Zadejte hledaný výraz...

Stížnost na Sklik…

http://diartova.blog.idnes.cz/c/51098/Jak-vyhodit-penize-do-kanalu-aneb-Jak-inzerovat-na-Seznam-CZ.html
21. 2. 2009 20:40:33
https://webtrh.cz/diskuse/stiznost-na-sklik/#reply242276
jedina ucinna zbran ako ich potrestat je to tuto sluzbu vobec nevyuzivat.
21. 2. 2009 21:07:22
https://webtrh.cz/diskuse/stiznost-na-sklik/#reply242275
Pavel
verified
rating uzivatele
(47 hodnocení)
21. 2. 2009 21:17:40
jedina ucinna zbran ako ich potrestat je to tuto sluzbu vobec nevyuzivat.
:rolleyes:
Kampaně na Skliku používáme běžně, a ještě se mi nestalo, že by byl překročený nastavený limit.
Ceny jsou jiná kapitola, a jako každý monopol je i Seznam drahý.
21. 2. 2009 21:17:40
https://webtrh.cz/diskuse/stiznost-na-sklik/#reply242274
Dolphi
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
21. 2. 2009 22:01:04
"Protože jsem pracovala jeden rok jako manager v marketingové agentuře, naučila jsem se stavět reklamní kampaně na internetu."
Já myslím, že pes bude zakopaný v této větě.
21. 2. 2009 22:01:04
https://webtrh.cz/diskuse/stiznost-na-sklik/#reply242273
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
21. 2. 2009 22:07:42
Přečerpání kreditu, konkrétně během jednoho dne s limitem 50,- Kč vyčerpáno 750,- Kč, jsem řešil zde http://webtrh.cz/31092-mate-zkusenosti-ppc-solution
Sklik má přímo v podmínkách, že denní limit smí během týdne přečerpat až sedminásobně...
21. 2. 2009 22:07:42
https://webtrh.cz/diskuse/stiznost-na-sklik/#reply242272
Martin Jurča
verified
rating uzivatele
(52 hodnocení)
21. 2. 2009 22:20:48
Už to na jakém blogu je ten článek prezentovaný hovoří mnohé...
21. 2. 2009 22:20:48
https://webtrh.cz/diskuse/stiznost-na-sklik/#reply242271
Martin
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
21. 2. 2009 22:37:51
No, já vám nevím... ať umí spravovat PPC jakkoliv, jedno se musí nechat - několikanásobné přečerpání denního rozpočtu je chyba Seznamu.
21. 2. 2009 22:37:51
https://webtrh.cz/diskuse/stiznost-na-sklik/#reply242270
Fuck You
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 2. 2009 23:09:15
Napsal Dolphi;220995
"Protože jsem pracovala jeden rok jako manager v marketingové agentuře, naučila jsem se stavět reklamní kampaně na internetu."
Já myslím, že pes bude zakopaný v této větě.
Jo, to mě taky pobavilo. Rok v oboru, učiněná odbornice...
Přesto informace, že denní limit není denní limit, je docela zajímavá. Ze strany Seznamu mi to přijde dost neseriozní, přestože legitimní.
21. 2. 2009 23:09:15
https://webtrh.cz/diskuse/stiznost-na-sklik/#reply242269
dj.riki
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
22. 2. 2009 00:37:53
Jedine rozumne riesenie je nepouzivat Sklik !!!
22. 2. 2009 00:37:53
https://webtrh.cz/diskuse/stiznost-na-sklik/#reply242268
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
22. 2. 2009 10:11:40
Máte někdo zkušenost s Sklikem i z druhé strany, s nasazením jejich kódu na svém webu?
A jak to bude s Sklikem do budoucna? Opravdu bude Seznam i nadále kupovat svůj core product od CME/TV Nova?
22. 2. 2009 10:11:40
https://webtrh.cz/diskuse/stiznost-na-sklik/#reply242267
Martin Jurča
verified
rating uzivatele
(52 hodnocení)
22. 2. 2009 15:46:10
Napsal petrx;221157
Máte někdo zkušenost s Sklikem i z druhé strany, s nasazením jejich kódu na svém webu?
Pořád probíhá jen testování...
Pro normální uživatele to ještě nejde...
22. 2. 2009 15:46:10
https://webtrh.cz/diskuse/stiznost-na-sklik/#reply242266
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit