Zadejte hledaný výraz...

Slušné chování uživatelů Webtrhu

Nedávno se to tu řešilo a padlo celkem dost nápadů, které by nebylo špatné realizovat. Navrhovali se automatické odpovědi při ukončení a možnost zasílaní předpřipravených šablon. Narazilo se na problém lhůty, která musí být, než se odešle další zpráva.
7. 7. 2014 07:18:22
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu/strana/2#reply1037680
Já myslím, že to není pouze problém jen těch co poptávku zadávají ale i těch na druhé straně. Já například zadala poptávku na nějakou úpravu HTML...no vybrala jsem firmu, poslala adresu webu a přišlo mi tohle: Dobrý den, děkuji Vám a nechávám web posoudit naše techniky. Ihned jak ho projdeme, tak Vám zašleme vyjádření. Těším se na případnou spolupráci. S přátelským pozdravem xxx yyy... a tak od 23.6 čekám aby mi posoudili šesti stránkový web kde jsou pouze videa :-D Kdybych měla čekat a odpovídat každému co ze sebe dělá odborníka tak dodnes není upravený.
7. 7. 2014 07:24:08
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu/strana/2#reply1037679
Napsal dasaB;1104529
Já myslím, že to není pouze problém jen těch co poptávku zadávají ale i těch na druhé straně. Já například zadala poptávku na nějakou úpravu HTML...no vybrala jsem firmu, poslala adresu webu a přišlo mi tohle: Dobrý den, děkuji Vám a nechávám web posoudit naše techniky. Ihned jak ho projdeme, tak Vám zašleme vyjádření. Těším se na případnou spolupráci. S přátelským pozdravem xxx yyy... a tak od 23.6 čekám aby mi posoudili šesti stránkový web kde jsou pouze videa :-D Kdybych měla čekat a odpovídat každému co ze sebe dělá odborníka tak dodnes není upravený.
Ono je tohle celkem problém, ale jinde než si myslíš. V dnešní době jsou totiž poptávající tak chytří, že si urči cenu, datum, ale i náročnost úprav. To znamená, že potřebují něco RYCHLE, LEVNĚ a dodají, že je to STRAŠNĚ JEDNODUCHÉ a vhodné pro studenty. Už tím se vyselektují ti pracovníci, kteří pracují kvalitně, ale také si nechají za kvalitu zaplatit. Zbyde tu potom přehršel pracovníků, kteří se neumí ohodnotit, nemají zkušenosti. Problém poptávajícího vyřeší fixnutím, které se později ukáže za špatné řešení. Odnese to potom celá komunita Webtrhu. Vždyť přeci "my" jsme to udělali špatně, tak proč znova Webtrh?
7. 7. 2014 07:32:00
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu/strana/2#reply1037678
Napsal Webnia.cz;1104532
V dnešní době jsou totiž poptávající tak chytří, že si urči cenu, datum, ale i náročnost úprav. T
Ano cenu standardně určuji podle formuláře, ale jak říkám o ceně jsme se nebavili a obvykle pokud to není předražené zaplatím co si řekne ten koho vyberu, prostě jsem jen odevzdala adresu webu a čekám a čekám....Tak proč bych měla reagovat na všechny nabídky, když samotní nabízející prostě na to kašlou. Nicméně obvykle to dělám tak že hodím adresu webu 90% nabízejícím a čekám co kdo napíše jak ohodnotí délku práce, cenu a pak si vyberu. Když mi někdo samozřejmě už od pohledu napíše totální kravinu, tak dále ani nekomunikuji, to prostě nemá smysl, protože ten člověk vůbec neví co je potřeba udělat a může mi to řešit třeba za kilo, ale vím že to bude práce která nemá smysl a za týden musím dát poptávku znovu.
7. 7. 2014 07:47:24
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu/strana/2#reply1037677
Napsal Caesar;1104518
ty si plánuješ čas už podle toho, že někomu pošleš nabídku, na kterou nemáš ani odpověď, ba dokonce ani vyžádanou poptávku? Tak to se budeš zlobit ještě mockrát...
No...není to lepší než odpovědět na 2 věci a mít riziko, že u obou uspěješ, a budeš muset jednu dropnout?
Samozřejmě nejsem na nabídkách závislý, ale nerad odpovídám třeba na 5 poptávek najednou.
7. 7. 2014 08:05:51
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu/strana/2#reply1037676
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
7. 7. 2014 08:09:42
Napsal mH~;1104489
Dobrý den, čau, ahoj.
Rád bych se vás, webtržníci, zeptal, zda jsem jediný, kdo se setkává s hulvátstvím zdejších uživatelů ve formě neodpovídání na zprávy a e-maily? Konkrétně mi jde o to, že jsem zde již odpověděl na několik poptávek, dal si práci s tím sesmolit nějakou odpověď a i to mě stojí nějaký ten čas. Musím říct, že mě docela překvapuje, jak často nedostanu žádnou odpověď. A nebo další příklad - poptávka se posunula do bodu, že jsem si se zadavatelem vyměnil několik e-mailů (asi 5). Ve chvíli, kdy jsem mu napsal cenu za hodinu, tak už jsem žádnou další odpoveď nedostal. Ok, chápu, asi mu to pánovi přišlo příliš, ale je skutečně tak velký problém napsat "Seš pro mě, vole, moc drahej?" nebo "Je mi líto, necháme si to realizovat od někoho jiného". Pořád lepší, než žádná odpověď.
Už nevím co si o tom mám myslet, jestli jsem padlý na hlavu, nebo jestli moje odpovědi na poptávky nejsou pro zadatavatele stravitelné, nebo je tu skutečně tolik lidí co trpí nedostatkem slušnosti si udělat 20 vteřin čas a napsat odpověď?
Slušnost je odpovědět na pozdrav, případně poděkovat za něco.
V dnešní době, kdy se informace na nás hrnou ze všech stran už bych za hulvátství nepovažoval neodpovědět na každou první zprávu, mail, atp.,která dorazí, protože to by jeden za chvíli nedělal nic jiného, než jen odepisoval.
Osobně mě toto nechává naprosto klidným.
Něco jiného je pak, pokud už s někým navážu komunikaci. To už by nějakou "ukončovací" odpověď chtělo. Ale, že bych kvůli tomu nespal nebo špatně trávil?
Jak psala DášaB, když se nedočkala odpovědi v nějaké rozumné době, jejich problém, jdu jinam a "píšu si černý puntík" na příště. :-)
Doba je taková, trochu hektická, spousta informací a čas jsou peníze...
Take it easy. :-) Pokud nejde o život, jde o .....
7. 7. 2014 08:09:42
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu/strana/2#reply1037675
Já tady sice poptávám celkem málo, ale většinou si doručené nabídky házím do excelu s nabízenou cenou, příp. dalším komentářem abych to měl po kupě. Odmítnutým pak pošlu hromadný mail (bcc) že jsem vybral jinou nabídku bez dalšího vysvětlování - práce na dvě minuty. Jediné co zcela ignoruji jsou PM, na která jasně upozorňuju předem, že je nechci a nečtu.
7. 7. 2014 09:28:09
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu/strana/2#reply1037674
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
7. 7. 2014 09:34:41
Napsal dasaB;1104529
Já myslím, že to není pouze problém jen těch co poptávku zadávají ale i těch na druhé straně. Já například zadala poptávku na nějakou úpravu HTML...no vybrala jsem firmu, poslala adresu webu a přišlo mi tohle: Dobrý den, děkuji Vám a nechávám web posoudit naše techniky. Ihned jak ho projdeme, tak Vám zašleme vyjádření. Těším se na případnou spolupráci. S přátelským pozdravem xxx yyy... a tak od 23.6 čekám aby mi posoudili šesti stránkový web kde jsou pouze videa :-D Kdybych měla čekat a odpovídat každému co ze sebe dělá odborníka tak dodnes není upravený.
no hele, pamatují si tvoji poptávku po někom, kdo by převedl tvé weby jinam, chtěla si podepsat smlouvu a cena pod 2k - do toho nikdo normální nepůjde, takže se nesmíš dívit, že ti píšou hlavně tihle lidí
7. 7. 2014 09:34:41
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu/strana/2#reply1037673
R. Němec
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
7. 7. 2014 09:46:20
Standardně cenu uvádím hned - jak na webu, tak v případné poptávce mých služeb. Předejdu tím oné zbytečné komunikaci a ušetřím čas. Sobě i poptávajícímu.
7. 7. 2014 09:46:20
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu/strana/2#reply1037672
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
7. 7. 2014 10:04:53
Méně brečme, více podnikejme. Že byla druhá strana podle mého soukromého názoru hulvátská? Tím lépe, že spolupráce ani nezačala.
Je potřeba to brát prakticky, ne z hlediska ublíženého ega.
7. 7. 2014 10:04:53
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu/strana/2#reply1037671
Ox
verified
rating uzivatele
7. 7. 2014 13:35:58
nevím co je na tom k divení nemá zájem tak proč by ti to psal?
S tím se vůbec nezatěžuj časem to budeš dělat taky:)
7. 7. 2014 13:35:58
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu/strana/2#reply1037670
mH081
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
7. 7. 2014 13:57:41
Napsal Ox;1104647
nevím co je na tom k divení nemá zájem tak proč by ti to psal?
S tím se vůbec nezatěžuj časem to budeš dělat taky:)
Já doufám že ne :)))
7. 7. 2014 13:57:41
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu/strana/2#reply1037669
Pokud požadujete od zákazníka nějakou reakci na cenovou nabídku, tak si o ni napište. Např. "Prosím o zaslání Vašeho stanoviska k naší cenové nabídce, ať už bude jakékoliv."
7. 7. 2014 14:11:29
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu/strana/2#reply1037668
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
7. 7. 2014 14:44:34
Napsal macula;1104661
Pokud požadujete od zákazníka nějakou reakci na cenovou nabídku, tak si o ni napište. Např. "Prosím o zaslání Vašeho stanoviska k naší cenové nabídce, ať už bude jakékoliv."
Což opět funguje jen v ideálním světě, ne tom našem :)
7. 7. 2014 14:44:34
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu/strana/2#reply1037667
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
7. 7. 2014 15:15:18
Už to zde párkrát bylo. Přestaň řešit zkroušení v tom, že ti někdo neodpoví. Tak to porstě bylo, je a bude dál. Ty, ani nikdo jiný to nezmění. A pokud již přímo v potpávce, si napíše, VYHRAZUJI SI ODPOVĚDĚT POUZE VYBRANÝM ZÁJEMCŮM, tak o co jako jde?
Pak je zde otázka. Jsi právě TY ten vybraný? Máš dobrou odvedenou práci, kterou můžeš nabídnout? Máš pro zadávajícího přijatelnou cenu v poměru Cena vs. Výkon?
Zodpověz si tyhle otázky a budeš vědět víc.
Ono pak odpovídat na 20 odpovědí je opruz. Na mail I KDYŽ TO JAKO ZADÁVAJÍCÍ POŽADUJI, mi odpoví z těch 20 ti jeden. tak jemu odepíšu. Ten zbytek, pokud neumí dodržet jediný základní požadavek a to je odovědět formou mailu, skrývají se zde za nick, nepředstaví se, tak co jako. Má smysl jim vůbec odpovídat? Ono kdyby odpověděli jak mají, tzn. mailem pokud to od nich někdo vyžaduje, člověk sesmolí těm ostatním mail, že děkuje a bla bla bla a je vyřešeno. Takhle se pak setkávají s núspěchem a jsou frustrovaní že jim nikdo neodpoví.
Přestaň řešit a ten čas věnuj sobě. Není to o hulváctví. Je to zcela běžný jev. Sám do poptávky dávám, že odpovím pouze vybraným. Komu to vadí, reagovat na poptávku nemusí.
7. 7. 2014 15:15:18
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu/strana/2#reply1037666
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit