Zadejte hledaný výraz...

Špatně zaslaný materiál i uvedená cena, co s tím?

Bojkas
verified
rating uzivatele
30. 10. 2010 16:00:50
Ahoj,
mám takový problém.
Zákazník si objednal materiál, který byl špatně na shopu označený a i cena nebyla správná.
Jsou dva produkty
a.) cena 1300 Kč
b.) cena 950 Kč
Zákazník měl zájem o typ a.) na kterém byla uvedena cena typu b.) a také jeho popis. Jakmile zboží k zákazníkovi dorazilo, napsal nám e-mail s tím že se jedná o typ b.).
Napsal jsem mu, že se velice omlouvám a že máme dvě možné řešení.
1.) Zboží na vlastní náklady vyzvedneme, vrátíme peníze a zašleme mu nějaké odškodnění.
2.) Zboží na vlastní náklady vyzvedneme, vyměníme za správný produkt s tím, že je nutné rozdíl doplatit. Dáme mu však dodatečnou slevu na produkt a.) a cena by tak byla bez naší marže třeba 1200 Kč.
Je to naše chyba a mám strach, že by se mohl chtít domáhat toho, že mu pošleme správný produkt a.), ale s cenou produktu b.) jak bylo chybně uvedeno.
Co s tím můžeme dělat? Může to po nás žádat? Je to cca cena za m2, proto by nám v tomto případě mohla vzniknou škoda až 20tis!!! :-(
30. 10. 2010 16:00:50
https://webtrh.cz/diskuse/spatne-zaslany-material-i-uvedena-cena-co-s-tim/#reply579221
Jan Uruba
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
30. 10. 2010 16:29:09
Nemáš to nějak ošetřené v obchodních podmínkách?
30. 10. 2010 16:29:09
https://webtrh.cz/diskuse/spatne-zaslany-material-i-uvedena-cena-co-s-tim/#reply579220
Jan Menšík
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 10. 2010 20:55:13
Smlouva byla uzavřena, cena platí. Následně jste dodali jiné než objednané zboží, jste tedy v prodlení. To co popisujete se zákazník skutečně může domáhat.
Doufejte, že zákazník přistoupí na vaše návrhy řešení situace.
30. 10. 2010 20:55:13
https://webtrh.cz/diskuse/spatne-zaslany-material-i-uvedena-cena-co-s-tim/#reply579219
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
31. 10. 2010 09:28:23
Za blbost se platí...
Já měl v doprodeji jednu položku. Velkoobchod ji měl v akci a ja ji nakoupil dost.
je to sezonní zboží a já to nedoprodal, a tak jsem to výrazně zůevnil, dokonce jsem ji na shopu měl pod současnou nákupkou a k pěti kusům šestý zdarma. Úplně sem zapoměl, že to na shopu mám a zákazník si objednal 250kusů...
Nezbylo mě nic jinýho než je nakoupit dráž, než je on koupil u mě a poslat je....
31. 10. 2010 09:28:23
https://webtrh.cz/diskuse/spatne-zaslany-material-i-uvedena-cena-co-s-tim/#reply579218
dalamar
verified
rating uzivatele
1. 11. 2010 11:51:49
Pochopil li jsem to správně, nebyla špatně jen cena, ale také popis produktu. Tedy např. název byl "celodřevěné parkety", ale po rozkliknutí (které zákazník musel provést před tím, než zboží koupil) se mu objevil popis, fotky (a cena) laminátové plovoucí podlahy.
V takovém případě byla smlouva IMHO uzavřena v omylu, o kterém musel kupující vědět, a je tedy neplatná (neplatnosti je třeba se dovolat).
1. 11. 2010 11:51:49
https://webtrh.cz/diskuse/spatne-zaslany-material-i-uvedena-cena-co-s-tim/#reply579217
Jan Menšík
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 11. 2010 10:24:02
Doplnil bych dalamara. Je to možný postup, ale budete muset dokázat, že o tom zákazník při objednávce veděl, což bude velmi komplikované.
2. 11. 2010 10:24:02
https://webtrh.cz/diskuse/spatne-zaslany-material-i-uvedena-cena-co-s-tim/#reply579216
Bojkas
verified
rating uzivatele
2. 11. 2010 16:47:23
Balamutit zákazníka nijak nechci a je mi to proti srsti, každopádně děkuji všem za reakce. Díky bohu jsme to se zákazníkem vyřešili ke spokojenosti obou stran. Sice přijdeme o část marže původního materiálu, ale po nabídce slevy si zákazník zboží ponechal. :-)
Jsem rád, že existují slušní lidé a má paranoidní představa možného pokusu o vydření mne z kůže byla zcela mylná! :-D
2. 11. 2010 16:47:23
https://webtrh.cz/diskuse/spatne-zaslany-material-i-uvedena-cena-co-s-tim/#reply579215
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit