Zadejte hledaný výraz...

Správa kampaní PPC

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
5. 4. 2014 16:03:18
Napsal intehos;1075660
Je to jednoduchý, udělej si zálohu svých kampaní a domluv se se "specialistou", o kolik % je schopen zisk zvednout. Pokud to nedokáže, pak nic nedostane. Jenže na tohle ti asi nikdo nepřistoupí, protože většině je jedno, jestli vyděláváš, nebo ne, hlavně že dostanou zaplaceno oni za "správu". Takhle to tady bohužel funguje - vlastní zkušenosti.
To tak, ty uděláš to nejtěžší a nejpracnější a pak to necháš někomu jen učesat a schrábnout prachy?
5. 4. 2014 16:03:18
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/2/#reply1012659
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
5. 4. 2014 16:09:36
Napsal beraniste;1075668
To tak, ty uděláš to nejtěžší a nejpracnější a pak to necháš někomu jen učesat a schrábnout prachy?
učesání se ziskem 100.000,- měsíčně? Za to klidně nějakou tu zlatku pustím, proč ne?
5. 4. 2014 16:09:36
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/2/#reply1012658
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
5. 4. 2014 16:11:05
Já mám takový pocit, že téměř nikdo z vás neví, o čem kvalitní správa PPC je. Není to jen vytipovat slova a nasadit na ně nějaké ceny, správa PPC spočívá v celé další řadě úkonů, mnohé z nich se provádí neustále, resp. opakovaně a podle výsledků se pak kampaně upravují. Skutečně to není o tom, že by to bylo na 30 minut na měsíc a někdo za to shrábnul tisíce korun. Pokud máte rozpočet na PPC tisíc kaček měsíčně, tak specialistu nehledejte, nebo počítejte s tím, že počáteční analýza a další práce budou stát několikanásobek. Pokud ovšem budete do reklamy vrážet desetitisíce měsíčně, pak už jste někde jinde, specialista vám skutečně může ušetřit tisíce korun, resp. za stejnou pravidelnou investici jako jste měli doposud, může zvednout konverze o značná procenta. Samozřejmě je to jako s celou SEO oblastí, existují jedinci, co si přečetli návod od Google a prohlašují se za top specialisty, a existují jedinci, kteří to studují roky, opakovaně se účastní zahraničních seminářů, sledují důležitá témata, a obecně věnují spoustu času užší problematice, ti si pak svoje znalosti nechají náležitě zaplatit, ovšem také za ty peníze dostanete výsledky. U webů, které nemají smysl, budete pak takovým člověkem odmítnuti, férově vám sdělí, že s obsahem, který máte, prostě nejde vydělávat v rozumném poměru k investicím. To stejné platí i u PPC.
5. 4. 2014 16:11:05
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/2/#reply1012657
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 4. 2014 16:23:09
Napsal Caesar;1075671
Já mám takový pocit, že téměř nikdo z vás neví, o čem kvalitní správa PPC je. Není to jen vytipovat slova a nasadit na ně nějaké ceny, správa PPC spočívá v celé další řadě úkonů, mnohé z nich se provádí neustále, resp. opakovaně a podle výsledků se pak kampaně upravují. Skutečně to není o tom, že by to bylo na 30 minut na měsíc a někdo za to shrábnul tisíce korun. Pokud máte rozpočet na PPC tisíc kaček měsíčně, tak specialistu nehledejte, nebo počítejte s tím, že počáteční analýza a další práce budou stát několikanásobek. Pokud ovšem budete do reklamy vrážet desetitisíce měsíčně, pak už jste někde jinde, specialista vám skutečně může ušetřit tisíce korun, resp. za stejnou pravidelnou investici jako jste měli doposud, může zvednout konverze o značná procenta. Samozřejmě je to jako s celou SEO oblastí, existují jedinci, co si přečetli návod od Google a prohlašují se za top specialisty, a existují jedinci, kteří to studují roky, opakovaně se účastní zahraničních seminářů, sledují důležitá témata, a obecně věnují spoustu času užší problematice, ti si pak svoje znalosti nechají náležitě zaplatit, ovšem také za ty peníze dostanete výsledky. U webů, které nemají smysl, budete pak takovým člověkem odmítnuti, férově vám sdělí, že s obsahem, který máte, prostě nejde vydělávat v rozumném poměru k investicím. To stejné platí i u PPC.
Ale ta důležitá otázka je, jak takového člověka poznat.
5. 4. 2014 16:23:09
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/2/#reply1012656
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
5. 4. 2014 16:28:24
Já osobně teď budu muset stejně někomu správu přenechat, ale bude to člověk, kterého chci mít v kanceláři a kterého si sám zaškolím a bude dělat jen jednu věc ... 8 hodin denně PPC. Rozhodně ale nebudu takového člověka přeplácet jako někoho, kdo mi stejnou práci udělá jen s přívlastkem "specialista" či zaštítěním známé agentury. Prostě mi stačí cvičená opice a metoda cukru a biče.
5. 4. 2014 16:28:24
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/2/#reply1012655
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 4. 2014 16:31:05
Napsal beraniste;1075676
Já osobně teď budu muset stejně někomu správu přenechat, ale bude to člověk, kterého chci mít v kanceláři a kterého si sám zaškolím a bude dělat jen jednu věc ... 8 hodin denně PPC. Rozhodně ale nebudu takového člověka přeplácet jako někoho, kdo mi stejnou práci udělá jen s přívlastkem "specialista" či zaštítěním známé agentury. Prostě mi stačí cvičená opice a metoda cukru a biče.
no řekni jak to potom dopadlo...
5. 4. 2014 16:31:05
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/2/#reply1012654
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
5. 4. 2014 16:35:45
Napsal beraniste;1075676
Já osobně teď budu muset stejně někomu správu přenechat, ale bude to člověk, kterého chci mít v kanceláři a kterého si sám zaškolím a bude dělat jen jednu věc ... 8 hodin denně PPC. Rozhodně ale nebudu takového člověka přeplácet jako někoho, kdo mi stejnou práci udělá jen s přívlastkem "specialista" či zaštítěním známé agentury. Prostě mi stačí cvičená opice a metoda cukru a biče.
To je stejné jako bys otevřel soukromé lékařské středisko, kde by léčily cvičené opice, které si přečetly nějakou učebnici, a kterým sdělíš, aby dělaly to a ono. Bude se zdát, že to funguje, ale...
---------- Příspěvek doplněn 05.04.2014 v 16:37 ----------
Napsal jakanas;1075674
Ale ta důležitá otázka je, jak takového člověka poznat.
Ano, tady je třeba dát na reference, případně si nechat doporučit od dalších odborníků. Nutno ovšem dodat, že i v tomto odvětví se dají sehnat lidi, kteří pracují za méně a za hodně (svoje znalosti si ale i ti levnější nechávají zaplatit, nikdo to nebude dělat za kilčo na hoďku), a udělají stejnou práci.
5. 4. 2014 16:35:45
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/2/#reply1012653
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
5. 4. 2014 16:39:44
Caesar:
měl jsem celkem 4 uznávané "profíky" a popravdě za ty prachy nedělali nic. Teď mám člověka, který se opravdu stará, zkouší, vymýšlí atd... Ale asi je to málo, nevím o tom nic. Jen je divné, že jeden člověk to dokáže dělat úplně v pohodě a druhý (tzv. specialista) za více peněz neudělá ani třetinu.
5. 4. 2014 16:39:44
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/2/#reply1012652
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
5. 4. 2014 16:40:51
Podle mne je zásadní problém v tom, že děláte z PPC něco co to není. Vím, že budu těžko hledat někoho, kdo to dokáže lépe než já, ale věřím, že ho to dokážu naučit. Průměrně inteligentního člověka, který se nebude věnovat ničemu jinému, uričtě. Navíc bude mít vztah k firmě a bude do ní více vidět a to potřebuji.
5. 4. 2014 16:40:51
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/2/#reply1012651
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
5. 4. 2014 16:43:20
Je to možné, ovšem je to stejné, jako u všech dalších odvětví. A protože výsledky (ty skutečné, mnohdy se nedá dívat jen na krátkodobé výstřelky) se dostavují vždy tak nějak zpožděně, vždy to vypadá, že jeden nic nedělá, a ten, co to po něm převzal, má hned výsledky. Je to těžké, ale bohužel i v této branži existují stejní lidé jako v těch ostatních, zkasírují peníze a neudělají nic. A naopak ti druzí, co makají "o stošest" a něco přinesou i za méně. Vždy je třeba vybírat opatrně, ovšem ne vždy se vyplatí šetřit
---------- Příspěvek doplněn 05.04.2014 v 16:44 ----------
Napsal beraniste;1075685
Podle mne je zásadní problém v tom, že děláte z PPC něco co to není. Vím, že budu těžko hledat někoho, kdo to dokáže lépe než já, ale věřím, že ho to dokážu naučit. Průměrně inteligentního člověka, který se nebude věnovat ničemu jinému, uričtě. Navíc bude mít vztah k firmě a bude do ní více vidět a to potřebuji.
neřekl bych to tak. Možná si myslíš, že víš opravdu hodně, ale zřejmě víš jen část. Pokud ti ovšem stačí výsledky, kterých dosahuješ sám, a jsi schopen někoho naučit pracovat tímto tempem a stylem, pak je to pro tebe jen dobře.
5. 4. 2014 16:43:20
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/2/#reply1012650
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
5. 4. 2014 16:51:33
Já vím, že je to citlivé téma, ale prostě zapnout PC, stejně jako spravovat PPC, dnes už zvládne kdekdo.
5. 4. 2014 16:51:33
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/2/#reply1012649
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
5. 4. 2014 16:56:59
Caesar:
jasně, krátkodobě se to řešit nedá, ale např. půl roku už do docela dlouhá doba a když vidím, že se mi dva měsíce kampaně vůbec nezměnily a zaplatím 11.000,- za správu, tak je něco špatně.
5. 4. 2014 16:56:59
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/2/#reply1012648
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
5. 4. 2014 17:05:33
tak to ano.
Beraniště: každý věříme v něco jiného
5. 4. 2014 17:05:33
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/2/#reply1012647
Napsal beraniste;1075628
Nemám rád, když někdo hovoří o "specialistech". Na správě PPC není nic složitého, tak jací furt specialisté? To je jako bych měl specialistu na zapnutí PC, specialistu na napsání emailu ... atd. Fakt to slovo nemám rád.
Tak fajn. Predpokladam, ze zapnout PC umite, takze kdyz dokazete spravovat se stejnymi vysledky nase PPC kampane jako nasi specialiste ve firme na PPC, dam vam svuj pulrocni plat/prijem. Kdyz ne, tak opacne. ;)
Ono je totiz spravovat kampan a spravovat kampan. Jiste, nauci se to do urcite miry kazdy, ale ne kazdy to pak dokaze delat opravdu kvalitne, svedomite dokaze dosahovat zvolenych KPI apod. Zda uz tyto borce nazveme tak ci onak je uplne jedno. Ono taky pri vasem nazoru v podstate kdokoli dokaze delat cokoli. Verim ze i na oparaci mozku neni nic extra sloziteho, jen staci vedet kam riznout a mit netresouci se ruku.
5. 4. 2014 17:11:07
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/2/#reply1012646
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
5. 4. 2014 17:22:35
Napsal Radek O.;1075701
Tak fajn. Predpokladam, ze zapnout PC umite, takze kdyz dokazete spravovat se stejnymi vysledky nase PPC kampane jako nasi specialiste ve firme na PPC, dam vam svuj pulrocni plat/prijem. Kdyz ne, tak opacne. ;)
Ono je totiz spravovat kampan a spravovat kampan. Jiste, nauci se to do urcite miry kazdy, ale ne kazdy to pak dokaze delat opravdu kvalitne, svedomite dokaze dosahovat zvolenych KPI apod. Zda uz tyto borce nazveme tak ci onak je uplne jedno. Ono taky pri vasem nazoru v podstate kdokoli dokaze delat cokoli. Verim ze i na oparaci mozku neni nic extra sloziteho, jen staci vedet kam riznout a mit netresouci se ruku.
Tak víš co, já jsem zhnusený z toho humbuku kolem. Vybrat si komu budeš věřit a komu ne, tě nakonec může stát balík. Celý život se pohybuji mezi spodinou společnosti, a je to smutné, už věřím jen sám sobě. Co jsem vstoupil do světa businessu, jen mě to utvrdilo. Někteří mi říkají provrtané koleno, ale je to trochu jinak ...
5. 4. 2014 17:22:35
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-kampani-ppc/strana/2/#reply1012645
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit