Zadejte hledaný výraz...

Vliv odchozich odkazů – interních a externích

Jan Neckar
verified
rating uzivatele
(88 hodnocení)
27. 11. 2012 02:32:13
Vim, ze vetsina lidi se pri koupi odkazu diva pouze na co nejnizsi pocet externich odkazu a interni uplne ignoruje, ale pritom ta dana stranak rozleva rank do vsech odkazu co ma na webu, cili i do svych podstranek, no proste do vsech internich odkazu.. tech muze byt nekde treba i 100, a externicih jenom 5, takze rank se bude prerozdelovat do vsech 105 stranek, a ne jen do tech 5 externich, tudiz nema smysl tam moc kupovat odkaz, nemam pravdu?
Pokud mam pravdu, tak by se u nekterych webu, vyplatilo pri odkazovani na podstranky webu typu "o nas", "kontakt", proste nejmene dulezite stranky, dat odkazum atribut "nofollow", a snazit se mit proste co nejmin follow odkazu jak interinch tak externich odkazu na webu. Je to tak?
27. 11. 2012 02:32:13
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-odchozich-odkazu-internich-a-externich/#reply835847
Adam
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
27. 11. 2012 09:17:20
Velikostí ranku bych se při kupování odkazů neřídil vůbec. Dej na celkovou kvalitu webu a tématický obsah. Zrovna včera mi stoupnul rank na některých webech, kde není ŽÁDNÝ obsah na 3. Spousta relativně kvalitních webů, které existují poměrně dlouho má kolikrát i menší rank. Z toho jde jasně vidět, že jde o hodnotu, která je daná pouze počtem odkazů, které na web vedou a moc nevypovídá o kvalitě webu jako takového.
Vyhledávače nejsou hloupé, upřednostní odkazy z tématických webů před těmi orankovanými, ale netématickými.
27. 11. 2012 09:17:20
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-odchozich-odkazu-internich-a-externich/#reply835846
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit