Zadejte hledaný výraz...

SEO – čo stale robim zle?

prajem dobry večer,
nechal som si vytvoriť cca 25 člankov, ktore mali viac ako 32 normostran...
všetky som prelinkoval na hlavnu stranku, všetky mi ich google indexuje ale pozicia sa nie a nie zmeniť... pred i po mame stale stranku na určite klucove slovo na 21 až 30 pozicii...
stranka je: oprava-praciek.eu
ďakujem za každy napad
21. 3. 2015 00:56:13
https://webtrh.cz/diskuse/seo-co-stale-robim-zle/#reply1100124
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 3. 2015 07:31:13
To chce čas, a hlavne si nemyslite že dobehnete Google len tak. Záleží na mnohých faktoroch, napríklad ak ste články nahádzal na web v jeden deň, tak to vyhľadávač berie inak ako keď boli pridané postupne.
21. 3. 2015 07:31:13
https://webtrh.cz/diskuse/seo-co-stale-robim-zle/#reply1100123
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
21. 3. 2015 08:58:04
Ono by asi nebylo zlé trochu zapraocvat na link profilu mimojiné :)
21. 3. 2015 08:58:04
https://webtrh.cz/diskuse/seo-co-stale-robim-zle/#reply1100122
AK47
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
21. 3. 2015 09:44:09
súhlasím s dkoudela, skús začať týmto: https://moz.com/researchtools/ose/links?site=oprava-praciek.eu
síce to nesúvisí s tvojou otázkou, ale názov domény si si zvolil veľmi nešťastne, doménu opravapraciek.eu vlastní tvoja konkurencia, rovnako aj všetky .sk varianty... ľudia ktorí sa k tebe budú chcieť vrátiť skončia takmer isto u nich, pretože .eu doména a ešte k tomu aj pomlčková varianta, je to posledné čo väčšina tvojich klientov vyťuká do prehliadača... :)
Oveľa vhodnejšie názvy domén, napr. OpravarPraciek.sk alebo OpravyPraciek.sk sú v tejto chvíli ešte stále voľné...
21. 3. 2015 09:44:09
https://webtrh.cz/diskuse/seo-co-stale-robim-zle/#reply1100121
Roman Plencner
verified
rating uzivatele
21. 3. 2015 11:57:18
"nechal som si vytvoriť cca 25 člankov"
= a spravili Ste si najprv klasifikačnú analýzu kľúčových slov, aby Ste vedeli ako a o čom písať? Viete aké vyhľadávacie dopyty používajú vaši potenciálni zákazníci, keď hľadajú opravára práčok v regióne v ktorom pôsobíte? Prečo si opravár práčok s 35 ročnou praxou nenapíše ODBORNÉ TEXTY vychádzajúce z jeho UNIKÁTNEJ PRAXE sám, ale nechá si ich "vytvoriť" u niekoho (copywritera?) kto pravdepodobne NIKDY žiadnu práčku neopravoval a NIČ o tom nevie (nanajvýš si o tom prečíta pár článkov)?
"ale pozicia sa nie a nie zmeniť"
= SEO nie je o tom, že niečo jednorazovo spravíte a HOP :) už máte nejaké "pozície". Je to dlhodobá aktivita, ktorá musí vychádzať z potrieb cieľovej skupiny a z neustálej analýzy kľúčových slov. Výsledkom analýzy musíte podriadiť aj štruktúru a prelinkovanie webu, podporíte tým nielen SEO ale najmä bude web prehľadný pre zákazníka. Viac ako na nejaké "pozície" by som sa zameral na meranie a zlepšovanie miery konverzií. Koľkí z návštevníkov tohto webu si skutočne u Vás objednalo opravu práčky?
"pred i po mame stale stranku na určite klucove slovo na 21 až 30 pozicii..."
= vy optimalizujete web na 1 určité kľúčové slovo? Prečo? V obore opravy práčok určite existujú stovky, možno tisíce kľúčových slov.
PS: Vzhľadom k tomu čo píše AK47 o pár riadkov vyššie, by bolo lepšie spraviť úplne nový web na novej doméne, ktorá vám umožní vybudovať si nezameniteľnú značku.
21. 3. 2015 11:57:18
https://webtrh.cz/diskuse/seo-co-stale-robim-zle/#reply1100120
kecibuk
verified
rating uzivatele
24. 3. 2015 18:56:48
Ještě bych snad dodal. Nespoléhal bych jen na nástroj skliku či adwords, které mohou být i dost ovlivněné častým testováním kw. Těžil bych z praxe a více bych použil selský rozum. Jaké problémy u praček mohou nastat a o těchto poruchách bych se rozepsal a na ty bych tvořil jednotlivé články. Dal bych na web vyhledávání, z kterého by se ukládala skutečně hledaná kw a fráze. Čím déle bych web provozoval tím více by se mi nashromáždilo hledaných frází a to by byl další témata na další články. To samé se dá říci při založení webu. Opravuji pračky x let? Na co se zákazníci nejčastěji ptají? Jaké jsou nejčastější závady? Pokud jste dobrý opravář s praxí tak jste na tom mnohem lépe než výše zmíněné nástroje. Vaši praxi tyto nástroje nenahradí.
Domnívám se, že texty v tomto oboru není třeba nikterak "uhlazovat" a psát kolem nějakou bezvýznamnou "omáčku", která stejně zákazníka odpudí, ale vyjadřovat se přesně, profesionálně a k věci. Zákazník musí vycítit, že oboru rozumíte a pak přijde objednávka. K čemu Vám budou návštěvy bez objednávky.
24. 3. 2015 18:56:48
https://webtrh.cz/diskuse/seo-co-stale-robim-zle/#reply1100119
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 3. 2015 23:25:54
Nejsem SEO expert, ale pouhý uživatel, ale myslím, že kečíbuk to napsal velmi dobře. Zrovna jsem sháněl zubaře a dobře se umísťovali ti, kteří měli na stránkách kromě obyčejného ceníku a kontaktu také jakousi "FAQ", kde rozebírali různé věci z oboru. Připomínalo to něco mezi znalostní bázi a jednoduchým slovníkem, např.:
Kompozitní zubní výplně (bílé plomby)
24. 3. 2015 23:25:54
https://webtrh.cz/diskuse/seo-co-stale-robim-zle/#reply1100118
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit