Zadejte hledaný výraz...

Teorie – MLM, pyramida, matrix marketing

Mám poptávku na dodělání matrix mlm pyramidy do ecommerce. Udělal jsem ji, ale klient má trochu jinou představu a to něco co omezuje pouze na 3 lidi v levelu 2.
Tedy nějakým způsobem pošle odkaz a umožní registraci pouze 3 lidem, pokud se záhadně najdou další, tak ti automaticky připadnou pod ty 3 v levelu 2. Tedy jakoby přetečou.
Je to standardní? Co ty termíny vůbec znamenají a jak se to řeší v ecommerce? Modul je udělán tak, že registrovaný uživatel dostane url s referrer id a distribuuje ji. Ti co se přes ni zaregistrují se stanou jeho podřazení dostanou také adresu na další distribuci.
Je tedy problém v tom, že vznikají oddělené pyramidky - řetězce když nově registrovaný nedostane referrer url a zaregistruje se organicky. Ale to co ve skutečnosti klient chce je nějaká "skutečná" pyramida? Jenže když to pak přetéká tím limitem, tak na tom profitují ti náhodní podřazení. Zdá se mi že vymyslel něco co ještě neexistuje :-)
26. 11. 2016 16:35:42
https://webtrh.cz/diskuse/teorie-mlm-pyramida-matrix-marketing/#reply1239769
Petr Pojer
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
26. 11. 2016 16:38:48
Existuje. V praxi se více používá varianta známá jako "binární strom", ke které najdeš i více podkladů a existujících příkladů. To, co máš udělat ty, je "ternární strom" (v podstatě stejné, jako binární, jenom místo 2 máš 3).
26. 11. 2016 16:38:48
https://webtrh.cz/diskuse/teorie-mlm-pyramida-matrix-marketing/#reply1239768
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit