Zadejte hledaný výraz...

Slušné chování uživatelů Webtrhu

mH081
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 7. 2014 23:49:38
Dobrý den, čau, ahoj.
Rád bych se vás, webtržníci, zeptal, zda jsem jediný, kdo se setkává s hulvátstvím zdejších uživatelů ve formě neodpovídání na zprávy a e-maily? Konkrétně mi jde o to, že jsem zde již odpověděl na několik poptávek, dal si práci s tím sesmolit nějakou odpověď a i to mě stojí nějaký ten čas. Musím říct, že mě docela překvapuje, jak často nedostanu žádnou odpověď. A nebo další příklad - poptávka se posunula do bodu, že jsem si se zadavatelem vyměnil několik e-mailů (asi 5). Ve chvíli, kdy jsem mu napsal cenu za hodinu, tak už jsem žádnou další odpoveď nedostal. Ok, chápu, asi mu to pánovi přišlo příliš, ale je skutečně tak velký problém napsat "Seš pro mě, vole, moc drahej?" nebo "Je mi líto, necháme si to realizovat od někoho jiného". Pořád lepší, než žádná odpověď.
Už nevím co si o tom mám myslet, jestli jsem padlý na hlavu, nebo jestli moje odpovědi na poptávky nejsou pro zadatavatele stravitelné, nebo je tu skutečně tolik lidí co trpí nedostatkem slušnosti si udělat 20 vteřin čas a napsat odpověď?
6. 7. 2014 23:49:38
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu#reply1037695
Hele, viděl jsem to podobně, ale...
dát si poptávku a dostat 20+ odpovědí, asi by se mi nechtělo na všechny odpovídat...
proto jsem to už přestal řešit :)
7. 7. 2014 00:02:01
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu#reply1037694
Patrik
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
7. 7. 2014 00:12:32
x krat ma dotycny len 3-5 odpovedi na poptavku a ajtak neodpise :)
7. 7. 2014 00:12:32
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu#reply1037693
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
7. 7. 2014 00:16:20
Jezis a co jako jde? Tak kdyz ti napise vole, ses drahej, zmeni se na veci neco? Presne jak pise vyse... Kdyz dam poptavku na neco do 2 tis a napise mi nekdo, ze to odhaduje na 5 tisic, pak mi fakt za opdoved nestoji. A kdyz je tech OT odpovedi 10, clovek fakt nema chut kazdou jednotlive rozepisovat. To je jako bys prodaval v obchode a byl nasranej, ze kdyz se vcera bába koukala na prstynek, ze si ho vezme, mela aspon zavolat, ze si to rozmyslela. Ty jsi ten co si chce vydelat, tak si nestezuj a bud rad, ze tazatel prestal komunikovat po peti mejlech a ne po dodani prace, pred zaplacenim :-)
7. 7. 2014 00:16:20
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu#reply1037692
Lenost je....
7. 7. 2014 00:16:35
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu#reply1037691
Jan Stejskal
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
7. 7. 2014 00:17:03
Slušnost asi není dnes moderní ani populární. Čest výjimkám.
Napsal Mirator;1104491
a dostat 20+ odpovědí, asi by se mi nechtělo na všechny odpovídat...
V pořádku, ono na podruhé jich nebude dvacet, ale třeba žádná :)
7. 7. 2014 00:17:03
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu#reply1037690
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
7. 7. 2014 00:19:21
Ale bude... porad je a bude dost lidi, co nemaj co do huby a nevadi jim, ze nedostavaj romany...
Napsal Jan Stejskal;1104498
V pořádku, ono na podruhé jich nebude dvacet, ale třeba žádná :)
7. 7. 2014 00:19:21
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu#reply1037689
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
7. 7. 2014 00:24:21
Taková je prostě doba. Na internetu se tohle moc neřeší globálně. Chce to nebrat si to osobně. Je to krásně vidět když nějaká firma vystaví např. inzerát, že shání zaměstnance na nějakém pracovním portálu. Sejde se jim třeba 100 odpovědí. Malá část, tipnul bych si tak 30%, má alespoň autoresponder, že Tvůj email přijali. U ostatních, pokud pro ně nejsi zajímavý, ani nevíš, jestli jim email dorazil, protože se nikdy neozvou.
Osobně jsem tady dával třeba poptávku na webdesign a sešlo se mi přes 40 odpovědí a z toho bylo tak 35 hodně mimo moje požadavky. To pak znechutí odpovídat všem, kromě výherce. Neříkám, že je to správné, ale je to tak.
7. 7. 2014 00:24:21
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu#reply1037688
Jan Stejskal
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
7. 7. 2014 00:30:44
Napsal Martin Kejzlar;1104500
sešlo se mi přes 40 odpovědí a z toho bylo tak 35 hodně mimo moje požadavky. To pak znechutí odpovídat všem, kromě výherce. Neříkám, že je to správné, ale je to tak.
Ono mnohdy je to také o tom, že požadavky v poptávce jsou nesmyslné. A není třeba chodit daleko, například poptávka výše diskutujícího je dobrým příkladem (poměr kvalita/cena, ale cena do 2000, přitom poptávka je v rozsahu, který přesahuje minimálně několik dní práce. začátečník ji nezvládne realizovat a zkušený ani nebude reagovat, nebo s vyšší cenou, než je ta požadovaná).
7. 7. 2014 00:30:44
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu#reply1037687
mH081
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
7. 7. 2014 00:39:15
Napsal darksir;1104496
Jezis a co jako jde? Tak kdyz ti napise vole, ses drahej, zmeni se na veci neco? Presne jak pise vyse... Kdyz dam poptavku na neco do 2 tis a napise mi nekdo, ze to odhaduje na 5 tisic, pak mi fakt za opdoved nestoji. A kdyz je tech OT odpovedi 10, clovek fakt nema chut kazdou jednotlive rozepisovat. To je jako bys prodaval v obchode a byl nasranej, ze kdyz se vcera bába koukala na prstynek, ze si ho vezme, mela aspon zavolat, ze si to rozmyslela. Ty jsi ten co si chce vydelat, tak si nestezuj a bud rad, ze tazatel prestal komunikovat po peti mejlech a ne po dodani prace, pred zaplacenim :-)
Mimojiné jde i o to, že i já si musím plánovat čas. Nemůžu si rozjednávat projekt tuhle a támhle a čekat dny na odpověď a mezitím si rozjednávat něco dalšího.
Dále, nemyslím si, že by moje odpovědi na poptávky byly offtopic a i kdyby tazatel dostal 100 odpovědí, tuším, že většinou je stejně rychle pročte všechny.
Vaše srovnání s bábou a prstýnkem mi přijde trochu mimo, prodavač v obchodě není v roli poptávajícího službu nebo produkt, nýbrž v roli prodávajícího.
Napsal darksir;1104496
Ale bude... porad je a bude dost lidi, co nemaj co do huby a nevadi jim, ze nedostavaj romany...
Já nikde nepsal, že potřebuji číst romány :))
7. 7. 2014 00:39:15
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu#reply1037686
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
7. 7. 2014 00:52:34
Občas si dám poptávku na zboží. Z 99% jsou ceny dražší než je maloobchodní cena a v takovém případě pro dobro odesílatele raději neodepisuju neboť by se mu moc nelíbilo co bych mu napsal.
7. 7. 2014 00:52:34
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu#reply1037685
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
7. 7. 2014 00:58:04
grizly007 : asi tak, ze zkusenosti vim, ze kdyz clovek odepise, ze cena / nabidka je uplne mimo, tak si za pul hodiny precte jenom dalsi nesmyslne hemzy o tom, jak jsou uzasna firma a jake maji zkusenosti, atd atd. Kdyz mirim poptavku na studenta / cloveka co nema do ceho pichnout a ozve se mi SW studio s cenou 1000/h a prvni, co mu poslou je snuska zvastu o tom, jak jsou SUPER a COOL, pak se nemame o cem bavit.
7. 7. 2014 00:58:04
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu#reply1037684
Aleš Trunda
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
7. 7. 2014 01:19:19
Na tak o tom, že někdo očekává zázraky za cenu, která odpovídá almužně, by se dalo diskutovat velmi dlouze. Ale tedy přímo k tomuto tématu - kde je jedná o extrémy 40+ uchazečů na nabídku, nebo absolutně přehnané požadavky (cena...), lze pochopit, že poptávající neodpoví. Ale kde se jedná do 20 uchazečů na nabídku, tak základní pc uživatel, který ovládá Ctrl+C a Ctrl+V může na takové zprávy typem "Vybral jsem jiného", "Cena je drahá" atd. odpovědět všem do 10min. Kdo to neudělá tak to je, nezlobte se na mě, přímo opovrhování těmi, co si dali ten čas a na tu nabídku reagovali. Tady jasně stojím za zakladetelem tématu a to: když slušný člověk se slušnou nabídkou odpoví na slušnou poptávku, pokud je to pro poptávajícího alespoň trochu možné, musí odpovědět.
7. 7. 2014 01:19:19
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu#reply1037683
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
7. 7. 2014 02:11:23
Napsal mH~;1104506
Mimojiné jde i o to, že i já si musím plánovat čas. Nemůžu si rozjednávat projekt tuhle a támhle a čekat dny na odpověď a mezitím si rozjednávat něco dalšího.
ty si plánuješ čas už podle toho, že někomu pošleš nabídku, na kterou nemáš ani odpověď, ba dokonce ani vyžádanou poptávku? Tak to se budeš zlobit ještě mockrát...
To je asi stejná situace, jako když si na atlasu hub najdeš svobodnou holku, a pak klukům řekneš, že nemůžeš na pivo, protože jsi jí poslal zprávu, takže večer určitě půjdeš na rande...
7. 7. 2014 02:11:23
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu#reply1037682
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
7. 7. 2014 02:42:04
tady je hezký vidět, kdo jen píše na poptávky a kdo píše i nabídky
7. 7. 2014 02:42:04
https://webtrh.cz/diskuse/slusne-chovani-uzivatelu-webtrhu#reply1037681
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit