Zadejte hledaný výraz...

UTM tagy pro srovnávače

luk007
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 7. 2014 13:37:35
Dobrý den,
řešíme teď jakým způsobem elegantně rozlišit návštěvnost webu v závislosti na jednotlivých zbožových srovnávačích. Kde jako další dimenzi chceme použít kategorii, či výrobce produktu. První myšlenka padla na UTM tagy, ale to asi není úplně správné řešení.
Máte s tím prosím někdo zkušenosti?
Díky moc
25. 7. 2014 13:37:35
https://webtrh.cz/diskuse/utm-tagy-pro-srovnavace/#reply1042382
Nastavit do feedu pro jednotlive srovnavace (zdroje), je bezne. Sam to tak rad delam.
Druhe pulce dotazu nerozumim.
26. 7. 2014 11:42:59
https://webtrh.cz/diskuse/utm-tagy-pro-srovnavace/#reply1042381
pavel jašek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
5. 8. 2014 09:37:11
"jako další dimenzi chceme použít kategorii, či výrobce produktu"
Já to chápu tak, že byste chtěli např. zbozi.cz rozdělit podle počtu návštěv/konverzí dle produktových kategorií.
Na to by se hodil parametr utm_content, do kterého v XML feedu hodíte kategorii. V českém rozhraní se pak dimenze jmenuje Obsah reklamy, v angličtině Ad Content.
5. 8. 2014 09:37:11
https://webtrh.cz/diskuse/utm-tagy-pro-srovnavace/#reply1042380
luk007
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 8. 2014 09:48:35
Chlapi, díky za odpovědi!
5. 8. 2014 09:48:35
https://webtrh.cz/diskuse/utm-tagy-pro-srovnavace/#reply1042379
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit