Zadejte hledaný výraz...

Skladová dostupnost

Grim
verified
rating uzivatele
11. 4. 2009 23:34:37
Zdravím,
zrovna řeším jakým stylem v e-shopu uvádět skladovou dostupnost.
Pokud je zboží skladem, tak je to jasné - počet kusů, nebo jen ano.
Jak ale co nejlépe návštěvníkům sdělit, že zboží na skladě není?
Napadá mě několik možnosti
- Skladová dostupnost: 0 ks // asi nejhorší možnost
- Skladová dostupnost: na dotaz // uživatel pošle dotaz a my mu odpovíme - lepší ale při větším počtu dotazů zdlouhavé
- Skladová dostupnost: zboží na cestě // za tohle se toho dá hodně schovat :)
Jak uvádíte skladovou dostupnost vy? Jaká je podle vás nejlepší varianta z pohledu zákazníka?
11. 4. 2009 23:34:37
https://webtrh.cz/diskuse/skladova-dostupnost/#reply282934
Macecha
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
11. 4. 2009 23:44:40
dal bych hned, aby to bylo jasné s tímhle tím mě e-shopy přímo štvou, maj skladem objednám a pak zjistím, že zboží pošlou za tejden.
určitě bych uváděl počet kusů na skladě, abych věděl kolik si toho můžu objednat, když zboží nebude skladem, tak to napsat a k tomu individuálně připsat, pokud toto zboží není skladem, tak bude doručeno do x dnů na náš sklad od objednávky a to zbozí na cestě se taky hodí, když ho čekáš, že příjde a bude tam datum kdy příjde, prostě úplně přesně, jak to má alza.cz
11. 4. 2009 23:44:40
https://webtrh.cz/diskuse/skladova-dostupnost/#reply282933
Braňo
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
11. 4. 2009 23:44:57
Pekny vyraz v anglictine je na to: Back ordered
11. 4. 2009 23:44:57
https://webtrh.cz/diskuse/skladova-dostupnost/#reply282932
Pokud je zboží skladem, tak je dobrý uvádět něco ve stylu "Skladem - připraveno k expedici". Záleží na konkrétním oboru, ale nejsem příznivcem uvádět přesný počet kusů skladem, dá se z toho hezky vysledovat, kolik a čeho se prodává. Když už, tak třeba jen něco na způsob "Skladem - posledních pár kusů" při menším množství.
Pokud zboží není a nikdy nebude, tak ho odstranit z katalogu a uvést dostupnost "Není skladem". Pokud vyprodaný zboží můžeš kdykoliv doobjednat, tak určitě "Na dotaz" s linkem na nějakej jednoduchej formulář.
12. 4. 2009 00:32:03
https://webtrh.cz/diskuse/skladova-dostupnost/#reply282931
tomas.krejci
verified
rating uzivatele
12. 4. 2009 07:38:24
Proc nenapises, pokud neni skladem, do kolika dnu jsi schopny jej dorucit? Napr.:
dostupnost: 7 dní
vetsina lidi se ti na dostupnost na dotaz ptat nebude a rovnou pujde ke konkurenci, tedy pokud neprodavas vyjimecny produkt nebo za bezkonkurencne nejnizsi ceny.
12. 4. 2009 07:38:24
https://webtrh.cz/diskuse/skladova-dostupnost/#reply282930
Annalina
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 4. 2009 10:50:06
No hele já ukazuju následující:
1ks skladem
nebo
dodací lhůta: x dní
Systém si sám pamatuje, kolik mám kusů a když se vyprodají, ukáže danou dodací lhůtu. Záleží na tom, jaký máš sortiment. Já budu mít zpočátku jen 1/3 věcí skladem a je to v oboru normál (běžně to nikdo neřeším prostě dodací lhůty po telefonu nebo 14 dní na všechno). Takže u mě je tento uváděný údaj něco, čím vyniknu nad konkurencí.
Jo,prodávat elektroniku, blbě se ti bude reprodukovat takový systém Alzy.... kde ukazují s přesností na hodiny, kde to přesně je.
Napsal Grim;263370
Zdravím,
zrovna řeším jakým stylem v e-shopu uvádět skladovou dostupnost.
Pokud je zboží skladem, tak je to jasné - počet kusů, nebo jen ano.
Jak ale co nejlépe návštěvníkům sdělit, že zboží na skladě není?
Napadá mě několik možnosti
- Skladová dostupnost: 0 ks // asi nejhorší možnost
- Skladová dostupnost: na dotaz // uživatel pošle dotaz a my mu odpovíme - lepší ale při větším počtu dotazů zdlouhavé
- Skladová dostupnost: zboží na cestě // za tohle se toho dá hodně schovat :)
Jak uvádíte skladovou dostupnost vy? Jaká je podle vás nejlepší varianta z pohledu zákazníka?
13. 4. 2009 10:50:06
https://webtrh.cz/diskuse/skladova-dostupnost/#reply282929
Jan Horský
verified
rating uzivatele
13. 4. 2009 17:41:23
Ja mam budto:
Skladem, kdyz mam.
Na dotaz, kdyz tim myslim na dotaz, tj nevim kdy bude, popripade nevim jestli je (nemam hotovou inventuru).
Na ceste, pokud je objednane a na ceste a pak k tomu pisu datum, kdy bude.
Docasne nedostupne, pokud neni a chvilku nebude. Pak k tomu dodavam ramcove kdy asi bude.
popripade mam este Predobjednavka a Vyprodano, ale moc je nepouzivam.
13. 4. 2009 17:41:23
https://webtrh.cz/diskuse/skladova-dostupnost/#reply282928
Gabriela
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
13. 4. 2009 18:02:23
Napadá mě několik možnosti
- Skladová dostupnost: 0 ks // asi nejhorší možnost
- Skladová dostupnost: na dotaz // uživatel pošle dotaz a my mu odpovíme - lepší ale při větším počtu dotazů zdlouhavé
- Skladová dostupnost: zboží na cestě // za tohle se toho dá hodně schovat
... po 2 letech provozu e-shopu mám v nabídce jen a pouze zboží, které je skladem. Dokonce i objednané zboží dávám do nabídky až když dorazí a já ho zkontroluji. V začátcích jsem zkoušela také tyhle dostupnosti a bylo to šílené. Dotazů, telefonů, e-mailů a různých kombinací, jako že odložit co je skladem a počkat co dorazí a co ještě objednám aby to bylo najednou a za jedno poštovné. Pomalu každá objednávka měla svůj spis a milión poznámek. Prostě šílené.
Samozřejmě však záleží na druhu prodávaného zboží, ne každý sortiment lze mít skladem.
13. 4. 2009 18:02:23
https://webtrh.cz/diskuse/skladova-dostupnost/#reply282927
Jan Menšík
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
13. 4. 2009 20:04:54
Napsal Gabka;264593
... po 2 letech provozu e-shopu mám v nabídce jen a pouze zboží, které je skladem.
A to yboyi, ktere momentalne skladem nemate, uplne docasne odstranite z webu? To by byla velka chyba. Jak z pohledu zakazniku, tak vyhledavacu.
13. 4. 2009 20:04:54
https://webtrh.cz/diskuse/skladova-dostupnost/#reply282926
Gabriela
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
13. 4. 2009 21:32:30
To by byla velka chyba.
E-shop není jenom SEO. A hlavně pořád dávám nové a nové zboží. Co je módní dnes nebude IN zítra. :)
13. 4. 2009 21:32:30
https://webtrh.cz/diskuse/skladova-dostupnost/#reply282925
mka
verified
rating uzivatele
15. 4. 2009 12:11:55
Napsal ninja;264687
A to zbozi, ktere momentalne skladem nemate, uplne docasne odstranite z webu? To by byla velka chyba. Jak z pohledu zakazniku, tak vyhledavacu.
Já to mám také tak: co není skladem, zmizí z nabídky. Neumíte si představit, kolik lidí je shopných si vytrvale objednávat zboží navzdory všem možným upozorněním, že zboží není skladem, neví se kdy a zda vůbec ještě bude a tak podobně. To bych pak nedělal nic jiného, než posílal e-maily "Litujeme..." a rušil objednávky. A moje zkušenost je taková, že to zákazníci vesměs vítají, protože e-shopy, které nabízejí kde co a nemají nic je už se...
A co se týče SEO, to teda fakt nevím, k čemu mi bude bejt na první stránce v googlu s něčím, co nejsem shopen dodat.
15. 4. 2009 12:11:55
https://webtrh.cz/diskuse/skladova-dostupnost/#reply282924
Zboží mám = ukazuji kolik kusů celkem.
Zboží nemám ale je objednáno = ukazuji " na cestě " + datum naskladnění + část funkce "hlídací pes " ( záměrně píšu část fce. protože další část hlídá změnu ceny ;) )
Zboží nemám a není objednáno = ukazuji " dostupnost na dotaz ".
Zboží už se neprodává ( např. ukončená výroba atp. ) = ukazuji " produkt již není možné objednat ".
Ale z vlastní zkušenosti mohu říci, že to stejně nikdo asi nečte, protože ať je skladem nebo ne, vždy si objednají a pak se diví, když jim řeknu kdy by to bylo možné dodat. Více a více mám pocit, že lidé si prostě jenom prohlédnou obrázek a cenu, a objednávají aniž by je zajímalo cokoliv dalšího. Někdy je to dost o nervy.
20. 4. 2009 19:31:48
https://webtrh.cz/diskuse/skladova-dostupnost/#reply282923
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
20. 4. 2009 20:28:27
Co nemame, nezobrazujeme. Ako pise Gabka, z doobjednavania, dorabania, posielania neskor atd. by sme sa za chvilu zblaznili.
20. 4. 2009 20:28:27
https://webtrh.cz/diskuse/skladova-dostupnost/#reply282922
Lucky Bastard
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
21. 4. 2009 08:04:38
též nezobrazuji co nemám
21. 4. 2009 08:04:38
https://webtrh.cz/diskuse/skladova-dostupnost/#reply282921
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
21. 4. 2009 08:43:22
Já mám u e-shopů buď skladem nebo ne, pokud ne, tak ani nejde objednat. Žádné na dotaz, já když na e-shopu nakupuji, tak e-shop s "na dotaz" opouštím, protože je to z mé zkušenosti téměř vždy otázka několika týdnů. Pokud zboží není skladem, nejde objednat a zákazník o něj má opravdu zájem, tak stejně napíše nebo zavolá a já tím zamezím hromadění nevyřízených objednávek.
U e-shopu, kde je malý počet položek a není žádná alternativa k objednání, uvádím také, kdy bude zboží skladem, pokud je to známo...
21. 4. 2009 08:43:22
https://webtrh.cz/diskuse/skladova-dostupnost/#reply282920
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit