Zadejte hledaný výraz...

Veřejné kritizování od "cenařů"

Michal
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
27. 1. 2012 17:28:01
Vis jak, po bitve je kazdy general. Kdyby provozovatel vedel, jakou bouri nevole to vyvola, tak by zdrazeni komunikoval asi jinak ("je nam to lito, ale donutily nas k tomu okolnosti" pusobi asi lepe nez veta ve stylu "chceme vice vydelat, tak nakupujte levneji, dokud to jde" :-) Castecne za to muze asi prave to nepochopeni lidi - nevi, proc se zdrazuje - kdyby to uvedl provozovatel hned na zacatku, tak by to treba bylo vse jinak. Tezko to urcit ted s krizkem po funuse.
27. 1. 2012 17:28:01
https://webtrh.cz/diskuse/verejne-kritizovani-od-cenaru/strana/2#reply724134
mx550
verified
rating uzivatele
27. 1. 2012 17:37:04
Napsal hampl.david;750821
Cílem podnikání je zisk. Pokud jsou lidé ochotni za tuto cenu nakoupit, proč by ji měl někdo snižovat?
Sry za OT, urcite mas pravdu, ale ve zdravym trznim prostredi. Kdyz je KARTEL jako je zde, tak to neplati. Stejne tak jako kdyz neni moznost vstoupit na trh (regulace CTU, nebo spis neregulace), jak zminuje nekdo nize, potom to co pises take neni mantra.
---------- Příspěvek doplněn 27.01.2012 v 17:39 ----------
Napsal P-ierre;750839
Ještě reakce na mx550: Právě tohle téma řeším s kamarádem a ten došel k názoru, že to vaše "vysvětlovat, vysvětlovat a vysvětlovat" bude asi nejlepší. Je pravda, že běžní uživatelé tak uvidí, že provozovatel je v pohodě a že chyba je na straně cenařů. (Za předpokladu, že se jedná o seriózní byznys a ne zlodějinu.)
Taktak, leckdy vic nez obsah sdeleni zajima zakazniky forma, nebo to zdali vubec nejake sdeleni existuje - kdyz vidi ze se k tomu provozovatel stavi celem, pripadne vysvetluje, tak to cast z nich akceptuje. No a potom zde je zbytek, ktery se porad bude stezovat, ale opet by melo platit vstricne vysvetlit, pri opakovanem stejnem dotazy odkazat na predchozi vysvetleni :-)
27. 1. 2012 17:37:04
https://webtrh.cz/diskuse/verejne-kritizovani-od-cenaru/strana/2#reply724133
kvakito
verified
rating uzivatele
27. 1. 2012 17:58:27
Hlavne si to chce uvedomit, ze jsme v cechach, kde vetsinou plati:
- ja jsem ten nejchytrejsi a nejcestnejsi
- ja jsem ten chudak
- penize nemam
- vsichni ostatni to delaji blbe
- vsichni se me snazi okrast a podvest
- ty penize si beztak nakradl nebo mu spadli do klina
- co to tam je ve vlade za blbce
- jeste jedno pivo..
Klidne bych se vsadil, ze kdyby tam napsali slevu o 5%, tak nekteri budou remcat.
27. 1. 2012 17:58:27
https://webtrh.cz/diskuse/verejne-kritizovani-od-cenaru/strana/2#reply724132
Jak jsem se dočetl v chytrých knihách o cenotvorbě a lidském myšlení
- lidé preferují pomalé pravidelné zdražování před jedním velkým skokem
- lidé preferují zdražení, které lze alespoň částečně vysvětlit externími okolnostmi a které je "férové" (např. >80% lidí považuje za neférové zdražit lopaty den po sněhové kalamitě nebo snížit mzdu stávajícím zaměstnancům kvůli změněné situaci na trhu práce - údaj z Thinking, Fast and Slow)
- lidé chtějí být o zdražení dopředu informováni, aby se na něj mohli připravit
- všechny cenové diskriminace musí být ukotvené k nejvyšší ceně (tzn. například "Sleva pro studenty a seniory" = správně, "Příplatek pro dospělé a zaměstnané" = špatně)
Zdražovat: Férově, postupně a otevřeně.
Ty první dva příklady lidi nevnímají férově, v tom třetím jde, hádám, o chybnou komunikaci s fanoušky.
Tím francouzským operátorem předpokládám myslíš Free
http://www.pcworld.com/businesscenter/article/247728/french_operator_free_slashes_mobile_pricing_with_3g_network_launch.html
Jo, ten těm velkým molochům ve Francii pěkně prohání perka - to je ale těžké ptát se českých poboček těch molochů, proč se taky nechovají tak agresivně a pro-zákaznicky jako jejich francouzská osina v zadku, která před nimi má náskok úplně ve všem.
27. 1. 2012 20:44:03
https://webtrh.cz/diskuse/verejne-kritizovani-od-cenaru/strana/2#reply724131
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit