Zadejte hledaný výraz...

Skladová dostupnost

Jan Menšík
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 4. 2009 11:10:40
Napsal mka;265915
Neumíte si představit, kolik lidí je shopných si vytrvale objednávat zboží navzdory všem možným upozorněním, že zboží není skladem, neví se kdy a zda vůbec ještě bude a tak podobně. To bych pak nedělal nic jiného, než posílal e-maily "Litujeme..." a rušil objednávky. A moje zkušenost je taková, že to zákazníci vesměs vítají, protože e-shopy, které nabízejí kde co a nemají nic je už se...
Je potreba u takoveho zbozi znemoznit moznsot objednani a navrhnout navstevnikovi alternativu v podobe podobneho zbozi, ktere muze koupit.
Predstavte si ze prijdete do kramu s dotazem na konkretni prudukt. Prodavac by jen suse oznamil "nemame, nashle" namisto "bohuzel nemame, ale muzu vam nabidnout toto a toto za jeste lepsi cenu..."
21. 4. 2009 11:10:40
https://webtrh.cz/diskuse/skladova-dostupnost/strana/2#reply282919
mka
verified
rating uzivatele
21. 4. 2009 11:58:05
Napsal ninja;270448
Je potreba u takoveho zbozi znemoznit moznsot objednani a navrhnout navstevnikovi alternativu v podobe podobneho zbozi, ktere muze koupit.
Predstavte si ze prijdete do kramu s dotazem na konkretni prudukt. Prodavac by jen suse oznamil "nemame, nashle" namisto "bohuzel nemame, ale muzu vam nabidnout toto a toto za jeste lepsi cenu..."
Záleží na sortimentu.
Pokud chce skutečně ten jeden konkrétní výrobek, např. jednu pneu na výměnu po defektu, asi ho alternativa nezaujme. Pokud hledá podle rozměru, má samozřejmě na výběr.
21. 4. 2009 11:58:05
https://webtrh.cz/diskuse/skladova-dostupnost/strana/2#reply282918
Jan Menšík
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 4. 2009 18:51:23
Napsal mka;270492
Záleží na sortimentu.
Pokud chce skutečně ten jeden konkrétní výrobek, např. jednu pneu na výměnu po defektu, asi ho alternativa nezaujme. Pokud hledá podle rozměru, má samozřejmě na výběr.
Nemyslím si. Pokud návštevník přijde na vaši stránku se zbožím, které již nenabízíte, nepropagujete a tedy by již nemělo byt tak dobře dohledatelné (reklama, vyhledávače, srovnávače cen), asi nutně shání a nemůže najít.
To je vhodá příležitost převedčit jej, aby si rovnou koupil všechny nové pneumatiky za zvýhodněnou cenu, atp.
21. 4. 2009 18:51:23
https://webtrh.cz/diskuse/skladova-dostupnost/strana/2#reply282917
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
21. 4. 2009 22:35:31
k puvodni otazce - planuji uvadet skladovou dostupnost zpusobem na sklade vice nez 5 kusu a mene nez 5 kusu (ne konkretni cisla a 5tka je pro muj sortiment ok) v pripade ze zbozi nebude skladem bude tam není skladem - termín dodání XX dnů dle skutečného stavu (většinou 7 dnu) ... hlavne se budu snazit zvyhodnovat zbozi skladem pred zbozim co skladem neni (nizsi ceny...) aby byl odbyt hlavne skladoveho zbozi...
21. 4. 2009 22:35:31
https://webtrh.cz/diskuse/skladova-dostupnost/strana/2#reply282916
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
22. 4. 2009 07:19:02
Napsal ninja;270877
Nemyslím si. Pokud návštevník přijde na vaši stránku se zbožím, které již nenabízíte, nepropagujete a tedy by již nemělo byt tak dobře dohledatelné (reklama, vyhledávače, srovnávače cen), asi nutně shání a nemůže najít.
To je vhodá příležitost převedčit jej, aby si rovnou koupil všechny nové pneumatiky za zvýhodněnou cenu, atp.
V tomto případě si myslím, že většina takových zákazníků, kteří nutně shání něco konkrétního, napíše nebo zavolá, zda bude zboží ještě dostupné, zda se dá sehnat... A přesvědčovat se může taky =)
Nicméně nabídnout na stránce s vyprodaným zbožím alternativu je hodně zajímavý nápad!
22. 4. 2009 07:19:02
https://webtrh.cz/diskuse/skladova-dostupnost/strana/2#reply282915
dureks
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
22. 4. 2009 08:39:13
a nebo nezobrazovat skladove zasoby vubec? ja osobne eshop nemam, ale kdyz nekde vidim 0 nebo na dotaz, tak jdu automaticky jinam. Pokud pro tebe neni problem objednat zbozi a mit ho do druheho dne na sklade, tak bych to bral jako, ze ho mas. Uvadel bych to jen u zbozi, ktere ti trva sehnat delsi dobu 2 a vice dni.
Zakaznik objedna v pondeli, ty zjistis, ze to nemas, tak objednas. Prijde ti to v utery dopoledne a odpoledne posilas k zakaznikovi. A ve stredu to ma zakaznik na poste. Myslim, ze pokud zakaznik na to vylozene nespecha, je to dobrej postup.
22. 4. 2009 08:39:13
https://webtrh.cz/diskuse/skladova-dostupnost/strana/2#reply282914
mka
verified
rating uzivatele
22. 4. 2009 10:41:18
Napsal ninja;270877
Nemyslím si. Pokud návštevník přijde na vaši stránku se zbožím, které již nenabízíte, nepropagujete a tedy by již nemělo byt tak dobře dohledatelné (reklama, vyhledávače, srovnávače cen), asi nutně shání a nemůže najít.
To je vhodá příležitost převedčit jej, aby si rovnou koupil všechny nové pneumatiky za zvýhodněnou cenu, atp.
Zásadní rozdíl mezi zákazníkem v kamenném a internetovém obchodě je ten, že v kamenné se obvykle zeptá, komunikuje. Na netu se obvykle jen podívá a buď si vybere nebo jde pryč. Prostor pro přesvědčování je minimální.
Kdysi jsem měl v nabídce kompletní nabídku dle katalogu dodavatelů. Polovička zboží nebyla k mání (a bylo to u něj jasně vyznačeno) a přesto si je lidi objednávali jak diví. Na alternativu přistoupil nepatrný zlomek z nich, což s ohledem na (zejména časovou) náročnost vyřizování těchto nedodatelných objednávek nestálo za tu námahu. Zkrátka a dobře, aplikovat osvědčené postupy klasického způsobu prodeje na internetový prodej nemusí být vždy účelné a někdy je to spíš kontraproduktivní nebo dokonce nemožné.
22. 4. 2009 10:41:18
https://webtrh.cz/diskuse/skladova-dostupnost/strana/2#reply282913
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit