Zadejte hledaný výraz...

Telemarketing – prodej, podpora.

Jiří Nový
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
4. 2. 2015 14:32:00
Zdravím plánuji zahájit provoz malého call centra a rád bych cílil na malé a střední obchodníky. Rád bych se tu zeptal, kdy by jste o nabídce uvažovali, co by jste čakali za jaké ceny by jste si to představovali,...
plánovaná nabídka:
- support (přijímání hovorů od zákazníků a případné zaslání problému technikům,...)
- prodej (dobrý den, chcete koupit naší super ledničku....)
- zákaznický servis (průzkum trhu, ankety, jste spokojen s naším počítačem, nakoupil by jste znovu,...)
Případně o jaké další služby by byl zájem? Jde mi hlavně o finanční složku, zajímalo by mě, jak si malí živnostníci představují účtování navolaných hovorů, kolik by byla únosná částka, zda by preferovali účtování za navolané minuty, uzavřené obchody, nebo paušálem za jedno číslo zda by o to vůbec zájem měli
Nechci tu rozebírat morálnost tohoto prodeje, rád bych aby diskuze byla čistě o tom jaké služby by si obchodníci představovali a co by byli ochotni zaplatit (vzhledem k tomu že malí živnostník bude mít napnutý rozpočet,...)
Případně uvítám i názory těch, co již s touto službou mají zkušenosti s čím byli/nebyli spokojeni zda to byli vyhozené peníze atd.
4. 2. 2015 14:32:00
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-prodej-podpora/#reply1088344
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
4. 2. 2015 15:06:19
Co se týče prodeje, tak bych určitě jako objednatel nechtěl platit nějaký paušál nebo něco takového, ale jen za uzavřený obchod - tedy když mi to přinese objednávku/zákazníka.
4. 2. 2015 15:06:19
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-prodej-podpora/#reply1088343
Jan Pekarek
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
5. 2. 2015 09:22:14
V prvé řadě by mě zajímala schopnost "navolávačů". Viděl jsem lidi co absolutně po telefonu neumí prodat a střelce co dokázali za sluchátkem takové kouzla, že mi čelist padala. Dle mého názoru telemarketing stále funguje, ale každý kontakt na drátě, který se chce s prodejcem pobavit je vzácný. Proto se musí každý kontakt pořádně vydolovat tzn. kvalitni obchodníci jsou nutností. Dále jako Vašeho zákazníka by mě zajímaly reference od ostatních firem. Vaše úspěšnost prodejů při X hovorech (nějaký průměr). A taky bych se chtěl dozvědět něco o obchodnících, kteří za tím sluchátkem sedí.
Další věc o kterou bych rozšíříl portfólio vašich služeb je: navolávání schůzek. (ocení to mnoho obchodníku přímého prodeje, pojišťováci a mnoho dalších...)
Finační stránku věci bych určitě počítal dle uskutečněného obchodu.. tzn. prodej ledničky -> provize, vyplněný dotazník -> XX kč, navolaná schůzka -> XX kč.
Jednak se budou operátoři více snažit, když budou mít odměnu za uskutečněné obchody a jednak bude zákazník spokojenější, protože ví přesně za co platí.
Co se mě týče navolával jsem pro jednu nejmenovanou společnost schůzky. Dostal jsem 90kč za domluvenou schůzku... zvládl jsem i 8 do hodiny... tzn vim že si firmy rády zaplatí a to co mi dali samozřejmě není uměrné tomu co oni zté schůzky získají.
5. 2. 2015 09:22:14
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-prodej-podpora/#reply1088342
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit