Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Uznání – neuznání reklamace

Napsal láďa1979;1531895
...a nadával by jsi, že ti nevydrží ani 2 roky:)
hmmm, ne... :P
14. 6. 2019 12:57:16
https://webtrh.cz/diskuse/uznani-neuznani-reklamace/strana/2/#reply1405145
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
14. 6. 2019 13:22:24
Boty samo o sebe jsou dnes na dve veci a nezalezi zda jsou za 300,- mokasiny z latky nebo boty kozene za 3k, vsechny jsou v prdeli a paty se seslapnou, navic podrazky delaji tak, ze se nedaji podrazit nebo neda se vymenit pata - taky mne to stve, drive mi boty vydrzely fakt hodne a dalo se i opravit za par kil, ted uz ne.
A popravde jsme nevedel, ze se takto daji boty vyreklamovat, takze jsem za posledni leta vyhodil par destitek tisic? :D
Co se tyce kabelky, pokud mas nejakou Cinu nebo Turecko, tak se nediv. Moji manzelce se taky z kozene kabelky z nicheho nic se proste vyskublo poutko a to nebyl ani naznak, ze to nevydrzi, proste stane se a pokud je v zaruce je rozumne to se zakaznikem vyresit. Vem ji zpet, dej to nejakemu opravari a mas to opravene za par stovek.
14. 6. 2019 13:22:24
https://webtrh.cz/diskuse/uznani-neuznani-reklamace/strana/2/#reply1405144
lada1979
verified
rating uzivatele
14. 6. 2019 13:41:47
Tou reklamací bot bych si nebyl tak jist. Co je mimosoudní řešen í sporů, tak většina obchodů pokud nesouhlasíš se zamítnutou reklamací tak tě místo opětovného posouzení odkážou někam. Zase na druhou stranu po využití ČOI k mimosoudnímu řešení najednou reklamaci uznali, ale spíše tam byly procesní vady, že třeba nemohli dokázat, že nás informovali o vyřízení reklamace
14. 6. 2019 13:41:47
https://webtrh.cz/diskuse/uznani-neuznani-reklamace/strana/2/#reply1405143
Já jsem takto reklamoval v Deichmannu a ještě jednom podobném, už si nevybavím název (červené logo, ale baťa to nebyl). Je to už docela dost let zpátky, tak je možný že se to již změnilo. Boty také vždy vypadaly ještě dobře, materiál nebyl nějak výrazně opotřebován, ale vždy se mi podařilo prošlápnout patu.
14. 6. 2019 14:16:21
https://webtrh.cz/diskuse/uznani-neuznani-reklamace/strana/2/#reply1405142
Napsal vodička;1531784
Ze je to vada vznikla opotrebenim, na kterou se zaruka nemusi vztahovat? Proslapany boty ti taky nikdo nevyreklamuje.
Jenže on spekuluje nad tím, že to měl zákazník reklamovat dříve.... Proč?
Hele já chápu, že se snaží eliminovat vychcánky, kteří to zničí a pár dní před koncem záruky reklamují - navíc když už se daný model nevyrábí, a měl by vrátit peníze.
Ale:
1) to nikdy neeliminuješ úplně, je potřeba s tím statisticky počítat v marži
2) správný postup (už to není v prvním půlroce záruky) - převzít, zahájit reklamační řízení, nechat posoudit výrobcem/dodavatelem, informovat zákazníka o výsledku
pokud prodávám brak z číny, pak mám dost vysokou marži na pokrytí takových ztrát ne?
Mě prostě zaráží, že každý chce "podnikat" a prodávat, ale nechce řešit takovéhle důsledky - vždyť i to je součást podnikání.... reklamace byly, jsou a budou...
15. 6. 2019 16:54:24
https://webtrh.cz/diskuse/uznani-neuznani-reklamace/strana/2/#reply1405141
boolk
verified
rating uzivatele
17. 6. 2019 13:22:21
Napsal Toliceek;1531866
Tak ono co máš dělat když ti po půl až roce odejdou boty za pár tisíc. Většina těchto značkových "designových" bot prostě není dělána na to aby v nich mohl člověk lítat celej den několik měsíců v kuse, většinou to nevydržela klenba/podrážka a to jsem byl za mlada extra hubený. Od tý doby co mám auto mi stejné boty vydřží podstatně déle a netřeba reklamac :-D Myslím si že s tím výrobci tak nějak počítají, nedivil bych se kdyby výrobní cena byla jen zlomek prodejní (u značkových bot).
Taky jsem si radeji kupovaval "boty", nez ty dnesni nevim-jak-to-nazvat. (ozdoba na nohy? imitace boty? papuč do společnosti?)
Bohuzel, "boty" uz skoro nikdo nevyrabi a hlavne neni jasne rozliseno nazvem, co jsou boty na chozeni a co sr***y. :-(
Pritom chuze je to nejlepsi, co clovek muze pro sebe delat ( nejen pro telo)
17. 6. 2019 13:22:21
https://webtrh.cz/diskuse/uznani-neuznani-reklamace/strana/2/#reply1405140
dave67
verified
rating uzivatele
19. 9. 2019 15:41:21
Jak byste se stavěl k reklamaci poškozeného napájecího kabelu ? Podle mého jde o mechanickou závadu, nikoli vadu výrobku. Spíš si myslím, že si to dotyčný způsobil sám manipulací (čerpadlo ve vodě vytahoval za kabel, po dvou sezonách se to takto může projevit). Výrobek víceméně jede-nejede. Stačí trochu pohnout kabelem a už nejede. Problém je v místě napojení k trafu, ne někde uprostřed. Věc je neopravitelná. Zákazník pro jistotu ani nenapsal, co požaduje a co tomu je...
19. 9. 2019 15:41:21
https://webtrh.cz/diskuse/uznani-neuznani-reklamace/strana/2/#reply1405139
lada1979
verified
rating uzivatele
19. 9. 2019 16:12:41
pokud nepopsal vadu, tak se ho dotázat co tím myslel a pokud je to po 6 měsících od koupě zamítnou.
19. 9. 2019 16:12:41
https://webtrh.cz/diskuse/uznani-neuznani-reklamace/strana/2/#reply1405138
Napsal dave67;1545027
Jak byste se stavěl k reklamaci poškozeného napájecího kabelu ? Podle mého jde o mechanickou závadu, nikoli vadu výrobku. Spíš si myslím, že si to dotyčný způsobil sám manipulací (čerpadlo ve vodě vytahoval za kabel, po dvou sezonách se to takto může projevit). Výrobek víceméně jede-nejede. Stačí trochu pohnout kabelem a už nejede. Problém je v místě napojení k trafu, ne někde uprostřed. Věc je neopravitelná. Zákazník pro jistotu ani nenapsal, co požaduje a co tomu je...
Zrovna u čerpadla by to mohly být například vibrace, rozdíly teplot apod... Problém je, že dokazovat nesprávnou manipulaci musíte vy, nikoliv zákazník.
24. 9. 2019 12:14:54
https://webtrh.cz/diskuse/uznani-neuznani-reklamace/strana/2/#reply1405137
lada1979
verified
rating uzivatele
24. 9. 2019 19:07:06
Po 6 měsících musí výrobní vadu v okamžiku prodeje prokazovat zákazník.
24. 9. 2019 19:07:06
https://webtrh.cz/diskuse/uznani-neuznani-reklamace/strana/2/#reply1405136
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit