Zadejte hledaný výraz...

Umi nekdo vysvetlit nastaveni emailovani

Hynek
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 3. 2014 10:01:27
marne hledam nekoho, kdo by rozumne vysvetlil, jak nastavit emailovani ve virtuemartu tak, aby prehled objednavky odesel po zadani objednavky (tzn pred(!) platbou)..
rsp. uvitam, pokud nekdo vysvetli princip tech nastaveni, at to dokazu pochopit, pac se to nechova, jak bych cekal.
podrobne je to vysvetlene tady. http://forum.virtuemart.net/index.php?topic=122680
diky
14. 3. 2014 10:01:27
https://webtrh.cz/diskuse/umi-nekdo-vysvetlit-nastaveni-emailovani/#reply1005356
Musí být:
Formát emailu objednávky HTML
Použít emailovou adresu prodejce Ano
Výchozí stav objednávky k odeslání emailu pro zákazníka Vyřizuje se (tedy výchozí stav objednávky po ukončení nákupu)
Výchozí stav objednávky k odeslání faktury na email Potvrzeno nebo Odesláno
14. 3. 2014 14:05:26
https://webtrh.cz/diskuse/umi-nekdo-vysvetlit-nastaveni-emailovani/#reply1005355
Hynek
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
16. 3. 2014 13:15:53
diky za reakci.
ja teda mam anglickou verzi, predpokladam, ze "vyrizuje se" je stav "pending"?
kazdopadne je to to same, co pisu na tom svetovem foru. pri tomhle nastaveni se proste nic nedeje.
snazil jsem se kouknout do zdrojaku, ale neni to zrovna prehledne..
mam posledni verzi, relativne cistou instalaci a jine maily se posilaji (oznameni zmeny stavu rucne z adminu, registrace atd). tak nevim co s tim..
jeste to zopakuju:
jde mi o to, aby kdyz clovek konci v kosiku a prechazi na platebni branu, dostal email. pokud se platba dal nepodari, me nezajima, jde o to, aby obe strany dostaly prehled o tom, co chtel a pripadne platebni problemy se resily osobne.
nastaveni jsem z duvodu zjednoduseni mel takto a neposilalo se proste nic (logicky bych cekal, ze se posle email obema stranam a vygeneruje se faktura):
z pohledu uzivatele se podekovalo, provedl se presmer na paypal, ale email zustal prazdny, v adminu virtuemartu je objednavka ulozena "pending", ale nevygenerovala se faktura.
16. 3. 2014 13:15:53
https://webtrh.cz/diskuse/umi-nekdo-vysvetlit-nastaveni-emailovani/#reply1005354
Pending by mělo být Vyřizuje se, ale tohle nevím nevím. Totiž přesměrování na platební bránu není nejspíše ukončení objednávky a VM tak nic nepošle. Netuším jak toto vyřešit, jedině úpravou souborů, že když se provede přesměrování, tak nastaví příznak objednávka ukončena a pak by se ten e-mail odeslal. Lituji, ale více neporadím.
16. 3. 2014 14:25:14
https://webtrh.cz/diskuse/umi-nekdo-vysvetlit-nastaveni-emailovani/#reply1005353
Hynek
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
16. 3. 2014 14:31:33
jasne, diky. me spis prekvapuje, ze to nikoho do ted netrapilo. v pripade, kdy uzivatel nejak nezvladne platbu a prerusi to, tak v systemu sice visi pekne vyplnena objednavka, ale administrator bud musi objednavky checkovat kazdy den v adminu, anebo na to prijde nahodou..
ja myslel ze nekde mam nastaveni blbe, pac logicky to dava snad smysl, nastavuju, ze "vyrizuje se" ma spustit vygenerovani faktury a zaslat emaily. ta objednavka zjevne ve stavu "vyrizuje se" je, ale ty kroky se neprovedou.
kazdopad dik za radu.
16. 3. 2014 14:31:33
https://webtrh.cz/diskuse/umi-nekdo-vysvetlit-nastaveni-emailovani/#reply1005352
korwin
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
16. 3. 2014 23:56:12
S virtuemartem neumím, ale dle odpovědi toho pána a mé logické dedukce je pending status něco jako "čeká na zaplacení" a je používám pouze v průběhu nákupu. Pak by se to mělo změnit na "confirmed by shopper", nebo "confirmed" (po dokončení objednávky). Pokud, ale paypal odmítnu nebo zavřu okno, tak se to nemůže nastavit a zůstane tam to pending. Takže dle mě to prostě Virtuemart nijak dál neřeší. Zřejmě by měl mít obchodník možnost vygenerovat zákazníkovi e-mail s odkazem na zaplacení. Ale to už je spíše v řešení platební brány, jelikož se tato situace vztahuje pouze na ni.
16. 3. 2014 23:56:12
https://webtrh.cz/diskuse/umi-nekdo-vysvetlit-nastaveni-emailovani/#reply1005351
Ale tohle všechno tam je, VM umožňuje nastavit ručně stav objednávky třeba na Potvrzeno a pak lze nastavit, aby hned odeslal e-mail s objednávkou. Pending je Přijato, nebo Čeká na potvrzení od prodejce, samo se to určitě nepřenastaví, musí se ručně. Po dokončení objednávky nemůže být automaticky stav Confirmed, to musí nastavit prodejce také ručně.
20. 3. 2014 21:44:32
https://webtrh.cz/diskuse/umi-nekdo-vysvetlit-nastaveni-emailovani/#reply1005350
Hynek
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 3. 2014 23:57:14
tak nakonec diky vitakappa za postouchnuti, kazdopadne v aktualni verzi je proste bug a toto bez upravy kodu nezprovoznite!
reseni je k dispozici tady, jen upozornuju, ze cely skript nema cenu stahovat, jen pridejte, co pisou, pac ten skript je stara verze a nejmin neprenasi nazvy produktu na paypal branu a kdo vi, co jeste se tam deje jinak..
VirtueMart fixes
20. 3. 2014 23:57:14
https://webtrh.cz/diskuse/umi-nekdo-vysvetlit-nastaveni-emailovani/#reply1005349
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit