Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Slušné chování uživatelů Webtrhu

Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
7. 7. 2014 15:39:23
Napsal mH~;1104489
Rád bych se vás, webtržníci, zeptal, zda jsem jediný, kdo se setkává s hulvátstvím zdejších uživatelů ve formě neodpovídání na zprávy a e-maily? Konkrétně mi jde o to, že jsem zde již odpověděl na několik poptávek, dal si práci s tím sesmolit nějakou odpověď a i to mě stojí nějaký ten čas. Musím říct, že mě docela překvapuje, jak často nedostanu žádnou odpověď.
Pokud se to stane občas, je to normální. Pokud pokaždé tak bych se snažil zjistit kde může být chyba. Třeba pokud bys mě něco nabízel a já se podíval že tady v jiném vláknu píšeš že nemáš živnosťák a ani ho nechceš přestože viditelně podnikáš, tak by mi to asi taky nestálo za odpověď...
7. 7. 2014 15:39:23
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu/strana/3/#reply1037665
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
10. 7. 2014 22:53:20
Zkusím to zadavateli vysvětlit z pohledu poptávajícího, který neodpovídá na všechny odpovědi...
- začínám dávat poptávky na různé služby
- ozve se mi několik lidí, vyberu si toho vhodného a tomu to také napíši
- ostatním odpovím, že děkuji za nabídku, ale bohužel nemám zájem
teď přicházejí odpovědi od těch, co v "tendru" neuspěli... Větší polovina odepíše na zamítavou odpověď něco podobného:
Děkuji za odpověď, můžete mi sdělit, z jakého důvodu jste dal přednost někomu jinému? Je to z důvodu zlepšování mých nabídek.
Má odpověď:
Bylo to z důvodu XY...
Pak obvykle přijde další otázka odmítnutého dodavatele... A při několika desítkách nabídek, je to vyloženě obtěžující a časově náročné, jelikož se obvykle nedá odpovědět nějakou "předpřipravenou" odpovědí. Navíc dnes každý ví, že nežijeme v ideálním světě...
10. 7. 2014 22:53:20
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu/strana/3/#reply1037664
orbital2
verified
rating uzivatele
23. 11. 2014 16:05:19
Napsal mH~;1104489
Dobrý den, čau, ahoj.
Rád bych se vás, webtržníci, zeptal, zda jsem jediný, kdo se setkává s hulvátstvím zdejších uživatelů ve formě neodpovídání na zprávy a e-maily? Konkrétně mi jde o to, že jsem zde již odpověděl na několik poptávek, dal si práci s tím sesmolit nějakou odpověď a i to mě stojí nějaký ten čas. Musím říct, že mě docela překvapuje, jak často nedostanu žádnou odpověď. A nebo další příklad - poptávka se posunula do bodu, že jsem si se zadavatelem vyměnil několik e-mailů (asi 5). Ve chvíli, kdy jsem mu napsal cenu za hodinu, tak už jsem žádnou další odpoveď nedostal. Ok, chápu, asi mu to pánovi přišlo příliš, ale je skutečně tak velký problém napsat "Seš pro mě, vole, moc drahej?" nebo "Je mi líto, necháme si to realizovat od někoho jiného". Pořád lepší, než žádná odpověď.
Už nevím co si o tom mám myslet, jestli jsem padlý na hlavu, nebo jestli moje odpovědi na poptávky nejsou pro zadatavatele stravitelné, nebo je tu skutečně tolik lidí co trpí nedostatkem slušnosti si udělat 20 vteřin čas a napsat odpověď?
Problem je hlavne tvoje magorska hlava. Kdyz se chovas vole, jako hovado, a mymu dodavateli zacnes po 70 minutach psat uchylny a zaroven ulisny PMka, at se neobtezuje ti psat, tak se nediv.
Proste si zvykej ze jsi na internetu. Zadna odpoved = nemam zajem, to je zcela normalni. Pokud to vadi tvymu egu, tak sem, vole, nelez.
Vetsina lidi ma na praci vic veci nez 0-1 problemu svyho zivota. Pokud me nekdo neodepisuje, tak to beru ok a zcela jiste ho neharasuju.
23. 11. 2014 16:05:19
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu/strana/3/#reply1037663
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit