Zadejte hledaný výraz...

Správa kampaní PPC

pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 4. 2014 17:22:58
Jestli jste někdy, někdo potkali odborníka marketingu na knihy, rádi s ním popovídáme, nejenom o PPC, ale i o dalších možnostech propagace a posunu vpřed...
5. 4. 2014 17:22:58
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/3#reply1012644
beraniste: nevim jaky byznys delate a jak je velky. pokud tak ze si tyto veci dokazete delat sam pak proc ne. do znacne miry jste schopen zastat spoustu cinnosti. problem nastava kdyz uz to sam nezvladate a ucit vsechny vsechno proste nejde. proto si najimate ty co to udelaji kvalitne za vas, specializuji se na tyto cinnosti, rozumi jim a v podtstae ihned jsou schopni prinest ten efekt co potrebujete. odbornik na danou disciplinu ma navic vetsinou mnoho informaci kolem o kterych vy ani netusite a ktere zefektivnuji praci, zlepsuji efektivitu apod. a je jedno zda je to ppc, seo, psani textu apod.
5. 4. 2014 17:51:37
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/3#reply1012643
R.
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
5. 4. 2014 22:03:11
spíše mi opravdu šlo o to, zda místní eshopáři mají zkušenosti s někým, kdo se jim stará o PPC a mohli by doporučit. Jak správně píše Petra, nejsme tak velcí, abychom si platili nějakou z velkých agentur. Takže díky za vaše doporučení!
O tom, že si to budeme dělat sami také přemýšlíme a na školení jsem také byl, ale v současné době to časově nezvládám, proto se zatím poohlížíme.
D. Musile: To zda stojí H1 10, 20 či dokonce 30 a víc tisíc je úplně jedno a úplně zbytečný řešit....
5. 4. 2014 22:03:11
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/3#reply1012642
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
5. 4. 2014 22:31:15
Napsal intehos;1075684
Caesar:
měl jsem celkem 4 uznávané "profíky" a popravdě za ty prachy nedělali nic. Teď mám člověka, který se opravdu stará, zkouší, vymýšlí atd... Ale asi je to málo, nevím o tom nic. Jen je divné, že jeden člověk to dokáže dělat úplně v pohodě a druhý (tzv. specialista) za více peněz neudělá ani třetinu.
A hodíš nám kontakt na toho človíčka?
5. 4. 2014 22:31:15
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/3#reply1012641
Tereza Ezrová | Terinka1984
verified
rating uzivatele
11. 5. 2014 00:53:40
Základní nastavení může "cvičená opice" udělat, ale pořádnou optimalizaci těžko. Pokud máte tak špatné zkušenosti, zkuste se domluvit s PPC konzultantem, že pokud nesplní dané cíle (které by ale měly být dosažitelné), pak dostane např. 40%, pokud splní, tak 100% domluvené částky za správu. Ne však každý vám na to přistoupí a i tam se můžete spálit. Pokud já mám spolupracovat s klientem, žádám si předem přístup (read only) do Sklik, AdWords a pak až dávám časový a finanční odhad. Zkuste kromě referencí od případných PPC specialistů chtít i případové studie.
11. 5. 2014 00:53:40
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/3#reply1012640
Paralyzer.eu
verified
rating uzivatele
14. 5. 2014 12:17:57
Napsal Petra;1075637
Jasně, přesnější je PPC monkey než PPC specialista :-)
K otázce: Asi záleží hlavně na rozsahu (kampaní a rozpočtu). Hájednička je vhodnou volbou spíš pro velké nebo střední klienty. Takže jestli je to třeba začínající eshop, největší agentura na trhu asi nebude ta správná volba. Třeba něco menšího jako PPCguru.cz nebo freelancery jako Zbyněk Hyrák (http://navolnenoze.cz/prezentace/zbynek-hyrak/) nebo Lukáš Krejča (http://www.lukask.cz).
Nemá někdo s některým z nich (ZH, LK) konkrétní zkušenost? Taky hledáme a zkoušíme, ale zatím jsme asi neměli šťastnou ruku.
14. 5. 2014 12:17:57
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/3#reply1012639
ir0n
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
14. 5. 2014 12:44:29
"Dobře nastavené" (ať už to znamená cokoliv) PPC neznamená vůbec nic, pokud z něj posíláte lidi na špatně udělaný web, kde buď nemají co dělat, ztratí se, naštvou a odejdou nebo si to rozmyslí a odejdou. Jinak řečeno POUŽITELOST.
Proto je alfou a omegou hledat osobu, která mj. rozumí použitelnosti a má velmi dobré znalosti webové analytiky.
Já osobně doporučuji klientům v rámci stejné sazby také úpravy webu pro zvýšení PPC efektu a v rámci správy dělám analýzy chování návštěvnosti, podle kterých PPC upravuji.
Napsal Terinka1984;1086639
Základní nastavení může "cvičená opice" udělat, ale pořádnou optimalizaci těžko. Pokud máte tak špatné zkušenosti, zkuste se domluvit s PPC konzultantem, že pokud nesplní dané cíle (které by ale měly být dosažitelné), pak dostane např. 40%, pokud splní, tak 100% domluvené částky za správu. Ne však každý vám na to přistoupí a i tam se můžete spálit. Pokud já mám spolupracovat s klientem, žádám si předem přístup (read only) do Sklik, AdWords a pak až dávám časový a finanční odhad. Zkuste kromě referencí od případných PPC specialistů chtít i případové studie.
14. 5. 2014 12:44:29
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/3#reply1012638
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
14. 5. 2014 14:13:09
...
14. 5. 2014 14:13:09
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/3#reply1012637
Jiri ten clanek je zajimavy, ale nesouhlasim s nim tak nejak obecne. Jsou tam body, u kterych bych pozadal o nejake vysvetleni.
1. PPC již dávno nespadá do výkonnostního marketingu, ne v dnešní době a ne v České republice. - a co to je podle vas?
2. Většina velkých českých eshopů PPC dotuje - z jakych udaju vychazite, resp. odkud toto vite? Budu-li vychazet z informaci z velkych eshopu co mam, tak stale jedou na efektivni primy nakup, byt s urcitymi nastavenimi kolem, ale to je vetsi tema.
3. PPC není o zkoušení. PPC musí vycházet z marketingové strategie, a musí mít reálné cíle. Pokud PPC na měsíc vyzkoušíte za 10 tisíc a na základě výsledků se rozhodnete co dál, jak myslíte, že vaše kampaň dopadne? V 90% případů proděláte, v 9% případů budete na nule a v 1% případů (u velmi specifického sortimentu, nebo náhoda) vyděláte. - proc myslite, ze PPC neni o zkouseni? I pri vytvoreni marketingove strategie je to jeden z nastroju a kanalu, ktery muze a nemusi fungovat, coz se predem nikdy neda rici. Nikdy nedokazete o nicem predem rici, zda bude fungovat nebo nebude. Takze do znacne miry je vsechno o testovani.
Ve vasi uvaze zapominate na mnoho veci, ktere degraduji vase obecne hodnoceni PPC. Napr. na to, ze jsou segmenty, kde ziskani zakaznika ma temer nulovou hodnotu. Jsou produkty, ktere se kupuji jednou, nebo maji tak extremne dlouhy zivotni cyklus, ze resit nejake opakovane nakupy je zbytecne.
Proste problem toho zamysleni je v prilisnem generalizovani a pokud byste i k tomu dodal, ze jsou samozrejme vyjimky, tak proc generalizovat, kdyz to stejne takto nefunguje.
14. 5. 2014 14:26:45
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/3#reply1012636
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
14. 5. 2014 15:35:00
...
14. 5. 2014 15:35:00
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/3#reply1012635
Kazdy rok expandujeme na nove trhy, kde s PPC zaciname vzdy od nuly. Maximalne do mesice je kampan vzdy v plusu at vstoupime na jakykoli trh. Je to jenom o optimalizaci te kampane. Samozrejme s rostoucim casem je to ziskovejsi a ziskovejsi. Ale to je jedno.
Ono PPC se nepouziva jenom ke konverzim, ten vykon muze byt meritelny i jinak, nez financne. Muze byt cilem treba vyplneni nejake poptavky, registrace apod. a to vse s docela uspesnym rizenim nakladu, na rozdil od drtive vetsiny jinych zdroju. A samozrejme PPC se taky nehodi na vse, ale v rovine eshopu je to vylozene vykonnostni zdroj, kde uz s ohledem na zvolenou strategii se jeden a primou efektivitu, nebo ne.
Ono jde taky o to, ze u PPC platite za zakaznika casto opakovane i kdyz uz u vas nakupuje apod. to se pak slozite vyjadruje. Neni to tedy o tom, ze ho jednou pres PPC ziskate a pak uz s jeho opetovnym nakupem mate nulove naklady, protoze ho treba primejete priste koupit nejakou low costovou cestou treba internim mejlingem. V drtive vetsine ten zakaznik i tak tvori dalsi a dalsi naklady.
14. 5. 2014 15:43:53
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/3#reply1012634
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
14. 5. 2014 16:32:48
...
14. 5. 2014 16:32:48
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/3#reply1012633
Napsal Jiří Šubr;1087866
Radek O.: Proto jsem v článku psal jenom o České Republice, kde je ecommerce na vysoké úrovni. Na některých rádoby vyspělejších trzích to může být mnohem jednodušší. A co se týče vaší ziskovosti na jiných trzích, vycházíte ze svých výhodných kampaní např. z ČR a ze zkušeností, což se samozřejmě promítá do ziskovosti. Víte co funguje, co do inzerátu psát, co konvertuje apod.. - detaily se samozřejmě trh od trhu liší, ale ne nikterak závratně. Ostatně, pokud byste rozjížděli jiný byznys s jiným zbožím, na základě čísel z parfému a zkušeností byste byli schopni nastavit dobré kampaně i tak.
na druhou stranu vy se zase bavite o lidech, kteri udelaji test pro nejakeho klienta, ti maji taky nejake zkusenosti. Jinak kdyz pujdu prodavat jine zbozi, tak si myslim, ze bych na to sel uplne stejne. Na zaklade marzi, nakladu a ceny produktu si stanvoim maximalni cenu za konverzi, abych byl alespon na nule. A celou kampan postavim na teto cilove cene za konverzi. Tim se dostanu na nulu/do plusu do nejake kratke doby. Rozdil bude pouze v tom, kolik tech konverzi takto ziskam.
Jinak jsme na 12 trzich, otevirame nyni USA a verte, ze ty trhy jsou taky velmi vyspele, je tam spousta konkurence, nebo je mensi pocet konkurence kompenzovat treb tim, ze trh je 10x mensi apod.
Takze nemyslim si, ze bych ja osobne dokazal nastavit kampane efektivne. To bych nedokazal asi ani v CR a na parfemech. Ale tu se bavime o tom, ze se nebudu bez znalosti poustet do PPC abychs i neco otestoval, ale vychazim z toho, ze mi tu kampan nekdo nastavi, kdo tomu rozumi. Tomu zadam jasne KPI a je to.
14. 5. 2014 20:11:22
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/3#reply1012632
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
14. 5. 2014 23:02:51
...
14. 5. 2014 23:02:51
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/3#reply1012631
Napsal Michal Mojzis;1075706
Jestli jste někdy, někdo potkali odborníka marketingu na knihy, rádi s ním popovídáme, nejenom o PPC, ale i o dalších možnostech propagace a posunu vpřed...
Třeba Marcel Kupka www.dictum.cz - dělá pro PalmKnihy.
MaK.
---------- Příspěvek doplněn 15.05.2014 v 19:10 ----------
Napsal proseco;1075608
má někdo z přítomných eshopařů dobrý tip na kvalitního správce ppc kampaní?
Spolupracuju s Petrem Slavíkem www.blueweb.cz a spokojenost.
MaK.
15. 5. 2014 19:09:03
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/3#reply1012630
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit