Zadejte hledaný výraz...

Uplatnění reklamace

MisakP
verified
rating uzivatele
16. 4. 2009 12:02:02
Chtěl bych se zeptat, při prodeji zboží přes eshop a následobné reklamaci. Od kterého data, se považuje reklamace za "Uplatnění reklamace", čili běží zákoném stanovená lhůta 30 dnů na její vyřízení.
Ode dne zaslání zákazníkem, nebo od doby přijetí eshopem?
A jak je to v případě, že zákazník nekoupil zboží přímo na sebe, ale na firmu? Je chráněn stejnou lhůtou 30dní, nebo zde platí jiné zákony?
16. 4. 2009 12:02:02
https://webtrh.cz/diskuse/uplatneni-reklamace/#reply286029
Jan Menšík
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
16. 4. 2009 23:07:23
Prava spotrebitele jsou v tomto ohledu odlisna (sirsi) nez nespotrebitele, nicmene i podnikatel muze byt za jistych okolnosti spotrebitel.
Pokud jde o pocatek behu 30 denni lhuty, nevim o presne definici v zakone. Nicmene pro posouzeni reklamace je vetsinou nezbytne mit produkt fyzicky k dispozici, tudiz v takovem pripade by lhuta pocala bezet dnem prijeti zbozi, respektive nasledujici den.
Napriklad u sluzby je ale zaslani nesmyslne, tam by lhuta pocala bezet oznamenim.
16. 4. 2009 23:07:23
https://webtrh.cz/diskuse/uplatneni-reklamace/#reply286028
MisakP
verified
rating uzivatele
17. 4. 2009 11:32:48
ok díky moc za reakci
17. 4. 2009 11:32:48
https://webtrh.cz/diskuse/uplatneni-reklamace/#reply286027
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit