží na netu, narazí ve vyhledávači právě na tyhle zkušenosti...
No je otazka kdo o takove "zakazniky" stoji. Publikovat nekde info o tom ze jsem si objednal zbozi a pak si ho nevyzvedl a prodavajici po me chce nahradu no myslim ze by to svedcilo o duslednem postupu prodavajicího nikoliv o serioznosti kupujicího :)
U nas zakazniky vymahanim neobtezujeme, pokud jsou v nejakych prodlevach ferove mu zavolame ze pokud se to bude opakovat at vyuziva sluzeb nekoho jineho ale rozhodne ne nasich. U nas musi platit radne vcas jinak je bez milosti odejit...
Za rok 2007 a 2008 nemame jedineho neplatice..!
27. 6. 2008 11:51:17
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/3#reply87394
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit