Zadejte hledaný výraz...

Sklik – sestavy VS inzeráty (vysvětlení)

Napsal stovinda;1217308
5. Cílová URL a návaznost na Google Analytics.
Pro lepší sledování, co návštěvníci přivedení Sklikem/Adwords na webu nakonec dělali, je dobré si označit (hlavně u Skliku) "skutečnou cílovou URL" u inzerátu pomocí nástroje URL Builder od Googlu. (AdWords se dá propojit s Analytics, takže tam označování není nutné). Díky tomu si můžete odlišit jednotlivé sestavy i inzeráty a pak v G.Analytics sledovat jejich efekt na webu - jestli náhodou hned návštěvníci neodejdou, jestli udělali konverzi či splnili cil, který si v G.Analytics nastavíte atd.
Díky tomu pak lze ještě lépe optimalizovat PPC kampaň.
Skutečné viditelné URL můžete zkrátit a využít v něm hlavní klíčové slovo dané sestavy...
Pro Sklik je úplně nejjednodušší a nejlepší nastavit si Automatické tagování, které UTM parametry pro Google Analytics přidá k cílovým URL samo. Nástroje > Automatické tagování URL.
12. 8. 2015 19:58:41
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-sestavy-vs-inzeraty-vysvetleni/strana/2/#reply1131497
D.Nováková
verified
rating uzivatele
12. 8. 2015 20:45:58
Napsal Petra;1217328
Pro Sklik je úplně nejjednodušší a nejlepší nastavit si Automatické tagování, které UTM parametry pro Google Analytics přidá k cílovým URL samo. Nástroje > Automatické tagování URL.
Petro, máte pravdu, Sklik už vlastně taky nabízí autotagging :-) Takže odpadá označování externě ručně.
Opravuji tedy výše uvedený bod 5. na "Zapněte si Automatické tagování URL" ;-)
12. 8. 2015 20:45:58
https://webtrh.cz/diskuse/sklik-sestavy-vs-inzeraty-vysvetleni/strana/2/#reply1131496
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit