Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Svižně na Wedosu

hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
10. 5. 2012 16:01:23
Napsal pa3ick;793795
Myslim, ze transparentom Wedos mavas zbytocne.
nicim nemavam, jen vim jak funguji a ze spouste lidem kolem me i zde na foru pomohli pokud zrovna mohli ... ze to nei pravidlo je pomerne jasne - sami pisou co od podpory muzete a nemuzete cekat... a s tim taky souhlasite kdyz sluzbu kupujete a zasrtavate ze souhlasite s podminkami
10. 5. 2012 16:01:23
https://webtrh.cz/diskuse/svizne-na-wedosu/strana/2/#reply763330
jarin001
verified
rating uzivatele
(37 hodnocení)
10. 5. 2012 16:01:35
Aleshu vyskoušej to připojení k DB viz http://webtrh.cz/180064-test-pripojeni-databazi
10. 5. 2012 16:01:35
https://webtrh.cz/diskuse/svizne-na-wedosu/strana/2/#reply763329
Aleshoo
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
10. 5. 2012 16:02:09
Chtěj sem rozjet kvalitní diskusi s prosbou o pomoc, zda se s tím někdo setkal. Já jsem samouk, ale ne úplně trouba. Stačí mě naťuknout. No, podpora na Wedus mě zrovna dvakrát nenaťukla ani nenadchla, ale za 25 Kč jsem taky nadšení nečekal.
Zatímco KillDa právě pomáhá. Je to kabrňák, na něco už snad přijde.
10. 5. 2012 16:02:09
https://webtrh.cz/diskuse/svizne-na-wedosu/strana/2/#reply763328
Pepa Ovocák
verified
rating uzivatele
10. 5. 2012 16:18:24
Myslim že jarin001 to ve svém prvním příspěvku shrnul dostatečně dobře. Pokud si správně "vygeneroval" db a postupoval si dle návodu autora scriptu, tak v případě problému vidím jako jediný řešení obrátit se na toho kdo script/web vytvořil (přece nekupuješ zajíce v pytli )...
10. 5. 2012 16:18:24
https://webtrh.cz/diskuse/svizne-na-wedosu/strana/2/#reply763327
Dobrý den,
dovolte se nám k tomu vyjádřit.
My poskytujeme webhosting a dokážeme poradit s tím co se týká webhostingu. Bohužel neznáme všechny možné aplikace a není v našich silách (a ani možnostech) to vědět.
Pokud se někdo zlobí, že odkážeme na návody a manuály, které máme sepsané, tak to nesmíte brát špatně, ale naopak. My jsme si dali velkou práci s vytvořením všech návodů (a neustále další a další přidáváme). Máme jednu z nejrozsáhlejších nápověd v oboru a hlavně máme nápovědu, která je zpracovaná kvalitně a důkladně. Krok za krokem je tam sepsané vše pro laiky a i odborníky.
Co obsahuje a co neobsahuje podpora máme sepsané zde:
http://hosting.wedos.com/cs/webhosting/podpora.html
Někdy se snažíme vyřešit problémy i nad rámec, což se může podařit třeba v noci, kdy je více času.
Zásadní věc, která se týká poskytování podpory je také o tom, že nejsme "one man show", ale firma (dnes již 3.největší hosting v ČR), která má přesně a jasně definovaná pravidla a postupy. U nás každý člověk umí určitou oblast a jen základy ostatních záležitostí. Pracovníci se střídají na směny (jinak to ani v nonstop režimu nejde) a každý umí něco. Nikdo neumí vše a nikdo nemůže udělat vše. Někdo umí více o doménách, jiný o webhostingu, jiný o mailsererech, jiný o PHP, jiný o virtualizacích, jiný o dedikovaných serverech, jiný zase o routerech, jiný o fakturaci a jiný třeba o marketingu.... Všichni jsou zastupitelní. Každý má určité možnosti a určitá oprávnění a určitá přístupová práva. Zároveň nikdy neděláme individuální zásahy a změny na serverech. Vše testujeme a potom teprve nasadíme zákazníkům. Díky tomu žádného zákazníka nepotká překvapení v tom, že by mu nějaká aplikace najednou přestala fungovat.
My ručíme za to, že webhosting má výkon a bude fungovat bez výpadků...
Díky tomu, že neděláme změny nebo každý nezasahuje do všeho nebo nemá přístup všude nebo třeba neradí všem o všem, tak nám vše funguje spolehlivě a výkonně. Bohužel někdy nemůžeme vyhovět nebo neumíme poradit, protože takovou aplikaci neznáme a není v našich silách ji třeba instalovat a několik hodin testovat. Pokud se vak obrátí více klientů se stejným problém, tak situaci řešíme a hledáme jak pomoci. Je to obvyklé třeba u běžných redakčních systémů a různých jejich aktualizacích.
Pokud máte nějaký problém, tak se na nás obraťte. Rádi poradíme. Bohužel, ale pokud je chyba v aplikaci, tak (někdy) nemůžeme pomoci. Známe častější a opakující se věci, známe problémy, které se týkají více klientů. Tam máme návod. Ale to už jsme zase na začátku...
10. 5. 2012 16:40:14
https://webtrh.cz/diskuse/svizne-na-wedosu/strana/2/#reply763326
FAKAM
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
10. 5. 2012 17:06:22
presne tak, wedos nemôže riešiť vaše problémy s aplikáciami. Pár nafúkancov tu chce aby im wedos asi naprogramoval web aplikáciu...
10. 5. 2012 17:06:22
https://webtrh.cz/diskuse/svizne-na-wedosu/strana/2/#reply763325
krtek
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
10. 5. 2012 22:00:40
U wedosu dostujeme většinu našich projektů včetně eshopů (Prestashop 1.4) a problém není, tedy nehledal bych problém na straně hostingu, ale mezi židlí a stolem. Co se týče pordpory, nikdy jsem neměl problém, podpora funguje téměř okamžitě a je snad jasné že nebude řešit problém špatné instalace atd. Nabízejí hosting, tedy je jasné že řeší problém spojený s hostingem a vše navíc je jen jejich dobrá vůle.
Podle toho co uvádíte bych se zaměřil v první řadě na DB, localhost to není na 100%, wm19.wedos.net nebo podobná je správně. Pozor na vyplnění údajů DB_USER bude začínat písmenkem "a" a DB_NAME kde bude na začátku písmenko "d".
V případě potřeby se na nás můžete obrátit www.planetaeshopu.cz
10. 5. 2012 22:00:40
https://webtrh.cz/diskuse/svizne-na-wedosu/strana/2/#reply763324
Aleshoo
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
12. 5. 2012 12:59:08
Díky všem za rady,
a hlavně ze všeho nejvíce děkuji Killdovi od www.svizne.cz, který mi to rozchodil, ačkoliv instalace nebyla součástí dodávky. Jarinův test DB si ponechám, ale DB to nebylo. Bylo to htaccesem. Je také pravda, že většinu chyb lze hledat mezi židlí a monitorem, ale na tento materiál jsem docela spoléhal. Nejsem programátor, ale podle návodu od dodavatele webu jsem zprovoznil přes 80 webů, takže nějaké zkušenosti mám. Jenže každý systém se chová v jiném systému jinak a to všichni IT vědí, takže ne vždy je chyba mezi monitorem a židlí. Znám hostingové prostředí www.godaddy.com, www.m6.net, www.domains-sites.com a www.datahousig.cz. Všude běží na jiných systémech, jinak se vytváří subdoména, rozdílný systém prefixů k uživateli a názvu DB apod.
Zde jsem prostě narazil na něco opět nového a protože se svizne.cz a wedosem.cz jsem se seznámil právě tady na webtrhu, tak jsem očekával, že oba systémy mají spoustu uživatelů právě odtud a třeba někdo poradí. Vůbec jsem nechtěl rozjet kampaň proti někomu z nich. Už jenom proto, že jsem si to sám vybral a koupil, tak si do toho přece nenechám rejpat.
Od hostingu de-facto čekám hlavně spolehlivost ve smyslu fungujícího bezvýpadkového a rychlého webu a ne naprogramování aplikace, jak si tady někdo myslel. Na jejich obranu nutno podotknout, že z toho, co jsem poznal za různé "chatové" podpory, reagovali nejrychleji. Žádné časové prodlevy v komunikaci. Jenom jsme si možná trochu nerozuměli. Znáte to: "Jdi pro chleba, když budou mít rohlíky, vem jich deset."
Takže, abych se vrátil k mému původnímu záměru: šlo o kolizi dvou souborů htaccesu snažil jsem se je metodou pokus omyl synchronizovat a sladit. Nakonec se do toho vložil právě KillDa, který to zvládl. U jiných systémů jsem s tím problém neměl, protože vždy jsem nejprve vyhodil htacces od poskytovatele hostingu a nahrál od dodavatele webu. Jenže tady byl třeba htacces od hostingu kvůli vytváření subdomény.
Našel jsem však fórum, které se věnuje přímo prestashopu a zjistil jsem, že jsem nebyl jediný, kdo s tím měl problém. Takže teď se tam odeberu zjišťovat, proč se mi nedaří změnit odkazy v patičce. I s tou patičkou měl někdo stejný problém. Snad tam bude správná odpověď.
12. 5. 2012 12:59:08
https://webtrh.cz/diskuse/svizne-na-wedosu/strana/2/#reply763323
Dobrý den,
už jsme si psali nyní i PM. Je dobře, že jste to nakonec vyřešili.
Jinak ještě co se týká .htaccess, tak nejlepší řešení je popsané asi zde:
http://kb.wedos.com/webhosting/kombinace-aplikaci.html
Tedy nechat náš výchozí .htaccess tak jak je a aplikaci (včetně výchozí domény) nahrát do adresáře domains/doména (v principu jako alias, ale ve skutečnosti se nic nikde nemění). Tam potom vygenerovat nový .htaccess do podadresáře. Tím nedochází ke kolizi. To jen pro další klienty do budoucna.
12. 5. 2012 19:47:30
https://webtrh.cz/diskuse/svizne-na-wedosu/strana/2/#reply763322
triton
verified
rating uzivatele
15. 5. 2012 22:19:18
Taky jsem instaloval shop od svizne.cz na wedos. Utrpení to trochu bylo, ale zas jsem se něco naučil. Díky za podporu svizne teamu i wedosákům. já to s tím htaccessem vyřešil tak, že mám shop v adresáři www a obsah původního htaccessu jsem přenesl na začátek textu htacessu shopu a pak ten wedosácký smazal stejně jako ty zbylé dva soubory (index.html a index.php) v adresáři www. nevím jak dobře, ale běží mi to.
15. 5. 2012 22:19:18
https://webtrh.cz/diskuse/svizne-na-wedosu/strana/2/#reply763321
Ano, takhle to lze, ale přestane to fungovat v situaci, když tam budete mít třeba na subdoméně nebo na aliasu jinou prezentace (a s jiným redakčním systémem). Potom to chce zvolit ten postup výše uvedený.
15. 5. 2012 22:30:02
https://webtrh.cz/diskuse/svizne-na-wedosu/strana/2/#reply763320
Rafan
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 7. 2013 11:25:26
Ahoj všem, migroval jsem několik domén včetně prezentací k Wedosu, musím říct, že co se týče technické podpory, tak až na vyjímky mi tam dost pomohli, konkrétně bych chtěl poděkovat p. Pavel Hintermüller, který mě , co se týkalo spuštění kopie prestashopu nenechal ve štychu. V podstatě mi všechno nastavil a zprovoznil, byť to bylo nad rámec jeho povinností. Držím palce Wedosu a opravdu moc děkuji za pomoc...
15. 7. 2013 11:25:26
https://webtrh.cz/diskuse/svizne-na-wedosu/strana/2/#reply763319
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit