Zadejte hledaný výraz...

Váš dojem z webdesignu Parfums.cz

hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
2. 4. 2013 00:41:19
Patrik: nemuzu souhlasit, vazne se mi ten web neprochazi ani necte dobre, mozna je to profesni deformace, kdo vi, ale ten web an me psuobi strasne nedokoncene a neprehledne (clovek najde sice co potrebuje, ale odrazuje me to od nakupu prave tam)
2. 4. 2013 00:41:19
https://webtrh.cz/diskuse/vas-dojem-z-webdesignu-parfums-cz/strana/2/#reply885490
Skutocne by ma zaujimalo co je na tom nedokoncene a neprehladne.
Skus sa na to pozriet tak ze HP skuotcne nie je najcastejsou vstupnou strankou na kategoricke dopyty. Pokial ano robis nieco zle.
Takze odmyslime si HP a prejdeme do konkretnej kategorie napriklad kozmetika. Prehladna a jasna navigacia, rozdelenie kategorii presne ako to ma byt.
Typ, konzistencia, pouzitie, znacka. Presne vies kde sa nachadzas a kam mas pokracovat, aky typ filtru mas zvoleny. Detail produktu ponuka vsetky info, ktore ako spotrebitel potrebujes, vyberis variantu pridas do kosika. Nakupny proces detto, jasne prehladne.
Mozno som ja profesne deformovany tak mi to niekto vyvsetlite, alebo skuste mi ukazat nechaoticky a dokonceny shop nech vidim rozdiely :)
2. 4. 2013 00:50:31
https://webtrh.cz/diskuse/vas-dojem-z-webdesignu-parfums-cz/strana/2/#reply885489
Vůči panu Svobodovi mám velký respekt, kdo viděl můj rozhovor s ním určitě potvrdí co o něm píše Radek O. On je totiž tak trochu původní UXák :) Tím myslím to, že UX není nic nového, ale protože to prodává, tak to označení samo o sobě zažilo neskutečný boom. Podle mě je to tak trochu protnutí marketingu a designu, o čemž jeho designy většinou jsou. Grafika se moc neřeší, je to strohé (na můj vkus až moc) a maximálně účelové a použitelné.
Ten dojem co někteří z parfums mají - ono to tak skutečně je. Když jsem tam teď po dlouhé době přišel, taky jsem se cítil zmatený a cítím se tak většinou, když tam přijdu. Podle mě za to můžou hlavně ty strašné bannery (vždycky mě fascinovalo jak lacině působí), jak velké tak malé, nemá to řád, který by tomu pomohl a odsazení výhod e-shopu mě provokuje už pár let :) Jenže když se na tom rozkoukáte, tak vám to naopak přijde dost přehledné a dobře vymyšlené. A ono to takhle skutečně funguje - prvotní dojem z řady e-shopů může být zmatený prostě proto, že je tam hodně informací na jednom místě. A my neznáme konkrétní situaci parfums, třeba kolik lidí chodí rovnou přes srovnávače do detailu a jak moc cílí na vracející se zákazníky (v obojím se domnívám že hodně). Hovořím teď o obecném dojmu, nepočítám spoustu drobností a zajímavých vychytávek, které se postupně v designu a obsahu mění a nutí mě k zamyšlení. (Což už běžný návštěvník nepostřehne :)
Tím netvrdím že je neomylný. Nikdo není - stejně tak i design na vysoké úrovni bývá kompromisem mezi designérem a zadavatelem. To, že se parfums postupně mění a vyvíjí také poukazuje na to, že některé věci se v minulosti ukázaly nedostatečné. Myslím si že e-shop pár slabých míst má, ale je možné že v tomhle případě tak moc naráží můj osobní dojem na zvyky tamní uživatelské základny, která tam nakupuje, protože mám tendenci se chovat jinak než různé cílovky :) A v tomhle případě, jako v mnoha jiných, se cílí na určité skupiny uživatelek. I tak mi ale přijde škoda že se s vizuálem e-shopu trochu víc nepracuje, speciálně mi vadí ty bannery, ale našla by se celá řádka dalších maličkostí, které ale popravdě jsou pro zákaznice nepodstatné (všimli jste si že už jsem přehodil na ženský rod?).
// Mimibazar bych sem vůbec netahal, to je něco jako craiglist, web který se provozovatelé bojí vylepšovat kvůli uživatelské základně, ne kvůli tomu že by dokonale odpovídal potřebám. A po zkušenostech s předěláváním ženských webů se minimálně mimibazaru vůbec nedivím, tolik rozvášněných elektronických bosorek jako tehdy jsem neviděl...
3. 4. 2013 11:46:04
https://webtrh.cz/diskuse/vas-dojem-z-webdesignu-parfums-cz/strana/2/#reply885488
Paul Kucera
verified
rating uzivatele
5. 4. 2013 08:48:29
Dobrý den, toto je můj první příspěvek zde a zároveň prosím o omluvení mé češtiny, nejsem rodilý mluvčí. Vyjádřil bych se stručně: design je od toho, aby podnítil prodej. Parfums.cz je v současné době 4. nejětší e-shop u nás a z roku 2011 na 2012 opět rostl více než 70% co do obratu. Tento rok se opět předpokládá velký růst a věřím, ze po 1,5 miliardy ve 2012 budou atakovat 2,5 miliardy Kč za 2013. Tudíž, design funguje na jedničku.
5. 4. 2013 08:48:29
https://webtrh.cz/diskuse/vas-dojem-z-webdesignu-parfums-cz/strana/2/#reply885487
Ja340
verified
rating uzivatele
5. 4. 2013 08:53:39
Napsal Paul Kucera;932762
Dobrý den, toto je můj první příspěvek zde a zároveň prosím o omluvení mé češtiny, nejsem rodilý mluvčí. Vyjádřil bych se stručně: design je od toho, aby podnítil prodej. Parfums.cz je v současné době 4. nejětší e-shop u nás a z roku 2011 na 2012 opět rostl více než 70% co do obratu. Tento rok se opět předpokládá velký růst a věřím, ze po 1,5 miliardy ve 2012 budou atakovat 2,5 miliardy Kč za 2013. Tudíž, design funguje na jedničku.
To není dobrá logika. Podívejte se na mimibazar. Také se tam točí obrovské částky, je tam mraky nabídek a přesto ho 90% lidí bere jako odporný a nepřehledný. Takže vzhled a prodejnost nejsou to samé a nic o sobě navzájem nevypovídají...
5. 4. 2013 08:53:39
https://webtrh.cz/diskuse/vas-dojem-z-webdesignu-parfums-cz/strana/2/#reply885486
Inak neviem co je "dobra logika", ale mojim sedliackym rozumom som prisiel na nasledovne. Radsej budem mat "vzhladovo odpudivy" funkcny shop, ktory vdaka zakznikom zaraba statisice ako nablyskany z vasho pohladu napeckovany graficky design a e-shop zivajuci prazdnotou.
A myslim, ze s touto sedliackou logikou bude suhlasit kazdy obchodnik:)
Investovat do grafickeho designu a nevediet preco su uplne zbytocne vyhodne peniaze. Mat pekny shop sice potesi oko zopar ludom, ale vasu penazenku urcite nenaplni, pretoze mat len pekny shop je velmi maly skoro az mikroskopicky predpoklad uspechu v e-commerce.
5. 4. 2013 09:07:07
https://webtrh.cz/diskuse/vas-dojem-z-webdesignu-parfums-cz/strana/2/#reply885485
Napsal Já;932767
To není dobrá logika. Podívejte se na mimibazar. Také se tam točí obrovské částky, je tam mraky nabídek a přesto ho 90% lidí bere jako odporný a nepřehledný. Takže vzhled a prodejnost nejsou to samé a nic o sobě navzájem nevypovídají...
Lze souhlasit s tím, že lze mít odporný a nepřehledný eshop a přesto hodně prodávat. Co je pro vás u nás nepřehledné a co odporné? Nedokážete tam najít své produkty? Nevíte si rady jak nakoupit? Je rozdělení kategorií zmatečné? Neorientujete se ve filtraci?
5. 4. 2013 09:08:28
https://webtrh.cz/diskuse/vas-dojem-z-webdesignu-parfums-cz/strana/2/#reply885484
Paul Kucera
verified
rating uzivatele
5. 4. 2013 09:36:44
Napsal Já;932767
To není dobrá logika. Podívejte se na mimibazar. Také se tam točí obrovské částky, je tam mraky nabídek a přesto ho 90% lidí bere jako odporný a nepřehledný. Takže vzhled a prodejnost nejsou to samé a nic o sobě navzájem nevypovídají...
Neznam hospodarske vysledky mimibazaru, ale pochybuji, ze jsou na miliardove urovni a subjektivne bych vnimal jeji grafickou a jinou uroven trosku nekde jinde nez parfums.cz. Podivej me se na to jinak. Pro koho se dela web/e-shop? Pro spotrebitele. Jak hodnoti spotrebitele parfums.cz?
2012
1. místo: nejpopulárnější eshop v CZ bez ohledu na obor (www.shoproku.cz)
3. místo: nejkvalitnější eshop v kategorii Krása a zdraví v CZ (www.shoproku.cz)
1. místo: nejpopulárnější eshop v SK bez ohledu na obor (www.shoproku.sk)
1. místo: nejkvalitnější eshop v kategorii Krása a zdraví v SK (www.shoproku.sk)
2011
1. místo: nejpopulárnější eshop v CZ bez ohledu na obor (www.shoproku.cz)
2. místo: nejkvalitnější eshop v kategorii Krása a zdraví v CZ (www.shoproku.cz)
1. místo: nejpopulárnější eshop v SK bez ohledu na obor (www.shoproku.sk)
1. místo: nejkvalitnější eshop v kategorii Krása a zdraví v SK (www.shoproku.sk)
2010
1. místo: nejpopulárnější eshop v CZ bez ohledu na obor (www.shoproku.cz)
3. místo: nejkvalitnější eshop v kategorii Krása a zdraví v CZ (www.shoproku.cz)
1. místo: nejpopulárnější eshop v SK bez ohledu na obor (www.shoproku.sk)
1. místo: nejkvalitnější eshop v kategorii Krása a zdraví v SK (www.shoproku.sk)
2009
1. místo: nejpopulárnější eshop v CZ bez ohledu na obor (www.shoproku.cz)
3. místo: nejkvalitnější eshop v kategorii Krása a zdraví v CZ (www.shoproku.cz)
1. místo: nejpopulárnější eshop v SK bez ohledu na obor (www.shoproku.sk)
2. místo: nejkvalitnější eshop v Sk bez ohledu na obor (www.shoproku.sk)
Provozovatel jiste vyslechne a necha se inspirovat nazory odborniku ex-post pote, co dilo je vykonano a urcite bude kvitovat pozitivne kazdy podnet, ALE - nesmirne smerodatne je nazor spotrebitele.
Muj otec byl designer pro Ford a Nissan, jak modelar s hlinou tak pote pracoval s ruznymi megakomplikovanymi programy (mimo jine - predek vozu James Bonda ve filmu Moonraker je jeho dilo ;)). Bohuzel jsem po nem nesdedil ani jednu tvurci bunku, ale vzpominam jak, kdyz pote vyucoval prumyslovy design na VS v Australii, vypravel o nutnosti zkloubit funkcnost s estetikou, krasu s pouzitelnost, at uz se jednalo o zehlicko, pracku ci vuz - zkratka aplikace selskeho rozumu. A tak je to i s webdesignem :). E-shop musi fungovat, vynaset a byt obejmute cilovou skupinou a to parfums.cz nepochybne splnuje a to do takove miry, ze jejich tzv. "zmatecny" design se uspesne aplikoval na dalsich 6 trhu mimo CR....
5. 4. 2013 09:36:44
https://webtrh.cz/diskuse/vas-dojem-z-webdesignu-parfums-cz/strana/2/#reply885483
jak mluvil o nutnosti zkloubit funkcnost s estetikou, ze krasne musi byt pouzitelna, at uz se jednalo o zehlicko, pracku ci vuz. A tak to je s webdesignem :).
Suhlasim akurat s webdesignom a obzvlast s webdesignom e-shopu ten slovosled musite trochu poupravit. Eshop musi byt v prvom rade funkcny a pouzitelny co mozno najvacsou castou navstevnikov pohybujucich sa na cielovom trhu, ked popri tom aj dobre vyzera je to jeho plus.
5. 4. 2013 09:47:36
https://webtrh.cz/diskuse/vas-dojem-z-webdesignu-parfums-cz/strana/2/#reply885482
Ja340
verified
rating uzivatele
5. 4. 2013 10:16:50
Napsal Patrik Štefko;932774
Inak neviem co je "dobra logika", ale mojim sedliackym rozumom som prisiel na nasledovne. Radsej budem mat "vzhladovo odpudivy" funkcny shop, ktory vdaka zakznikom zaraba statisice ako nablyskany z vasho pohladu napeckovany graficky design a e-shop zivajuci prazdnotou.
A myslim, ze s touto sedliackou logikou bude suhlasit kazdy obchodnik:)
Investovat do grafickeho designu a nevediet preco su uplne zbytocne vyhodne peniaze. Mat pekny shop sice potesi oko zopar ludom, ale vasu penazenku urcite nenaplni, pretoze mat len pekny shop je velmi maly skoro az mikroskopicky predpoklad uspechu v e-commerce.
Ok otázka zněla "myslíte si, že je tohle "použitelný" eshop? " na tu se nedá odpovědět jinak než že ano je to použitelný eshop:-)
5. 4. 2013 10:16:50
https://webtrh.cz/diskuse/vas-dojem-z-webdesignu-parfums-cz/strana/2/#reply885481
Napsal Já;932809
Ok otázka zněla "myslíte si, že je tohle "použitelný" eshop? " na tu se nedá odpovědět jinak než že ano je to použitelný eshop:-)
a mohl byste byt konkretnejsi, viz. me dotazy nize?
5. 4. 2013 10:24:03
https://webtrh.cz/diskuse/vas-dojem-z-webdesignu-parfums-cz/strana/2/#reply885480
Napsal Já;932809
Ok otázka zněla "myslíte si, že je tohle "použitelný" eshop? " na tu se nedá odpovědět jinak než že ano je to použitelný eshop:-)
Ano, je to použitelný e-shop. Nekopej si hlubší jámu než je nezbytně nutné.
5. 4. 2013 11:03:12
https://webtrh.cz/diskuse/vas-dojem-z-webdesignu-parfums-cz/strana/2/#reply885479
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit