Zadejte hledaný výraz...

Software pro organizaci práce – interní použití

Ahoj,
jsme dva kamarádi, kteří spolu podnikáme. Jeden druhému píše přes email, Skype, ICQ, co by bylo dobré udělat tam či onde, vychytávku, co změnit, kam co přidat, atd. Nápad, myšlenka, prásk to tomu druhému. Časem je v tom co? Ano, bordel :)
Chtěl bych začít používat nějaký software na organizaci práce. Vše na jednom místě, vložit myšlenku, datum zadání, datum, kdy by to mělo být hotovo, jakou to má prioritu, až se to udělá, nastavit, že je to udělané, popis, co to obnášelo, konec úkolu. Co byste kdo doporučili? Nejlépe něco ve free verzi, nejlépe zadarmo. Případně hodně levně, chci opravdu něco jednoduchého, nepotřebuji více než jsem popsal výše :)
Přistupovali by tam jen 2 lidé, možná 3, ale to je max. Kdyby to umělo i češtinu, bylo by to úplně vynikající. Není to pro zákazníky, jedná se čistě o interní sdílení úkolů uvnitř firmy. Musí to ale běžet na webu, protože sedíme každý jinde ve městě, není to o tom, že by ti lidé byli spolu v jedné kanceláři. Zkoušíme nyní sdílené Excelovské šablony přes Google po webu, ale to není vůbec ono.
Díky za každou radu.
---------- Příspěvek doplněn 26.01.2015 v 07:10 ----------
Ještě možná upřesnění. Pokud by mělo být pro free verzi zadarmo limitem počet uživatelů třeba jen jeden, to by problém možná nebyl, spíše bych viděl jako problém verze free limit třeba maximálně 100 položek.
A za drobnou úplatu jsem myslel co já vím, pár stovek měsíčně nebo jednorázově třeba několik málo tisícovek pro lifetime.
26. 1. 2015 06:03:52
https://webtrh.cz/diskuse/software-pro-organizaci-prace-interni-pouziti/#reply1085738
Václav Hodek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
26. 1. 2015 07:20:06
redbooth.com nebo asana.com
26. 1. 2015 07:20:06
https://webtrh.cz/diskuse/software-pro-organizaci-prace-interni-pouziti/#reply1085737
Jakub Krupa
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
26. 1. 2015 07:21:10
Na podobné účely slúži napr basecamp, ktorý je na dva mesiace zadarmo, prípadne ma napadá http://www.freelo.cz/ z výrobne českých vývojárov LemonyApps.
Samozrejme takýchto aplikácií je viac - našiel som napr toto: http://www.bitrix24.com/alternatives/free-basecamp-alternative.php?gclid=CKnowMT-sMMCFSPmwgodd0oAGw , nemám to ale odskúšané, takže kto vie či je to skutočne zadarmo alebo sa to len tak tvári.
26. 1. 2015 07:21:10
https://webtrh.cz/diskuse/software-pro-organizaci-prace-interni-pouziti/#reply1085736
Dála Musil
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
26. 1. 2015 07:24:41
Dobrým standardem je i Trello.
26. 1. 2015 07:24:41
https://webtrh.cz/diskuse/software-pro-organizaci-prace-interni-pouziti/#reply1085735
Ondrej Dlugos
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 1. 2015 07:53:50
Doporucim Asana, sam to pouzivam a je to vazne prinos, funkce ktere vyse popisujes umi, akorat neni cesky, zadarmo je taky do urciteho poctu lidi (myslim 5).
26. 1. 2015 07:53:50
https://webtrh.cz/diskuse/software-pro-organizaci-prace-interni-pouziti/#reply1085734
qwertr
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
26. 1. 2015 08:06:19
Najskor to co hladas sa vola project managment system.
Tu je porovnanie http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_project_management_software
Momentalne v praci pouzivame Redmine a v predchadzajucej sme mali nieco zalozene na ASP .net.
26. 1. 2015 08:06:19
https://webtrh.cz/diskuse/software-pro-organizaci-prace-interni-pouziti/#reply1085733
Matúš
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
26. 1. 2015 08:29:27
Wunderlist | To-do list, Reminders, Errands - App of the Year!
Je v CZ a free, skupiny taskov si nazdielaš.
26. 1. 2015 08:29:27
https://webtrh.cz/diskuse/software-pro-organizaci-prace-interni-pouziti/#reply1085732
Freelo.cz
verified
rating uzivatele
4. 12. 2015 18:29:31
Jen malá aktualizace www.freelo.cz je již dostupné a zdarma pro použití na 2 projektech.
4. 12. 2015 18:29:31
https://webtrh.cz/diskuse/software-pro-organizaci-prace-interni-pouziti/#reply1085731
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit