Zadejte hledaný výraz...

Tvorba firemních reklamních systémů.

Thorkadim
verified
rating uzivatele
12. 6. 2020 14:15:05
Dobrý den,
Rád bych se zeptal, zda se by se tu našel někdo, kdo by věděl nějaké bližší informace ohledně firemních reklamních systémů. Zajímá mě především kolik takový systém stojí, co by mělo umět, aby správně fungoval, jakou návštěvnost ta stránka musí mít, aby do něj ostatní firmy byli ochotní do nich vložit své bannery, kolik si za bannery účtovat (klik, shlednutí) atd. Budu také rád i za jakékoli jiné informace.
12. 6. 2020 14:15:05
https://webtrh.cz/diskuse/tvorba-firemnich-reklamnich-systemu/#reply1454609
Tomina10
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
12. 6. 2020 16:27:29
Ahoj, v dnešní době zcela zbytečná věc.
Pokud chce firma být opravdu vidět, řeší to přes Google Adwords.
Tohle by bylo možná super před 15. lety..
12. 6. 2020 16:27:29
https://webtrh.cz/diskuse/tvorba-firemnich-reklamnich-systemu/#reply1454608
Jiří Nový
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
12. 6. 2020 21:23:56
Za tyto systémy se zpravidla platí za počet zobrazení reklamního kódu/jedné reklamní plochy + nějaký minimální paušál (neplatí se u všech a hradí se většinou jen pokud nebyla splněna nějaká minimální útrata).
Cena za využití systému se pohybuje od 0,2 Kč za 1000 zobrazení kódu (počet zobrazení v řádech miliónů měsíčně) až po 10 Kč za 1000 zobrazení (většinou specifické funkce na míru) - to jsou ceny co platí mediální zastupitelství, nebo větší portály, co si to neřeší svou cestou. Dále je potřeba připočítat cenu za datové přenosy (videa, obrázky,...), nebo to řešit pomocí CDN, cena za GB od 0,2 Kč.
Požadavky na správu reklamního inventáře (na funkce) jsou prakticky totožné, jaké nabízí seznam, nebo google.
Mezi nejvíce používané v ČR patří ibillboard, adform, pubmatic (používá/používal seznam), admeta, rubicon, Revive Adserver, Ad exchange (od google), dataxu a spousty dalších :)
Větší firmy většinou neoslovují napřímo, ale nakupují přes medialní zastupitelství (v ČR namátkou třeba impression media) kde koupí větší balík stránek podle cílové skupiny. Stránka pro mediální zastupitelství začíná být zajímavá nad 50 000 unikátů za měsíc (čím více, tím lépe), ale záleží na zaměření, specializovaný web může být zajímavý i menší.
Ceny se mohou pohybovat klidně i 5 Kč za kliknutí a 100 Kč CPT, ale to spíše ojediněle a ještě si z toho tučnou část vezme to zastupitelství (zpravidla něco kolem 30%).
12. 6. 2020 21:23:56
https://webtrh.cz/diskuse/tvorba-firemnich-reklamnich-systemu/#reply1454607
Thorkadim
verified
rating uzivatele
16. 6. 2020 16:04:57
Napsal Tomina10;1587208
Ahoj, v dnešní době zcela zbytečná věc.
Pokud chce firma být opravdu vidět, řeší to přes Google Adwords.
Tohle by bylo možná super před 15. lety..
Dobře, ale google je známý tím, že si bere +- 40% procent výdělku což je pro uživatele strašně moc.
---------- Příspěvek doplněn 16.06.2020 v 16:09 ----------
Napsal axolot;1587236
Za tyto systémy se zpravidla platí za počet zobrazení reklamního kódu/jedné reklamní plochy + nějaký minimální paušál (neplatí se u všech a hradí se většinou jen pokud nebyla splněna nějaká minimální útrata).
Cena za využití systému se pohybuje od 0,2 Kč za 1000 zobrazení kódu (počet zobrazení v řádech miliónů měsíčně) až po 10 Kč za 1000 zobrazení (většinou specifické funkce na míru) - to jsou ceny co platí mediální zastupitelství, nebo větší portály, co si to neřeší svou cestou. Dále je potřeba připočítat cenu za datové přenosy (videa, obrázky,...), nebo to řešit pomocí CDN, cena za GB od 0,2 Kč.
Požadavky na správu reklamního inventáře (na funkce) jsou prakticky totožné, jaké nabízí seznam, nebo google.
Mezi nejvíce používané v ČR patří ibillboard, adform, pubmatic (používá/používal seznam), admeta, rubicon, Revive Adserver, Ad exchange (od google), dataxu a spousty dalších :)
Větší firmy většinou neoslovují napřímo, ale nakupují přes medialní zastupitelství (v ČR namátkou třeba impression media) kde koupí větší balík stránek podle cílové skupiny. Stránka pro mediální zastupitelství začíná být zajímavá nad 50 000 unikátů za měsíc (čím více, tím lépe), ale záleží na zaměření, specializovaný web může být zajímavý i menší.
Ceny se mohou pohybovat klidně i 5 Kč za kliknutí a 100 Kč CPT, ale to spíše ojediněle a ještě si z toho tučnou část vezme to zastupitelství (zpravidla něco kolem 30%).
Nevíte jak to řeší Weby jako aktuálně.cz nebo idnes? Mají vlastní reklamní systém nebo jedou přes google?
16. 6. 2020 16:04:57
https://webtrh.cz/diskuse/tvorba-firemnich-reklamnich-systemu/#reply1454606
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit