Zadejte hledaný výraz...

Spotrebitelska soutez – nekale obchodni praktiky?

Jonik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 2. 2017 01:46:26
Ahoj, neco podobneho jsem tu uz resil, takze pokud bych nekomu vadil, omlouvam se.
V ramci propagace eshopu chceme na Facebooku udelat soutez ve stylu "lajkni tento prispevek a nasi FB stranku, nasledne pak vybereme nahodneho vyherce".
Soutezit se bude o nejaky nas produkt. Dejme tomu treba o nejaky pekny svetr. A do podminek souteze si dame, ze "vyherce obdrzi tento svetr ZDARMA k JAKEKOLIV objednavce v nasem eshopu".
Je mi jasne, ze drtiva vetsina soutezicich si ty pravidla ani neprecte, takze si budou myslet, ze v pripade vyhry dostanou jen tak zdarma svetr. Chci se tedy zeptat, nelze to brat jako nekale obchodni praktiky? Nejde nam o to, abychom ty lidi nejak zamerne ojebali - jen mi kamarad rikal, ze podle jeho zkusenosti souteze nemaji cenu, protoze stejne si nikdo nic nekoupi. Tak se chceme pro takovy pripad pojistit...
Diky za kazdy nazor! :)
22. 2. 2017 01:46:26
https://webtrh.cz/diskuse/spotrebitelska-soutez-nekale-obchodni-praktiky/#reply1261744
Za propagaci na soc. sítích bych jim ten svetr klidně dal zdarma i bez objednávky, ne? :-) Kolik takový svetr stojí a kolik by stála placená kampaň na FB? Pár oveček to nahodí zdarma na různé maminkovské a mimibazarovské stránky a svetry poletí po síti jako blázen :-)
22. 2. 2017 02:31:24
https://webtrh.cz/diskuse/spotrebitelska-soutez-nekale-obchodni-praktiky/#reply1261743
Jonik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 2. 2017 03:03:11
Tome, diky za odpoved! Tohle jsem prave resil v te predchozi diskuzi. Klidne bych jim to dal i jen tak zadarmo, ale nejsem si jisty formou predani... Stacila by v takovem pripade i obycejna darovaci smlouva (abych nemel pri pripadne kontrole nejake problemy)?
22. 2. 2017 03:03:11
https://webtrh.cz/diskuse/spotrebitelska-soutez-nekale-obchodni-praktiky/#reply1261742
Marek Urban
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
22. 2. 2017 07:46:24
Za poslední měsíc jsme pořádali 2 takovéto soutěže i s poměrně velkou investiví do FB propagace. Pravidla byli jasné like příspěvku + like stránce. Jasně napsané v obrázku, v popisu, v komentu a všichni kdo dali lajk příspěvku tak jsme poctivě pozvali k lajku stránky.
A výsledek ?
1.soutěž 1,4tis. lajků a z toho pouze 300 dalo lajk stránce
2.soutěž 2,1tis. lajků a z toho 190 dalo lajk stránce
Prostě lidí vidí soutěž, dají lajk, nečtou, nepřemýšlí a jdou dál...
22. 2. 2017 07:46:24
https://webtrh.cz/diskuse/spotrebitelska-soutez-nekale-obchodni-praktiky/#reply1261741
Jonik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 2. 2017 08:08:20
Marku, diky za zkusenosti!
Tim "poradali jsme 2 takoveto souteze" myslis to, ze jste rozdavali produkty zdarma k objednavce, nebo rovnou produkty zdarma?
Pokud ta druha moznost, jakou formou jste to predavali soutezicim? Darovaci smlouvu? Nebo nejak jinak?
22. 2. 2017 08:08:20
https://webtrh.cz/diskuse/spotrebitelska-soutez-nekale-obchodni-praktiky/#reply1261740
Marek Urban
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
22. 2. 2017 08:13:15
Vzhledem k tomu, že výhry byli v každém kole 3 a to 100%, 50% sleva, 25% sleva tak formou jedinečného slevového kupónu. Jedná se o vzdělávací kurzy, takže věc je to nehmotná. S tím, že výherce musí kupón využít dle pravidel do 14.ti dní od konce kola, jinak propadá.
22. 2. 2017 08:13:15
https://webtrh.cz/diskuse/spotrebitelska-soutez-nekale-obchodni-praktiky/#reply1261739
Martin Turek
verified
rating uzivatele
22. 2. 2017 10:19:40
Vstup do soutěže podmíněný lajkem na stránku je proti pravidlům, nepletu se?
22. 2. 2017 10:19:40
https://webtrh.cz/diskuse/spotrebitelska-soutez-nekale-obchodni-praktiky/#reply1261738
Marek Urban
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
22. 2. 2017 10:28:35
Napsal donniedarko;1365992
Vstup do soutěže podmíněný lajkem na stránku je proti pravidlům, nepletu se?
V officiálních pravidlech jsem to nenašel. Proti pravidlům je 100% požadavek na sdílení.
22. 2. 2017 10:28:35
https://webtrh.cz/diskuse/spotrebitelska-soutez-nekale-obchodni-praktiky/#reply1261737
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit