Zadejte hledaný výraz...

Třídění dotazů od zákazníků – jaký si pořídit systém po jeden mail?

Pavel
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
15. 11. 2017 20:17:18
Zdravím , chci se zeptat ohledně infolinky a dotazů zákazníků , došlo to do stádia kdy to nezvládá jeden člověk a jaký máte systém , aby to mohl vyřešit jiný člověk a nebyl v tom chaos - všechny zprávy chodí na jeden email (gmail) a nemají žádný příznak , aby se daly filtrovat. Nechci vymýšlet něco co je vymyšlené :-)) popř je na to nějaká aplikace přímo pro gmail ? Popř. jiné řešení ? Děkuji moc.
15. 11. 2017 20:17:18
https://webtrh.cz/diskuse/trideni-dotazu-od-zakazniku-jaky-si-poridit-system-po-jeden-mail/#reply1312335
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
15. 11. 2017 20:18:48
porid si nejaky ticketovaci system :) jak rikas, uz to bylo vymysleno
15. 11. 2017 20:18:48
https://webtrh.cz/diskuse/trideni-dotazu-od-zakazniku-jaky-si-poridit-system-po-jeden-mail/#reply1312334
Václav Dušek
verified
rating uzivatele
(77 hodnocení)
15. 11. 2017 20:43:25
Treba Redmine a HelpDesk plugin, https://www.hesk.com/ nebo cokoli jineho
15. 11. 2017 20:43:25
https://webtrh.cz/diskuse/trideni-dotazu-od-zakazniku-jaky-si-poridit-system-po-jeden-mail/#reply1312333
Daktela je fajn at na hovory nebo chat nebo emaily. Vse v jednom.
15. 11. 2017 22:00:21
https://webtrh.cz/diskuse/trideni-dotazu-od-zakazniku-jaky-si-poridit-system-po-jeden-mail/#reply1312332
Freelo.cz
verified
rating uzivatele
16. 11. 2017 10:24:23
Zkus cesky www.supportbox.com .. urcite ti se vsim poradi a pomuzou.
16. 11. 2017 10:24:23
https://webtrh.cz/diskuse/trideni-dotazu-od-zakazniku-jaky-si-poridit-system-po-jeden-mail/#reply1312331
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit