Zadejte hledaný výraz...

Smlouvy s poštou, PPL atd

Vzpamatuj se
verified
rating uzivatele
5. 7. 2009 13:54:30
Napsal Golfy;316269
krakentomas: ale to neznamena, ze se jim nechtelo, holt zakaznik nebyl doma a kde by ho pak meli shanet???
Bohužel u pošty to funguje tak že když se pošťákovi nechce nebo potřebuje stihnout večeři s manželkou tak napíše nepřítomen. Dokonce jsem byl na marodce a objednával nějaké PC z netu a pošťák ani nezazvonil a nechal lístek, že si mohu zásilku vyzvednout na poště - takže pošta je pro mě KO navždy. Nespolehlivost, nedůvěra, atd. U TOPTRANS se nic takového neděje protože vždy zadáváme buď to že řidič má kontaktovat zákazníka na telefonu hodinu před dodáním, nebo službu skladu to jest zákazník si zavolá na příslušné depo toptransu a domluví si datum a čas dodání. U PPL nevím nikdy jsem neměl problém s tím že by zásilka nebyla doručena, ale to je spíše objemem není toho moc pro PPL. Top trans nám sem tam musí přistavit 1 kamión kde zasíláme v jeden den třeba 32 palet směrem na Prahu takže to ani nejde přes depo v našem regionu, ale přímo na depo v Praze tím jim ušetříme i náklady na svoz a cena je ještě pěknější cca 60% sleva. Nedokáži si vůbec představit u pošty - neboli to by polovina skončila někde v Australii a zbytek možná v Bratislavě.
Pokud tady čtou i zaměstnanci pošty a nebo jejich ředitelé apod. tak jenom dobře možná tímto dostanou inspiraci k zlepšení svých služeb. Rozhodně pošta již není nejlevnější i když to na první pohled vypadá.
5. 7. 2009 13:54:30
https://webtrh.cz/diskuse/smlouvy-s-postou-ppl-atd/strana/11#reply22302
Napsal Vzpamatuj se;316229
Sumasumárum je to vždy o zaměstnancích - pokud mají trotla řidiče nepomůže Vám ani 100% smlouva.
Případy kdy zákazník objedná zboží na míru/zboží které standardně nemáte skladem - čeká 3 týdny potom to řidič rozmlátí - zbytek si domyslíte.
Zrovna u PPL to je imho komplet o celý firmě. Stěžoval jsem si postupně od nižších pozic až po ředitele firmy a i ten se na reklamaci vys***. U pošty aspoň vím, že když mám nějakej problém, můj obchoďák ho vyřeší téměř hned, ale tohle je zase o zaměstnanci, protože konkrétně můj obchoďák se snaží a dělá co může i to, co by nemusel. Znám i jiný, problémovější, pak ale většinou stačí stěžovat si na jejich infolince a oni to už předaj nadřízenýmu.
Napsal krakentomas;316258
Jinak PPL už jsme to probírali, jeden měsíc mi zvážili zásilku s váhou 2x větší než měla = vyší cena. Minulý to samé, tak co s tím? No ve 22:00 jsem vzbudil obchoďáka s PPL a začali jsme to řešit, byly výmluvy, ale zabralo to, že jsem ho upozornil, že zavolám zákazníkovi at to nepřebírá a že budu reklamovat úbytek váhy. Nakonec jsme se domluvili a jako náhrada šel další balík zadar.
Klobouk dolů, tohle je geniální řešení :D
Napsal toyo;316222
Nejsem vazany zadnou smlouvou.Dodani po cele cr do 24 hod.Penize prevadeji na ucet do 2-3 tydnu.Reklamace vyreseny take bez problemu.
2-3 týdny? Nemělo tam být dny?
6. 7. 2009 12:19:17
https://webtrh.cz/diskuse/smlouvy-s-postou-ppl-atd/strana/11#reply22301
Vzpamatuj se
verified
rating uzivatele
6. 7. 2009 14:01:08
Napsal Neregistrovaný;316841
Zrovna u PPL to je imho komplet o celý firmě. Stěžoval jsem si postupně od nižších pozic až po ředitele firmy a i ten se na reklamaci vys***. U pošty aspoň vím, že když mám nějakej problém, můj obchoďák ho vyřeší téměř hned, ale tohle je zase o zaměstnanci, protože konkrétně můj obchoďák se snaží a dělá co může i to, co by nemusel. Znám i jiný, problémovější, pak ale většinou stačí stěžovat si na jejich infolince a oni to už předaj nadřízenýmu.
Klobouk dolů, tohle je geniální řešení :D
2-3 týdny? Nemělo tam být dny?
Nebráním žádnou společnost je to vždy o lidech, kteří tomu velí a depu. Pod jaké depo PPL patříte ? Já viděl na depu olomouc jak háže řidič balík 3m do auta na druhý den tam již nepracoval. Z poštou již nepracuji cca 3-5 let teď nevím, neříkám že se tam nedá nic vyreklamovat jenom říkám že těch reklamací je tolik že se mi to nevyplatí - ztrácet čas z každou druhou zásilkou nebo řešit jednu nesrovnalost a neúspět za rok je rozdíl. U pošty kdy jsme expedovali 30 položek denně jsme museli každý den řešit minimálně jednu. U PPL jsem neřešil nedodání ale špatnou váhu 1x měsíčně - rozbitý sortiment 1x ročně. Váhu nám vždy uznali - obchoďák i o půlnoci vzal telefón a dnes stačí napsat 2 řádky mailem na druhý den mám dobropis. Co se týče rozmláceného zboží prostě ten obchoďák to neuhlídá projde to mnoha rukami a jelikož máme namyšlený systém expedice kdy PPL zasíláme pouze téměř nerozbitné věci tak mě to 1x za rok netrápí to není ani 0,1 % toho co nám přepraví a většinově to uznají. Již jsem psal položky v hodnotě 30-40 000 si vozíme raději sami. Proto služby české pošty nevyužívám - zaslali jste dopis a našli jste ho vysypaný v kontejneru, zaslali jste balík a ten nikdy nedorazil - a kupodivu mi to vyreklamovali zaplatili pojištění, ale čas ???? si to spočítejte kolik Vás stojí času řešit reklamace a kolik by jste za ten čas mohl vydělat peněz - pak budete vědět proč jsme proti poště .....
EDIT : výhoda PPL je tedy že doručí i když rozmlácené, aspoň vím že se to neztratilo =)
6. 7. 2009 14:01:08
https://webtrh.cz/diskuse/smlouvy-s-postou-ppl-atd/strana/11#reply22300
toyo
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
6. 7. 2009 23:00:15
Napsal Neregistrovaný;316841
2-3 týdny? Nemělo tam být dny?
Opravdu tam nemělo být dny : )
6. 7. 2009 23:00:15
https://webtrh.cz/diskuse/smlouvy-s-postou-ppl-atd/strana/11#reply22299
Napsal toyo;317232
Opravdu tam nemělo být dny : )
Tak to je teda dost
Napsal Vzpamatuj se;316873
Pod jaké depo PPL patříte ? Já viděl na depu olomouc jak háže řidič balík 3m do auta na druhý den tam již nepracoval.
Depo Hradec Králové, kdysi mi přímo jeden z řidičů říkal, že tam stížnosti nikdo neřeší.
Napsal Vzpamatuj se;316873
U pošty kdy jsme expedovali 30 položek denně jsme museli každý den řešit minimálně jednu.
No tak to by mě trefilo, my posíláme cca 45 balíků denně a naštěstí těch reklamací máme tak 1-2 čtvrtletně a je to vždycky na ztrátu balíku nebo na neproplacení dobírky. Nikdy se nám nestalo, že by pošta něco zničila (nebo si nám na to prostě nikdo nestěžoval) a opoždění balíku jsme za celou dobu reklamovali jednou z trucu, protože jsme nebyli tak úplně spokojeni s dobou vyřizování jedný reklamace. Jinak co tak namátkově sleduju, tak min. 90 % balíků fakt dojde hned druhej den.
Napsal Vzpamatuj se;316873
spočítejte kolik Vás stojí času řešit reklamace a kolik by jste za ten čas mohl vydělat peněz
Já kupodivu strávil za 3 roky reklamacema na poště míň než naháněním řidičů PPL. Už se mi stalo, že jsem na balík od PPL čekal 4 nebo 5 dní, kdy si to ten blbeček celej den vozil po městě, každej den volal, že to určitě přiveze a nic, stížnosti na depu řešili jen do chvíle, než položili telefon a pomohlo až když jsem dodavateli, kterej není zrovna malým podavatelem řekl, aby to vyřídil. Teď naštěstí mám suprovýho řidiče, se kterým jsem si dokonce domluvil i hodinu, kdy mi to bude vozit a za celou dobu se snad nezpozdil ani o pár minut, natož dnů. Ale bojím se, že moc dlouho u PPL nevydrží a pokud chytnu pak zase nějakýho šaška, tak nevím, co budu dělat, když na depu pomoc hledat nemůžu.
7. 7. 2009 13:45:58
https://webtrh.cz/diskuse/smlouvy-s-postou-ppl-atd/strana/11#reply22298
Lacineji
verified
rating uzivatele
7. 7. 2009 22:48:46
Máte prosím někdo zkušenosti s Radialtrans??
7. 7. 2009 22:48:46
https://webtrh.cz/diskuse/smlouvy-s-postou-ppl-atd/strana/11#reply22297
Ceske-tradice
verified
rating uzivatele
8. 7. 2009 18:38:20
Napsal Lacineji;317865
Máte prosím někdo zkušenosti s Radialtrans??
Podle toho, co vidím tady tak to má cosi společného s Radiálkou, se kterou posíláme a za půl roku spolupráce jsme měli jeden problém s nepříjemným řidičem, jinak 100% úspešnost s doručením, reklamace za ztrátu nebo poškození (ťuky ťuk) zatím ne.
8. 7. 2009 18:38:20
https://webtrh.cz/diskuse/smlouvy-s-postou-ppl-atd/strana/11#reply22296
Ja
verified
rating uzivatele
8. 7. 2009 19:45:49
Napsal Neregistrovaný;317520
tak namátkově sleduju, tak min. 90 % balíků fakt dojde hned druhej den.
obyčejných nebo obchodních?
Obyčejných těžko... Tam je doba až 4 prac. dny (as ibude rozhodující co odkud a v jakém čase podáte). U ostatních zásilek je to cca do 2 dnů ... (prý 90% druhý den ale nějak se mi to nepotvrzuje :-)
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 19:48 ----------
Napsal Vzpamatuj se;316384
Bohužel u pošty to funguje tak že když se pošťákovi nechce nebo potřebuje stihnout večeři s manželkou tak napíše nepřítomen. Dokonce jsem byl na marodce a objednával nějaké PC z netu a pošťák ani nezazvonil a nechal lístek, že si mohu zásilku vyzvednout na poště - takže pošta je pro mě KO navždy. Nespolehlivost, nedůvěra, atd. U TOPTRANS se nic takového neděje protože vždy zadáváme buď to že řidič má kontaktovat zákazníka na telefonu hodinu před dodáním, nebo službu skladu to jest zákazník si zavolá na příslušné depo toptransu a domluví si datum a čas dodání. U PPL nevím nikdy jsem neměl problém s tím že by zásilka nebyla doručena, ale to je spíše objemem není toho moc pro PPL. Top trans nám sem tam musí přistavit 1 kamión kde zasíláme v jeden den třeba 32 palet směrem na Prahu takže to ani nejde přes depo v našem regionu, ale přímo na depo v Praze tím jim ušetříme i náklady na svoz a cena je ještě pěknější cca 60% sleva. Nedokáži si vůbec představit u pošty - neboli to by polovina skončila někde v Australii a zbytek možná v Bratislavě.
Pokud tady čtou i zaměstnanci pošty a nebo jejich ředitelé apod. tak jenom dobře možná tímto dostanou inspiraci k zlepšení svých služeb. Rozhodně pošta již není nejlevnější i když to na první pohled vypadá.
bohužel kdyz nedavate reklamace tak se nic nezlepsi!!!
pokud nejsi z Prahy a podas reklamaci tak to budou resit a priste si daji pozor. V praze je to samej fluktuant a tam to neni jednoduchy, ale zase tam jsou kuryri... (jo ty co jezdi na kole jak ten Sverak ve flaskach)
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 19:56 ----------
Napsal Ceske-tradice;316281
Taky máme Radiálku jako jednu z variant, dokonce ještě trochu lepší ceny - nedobírku do 10-ti kg 50,- bez DPH a dobírku 80,-. Žádné objemy jsme nenaslibovali, byla to první částka, se kterou obchoďačka přijela.
nepsala jsi ze do 5ti kg je to za 50? Tak to jsi to moc neusmlouvala ne?
Ps: nechci delat reklamu poste ale bezdokladova dobirka vyjde od 30 Kc take... a nemusite resit poukazky
8. 7. 2009 19:45:49
https://webtrh.cz/diskuse/smlouvy-s-postou-ppl-atd/strana/11#reply22295
Ceske-tradice
verified
rating uzivatele
8. 7. 2009 21:26:12
Napsal Ja;318318
nepsala jsi ze do 5ti kg je to za 50? Tak to jsi to moc neusmlouvala ne?
Ps: nechci delat reklamu poste ale bezdokladova dobirka vyjde od 30 Kc take... a nemusite resit poukazky
jestli jsem psala do 5ti kg, tak jsem to pokonila, správně je do 10ti kg
bezdokladovku od pošty jsme měli taky, ale na 80,- komplet se u Obchodaku nedostaneme ani nahodou... a poukázky se u přepravců taky řešitz nemusí, to je přežitek pošty
8. 7. 2009 21:26:12
https://webtrh.cz/diskuse/smlouvy-s-postou-ppl-atd/strana/11#reply22294
Napsal Ja;318318
obyčejných nebo obchodních?
Samozřejmě že obchodních. S novým ceníkem nemá smysl obyč. vůbec posílat.
Napsal Ceske-tradice;318367
bezdokladovku od pošty jsme měli taky, ale na 80,- komplet se u Obchodaku nedostaneme ani nahodou... a poukázky se u přepravců taky řešitz nemusí, to je přežitek pošty
Přežitek pošty? Můžeš mi říct, jak jinak bys chtěla poslat jednu platbu než pomocí kusu papíru, kam musíš vyplnit potřebný údaje? Pokud posíláš víc balíků a neřešíš to bezdokladově, je to tvůj problém a nemusíš kvůli tomu hned z pošty dělat předpotopního přepravce. Jakej je rozdíl jestli u DPD vyplním dobírkovej arch nebo u pošty vypíšu poukázky? Stejně tak u obou můžu dobírky podávat elektronicky. To není o přežitku, ale o možnosti výběru.
8. 7. 2009 23:39:43
https://webtrh.cz/diskuse/smlouvy-s-postou-ppl-atd/strana/11#reply22293
Napsal Neregistrovaný;318476
Samozřejmě že obchodních. S novým ceníkem nemá smysl obyč. vůbec posílat.
Přežitek pošty? Můžeš mi říct, jak jinak bys chtěla poslat jednu platbu než pomocí kusu papíru, kam musíš vyplnit potřebný údaje? Pokud posíláš víc balíků a neřešíš to bezdokladově, je to tvůj problém a nemusíš kvůli tomu hned z pošty dělat předpotopního přepravce. Jakej je rozdíl jestli u DPD vyplním dobírkovej arch nebo u pošty vypíšu poukázky? Stejně tak u obou můžu dobírky podávat elektronicky. To není o přežitku, ale o možnosti výběru.
Jenže u pošty vyplníš štítek, podací arch, a složenku. Přitomhle jenom svoji adresu uvedes celkem 2x na podacim archu, 1x na nalepce, 3x na slozence, a to nemluvim o adrese prijemce.
Takze na to, abys poslal jeden balik musis cca 6x napsat svoji adresu a 5-7x adresu prijemce.
U PPL vyplnim 1x stitek, podací arch.... nic vic, a platba mi prijde na ucet.
Takze nejen ze u PPL nemusim podavat dobirkove poukazky elektronicky... nemusim je podavat vubec.
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 18:17 ----------
Verim tomu, ze posta jde orezat tak o polovinu papirovani, a o tretinu lidi a jeste by to bylo rychlejsi a levnejsi.
9. 7. 2009 18:15:36
https://webtrh.cz/diskuse/smlouvy-s-postou-ppl-atd/strana/11#reply22292
dave67
verified
rating uzivatele
9. 7. 2009 22:51:42
Napsal rammi;319119
Jenže u pošty vyplníš štítek, podací arch, a složenku. Přitomhle jenom svoji adresu uvedes celkem 2x na podacim archu, 1x na nalepce, 3x na slozence, a to nemluvim o adrese prijemce.
Takze na to, abys poslal jeden balik musis cca 6x napsat svoji adresu a 5-7x adresu prijemce.
U PPL vyplnim 1x stitek, podací arch.... nic vic, a platba mi prijde na ucet.
Takze nejen ze u PPL nemusim podavat dobirkove poukazky elektronicky... nemusim je podavat vubec.
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 18:17 ----------
Verim tomu, ze posta jde orezat tak o polovinu papirovani, a o tretinu lidi a jeste by to bylo rychlejsi a levnejsi.
U nas to funguje jednoduse - vse se tiskne. Takze az mam pripraveny zbozi k odeslani, jednou kliknu na tisk stitku, podruhe na tisk slozenky a treti krok je nacteni cteckou carovy kod stitku a tim se nactou data do podaciho archu, ktery az prijede posta vytisknu. Samozrejme veskery data to bere z databaze. Tim se usetri more casu... Kazdej sikovnejsi programator to zvladne.
9. 7. 2009 22:51:42
https://webtrh.cz/diskuse/smlouvy-s-postou-ppl-atd/strana/11#reply22291
Napsal rammi;319119
Jenže u pošty vyplníš štítek, podací arch, a složenku. Přitomhle jenom svoji adresu uvedes celkem 2x na podacim archu, 1x na nalepce, 3x na slozence, a to nemluvim o adrese prijemce.
Takze na to, abys poslal jeden balik musis cca 6x napsat svoji adresu a 5-7x adresu prijemce.
U PPL vyplnim 1x stitek, podací arch.... nic vic, a platba mi prijde na ucet.
Takze nejen ze u PPL nemusim podavat dobirkove poukazky elektronicky... nemusim je podavat vubec.Verim tomu, ze posta jde orezat tak o polovinu papirovani, a o tretinu lidi a jeste by to bylo rychlejsi a levnejsi.
1. Bavme se o běžným zákazníkovi pošty, kterej pošle jeden balík na dobírku za rok. Myslíš, že mu tak vadí vypsat podací lístek a složenku? Pravda, ten odtrhávací kus na složence je úplně na nic a klidně by mohl zastávat funkci podacího lístku.
2. Pokud někdo prodává zboží a vyplňuje všechno ručně, pak mu fakt není pomoci a nevím, co prodává, že nevydělá tolik, aby tenhle proces nemohl trochu zautomatizovat. Stačí 600 Kč na tiskárnu, pošta mu dá zadarmo program, kterej tiskne štítky, složenky i archy a adresu tam stačí zadat jen jednou po nainstalování.
3. Osobně já v shopu naskládám všechny odchozí objednávky na "jednu hromadu", kliknu na export, ten se mi otevře v offline klientovi a díky tomu, že archy, štítky, složenky a faktury tisknu na 4 tiskárnách, stačí 1 klik a za chvíli mám vytištěný papíry klidně pro 500 objednávek bez jedinýho stisku jakýkoliv klávesy, takže i když nejsem obyč. zákazník pošty, je mi úplně jedno, kolikrát musí být adresa vyplněná. Pokud by sis tohle udělal sám, tak do 3 dnů musíš mít hotovýho klienta i upravenej shop, pokud si to necháš udělat, tak samozřejmě programátor bude kecat, jak je to náročný, bude to jako dělat měsíc a taky si ten měsíc nechá zaplatit.
4. Jediný, co by pošta mohla změnit, je sloučení podacího lístku a dob. složenky na jeden papír, ale jak říkám, pro retailera zbytečnost a obchodník tohle musí mít ošéfovaný.
10. 7. 2009 00:27:00
https://webtrh.cz/diskuse/smlouvy-s-postou-ppl-atd/strana/11#reply22290
Napsal dave67;319320
U nas to funguje jednoduse - vse se tiskne. Takze az mam pripraveny zbozi k odeslani, jednou kliknu na tisk stitku, podruhe na tisk slozenky a treti krok je nacteni cteckou carovy kod stitku a tim se nactou data do podaciho archu, ktery az prijede posta vytisknu. Samozrejme veskery data to bere z databaze. Tim se usetri more casu... Kazdej sikovnejsi programator to zvladne.
Ano, taky to tak mame... bavime se o tom, ze u PPL vubec nepotrebuju slozenku.
10. 7. 2009 12:16:52
https://webtrh.cz/diskuse/smlouvy-s-postou-ppl-atd/strana/11#reply22289
Ceske-tradice
verified
rating uzivatele
10. 7. 2009 13:31:51
Napsal Neregistrovaný;318476
Samozřejmě že obchodních. S novým ceníkem nemá smysl obyč. vůbec posílat.
Přežitek pošty? Můžeš mi říct, jak jinak bys chtěla poslat jednu platbu než pomocí kusu papíru, kam musíš vyplnit potřebný údaje? Pokud posíláš víc balíků a neřešíš to bezdokladově, je to tvůj problém a nemusíš kvůli tomu hned z pošty dělat předpotopního přepravce. Jakej je rozdíl jestli u DPD vyplním dobírkovej arch nebo u pošty vypíšu poukázky? Stejně tak u obou můžu dobírky podávat elektronicky. To není o přežitku, ale o možnosti výběru.
Nechci se tu přít o slovíčka, nicméně i jako soukromá osoba, nemající smlouvu s přepravcem, mohu poslat dobírkový balíček bez zbytečného papírování, číslo účtu vypíšu jednou jedinkrát na podací arch a ende šlus. Víc k tomuto tématu nemám.
S poštou jsme k oboustranné spokojenosti posílali balíky téměř 10 let, po tom, co zavedli úžasný vynález zpoplatněných svozů a minimálních objemů a příplatky za neskladné atd atd. jsme odešli. Obchodní místo, se kterým jsme léta úspěšně bojovali, zrušili z úsporných důvodů a přehodili nás někam pod nového člověka v jiném městě, nový obchoďák neměl vůbec zájem pro nás vydupat nějaké "normální" podmínky, tak jsme hold poštu přestali využívat. Zatím nelitujeme.
10. 7. 2009 13:31:51
https://webtrh.cz/diskuse/smlouvy-s-postou-ppl-atd/strana/11#reply22288
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit