Zadejte hledaný výraz...

Špatně nastavená dobírka – nezaplacená faktura

TerezaVas
verified
rating uzivatele
8. 3. 2017 16:26:33
Dobrý den,
chtěla bych poprosit o Vaše zkušenosti, máte-li s něčím podobným, co se nám stalo. Jedné naši zákaznici na Slovensko jsme odeslali balík se zbožím, které měla zákaznice uhradit formou dobírky. Bohužel však při odesílání balíku došlo z naší strany k chybě - na balík byla omylem zadaná dobírka nikoli v eurech, ale českých korunách. Tím pádem kurýr při předání zásilky vybral od zákaznice daleko menší částku než měla za zboží zaplatit. Faktura přiložená do balíku byla vydaná správně na částku v eurech. Vznikl nám tak nedoplatek na balíku, o kterém jsme zákaznici ihned po zjištění této skutečnosti informovali. Přislíbila, že nedoplatek uhradí obratem, nicméně i po opakovaných telefonických, e-mailových i písemných urgencích se tak do dnešního dne nestalo. Z našeho pohledu jsme se sice dopustili administrativní chyby, ale zákaznice si neprávem zboží ponechala a nedoplatila jej. Máte nějakou zkušenost s podobným případem? Pohledávku bychom dali k vymáhání, ale nejsme si jistí, zda na to máme právo s ohledem na to, že z naší strany došlo k chybě.
Děkuji moc za Vaše postřehy.
8. 3. 2017 16:26:33
https://webtrh.cz/diskuse/spatne-nastavena-dobirka-nezaplacena-faktura/#reply1265615
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
8. 3. 2017 17:45:37
předpokládám, že máte v obchodních podmínkách uvedeno, že zboží je až do úplného zaplacení majetkem dodavatele, takže bych zašel za právníkem aby sepsal bububu dopis, pokud to tedy ovšem je částka která za to stojí, jinak bych sepsal bububu dopis sám, něco jako předžalobní upomínka, poslat to s pruhem a pokud ani to nepomůže, měl by to zaplatit ten kdo udělal chybu, za chyby se totiž platí...
8. 3. 2017 17:45:37
https://webtrh.cz/diskuse/spatne-nastavena-dobirka-nezaplacena-faktura/#reply1265614
David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
8. 3. 2017 18:28:57
Otazka z druheho konce problemu.
Kolik vam vznikla skoda? Predstavuji si neco jako, ze postovne bylo treba 100 EUR a vy jste ho dali za 100 Kc, je to tak? V jake jsme cenove hranici?
8. 3. 2017 18:28:57
https://webtrh.cz/diskuse/spatne-nastavena-dobirka-nezaplacena-faktura/#reply1265613
radekxxx
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
8. 3. 2017 18:59:56
Pouč se s chyby jestli jde o větší částku můžeš to vymáhat jestli jde o pár stokorun tak se ti nevyplatí na to plejtvat energii
8. 3. 2017 18:59:56
https://webtrh.cz/diskuse/spatne-nastavena-dobirka-nezaplacena-faktura/#reply1265612
Pravo na to mate o tom zadna. Prosta chyba na fakture ci baliku nezbavuje spotrebitele povinnosti zaplatit kupni cenu jak je na kupni smlouve. Otazka je jen nakladnost vymahani a slozitost.
8. 3. 2017 19:20:35
https://webtrh.cz/diskuse/spatne-nastavena-dobirka-nezaplacena-faktura/#reply1265611
TerezaVas
verified
rating uzivatele
9. 3. 2017 08:58:43
Právě, že nejde o zrovna malou částku. Zaokrouhleně 600€ versus 600 Kč. Samozřejmě, že interně to bude řešeno se zaměstnancem, který pochybil, ale nelíbí se nám, že by z toho paní tak snadno vyvázla...
9. 3. 2017 08:58:43
https://webtrh.cz/diskuse/spatne-nastavena-dobirka-nezaplacena-faktura/#reply1265610
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit