Zadejte hledaný výraz...

Savana/Webglobe bezohledně poškozuje své zákazníky

gully
verified
rating uzivatele
19. 6. 2023 16:26:58
Ahoj všem,
původně jsem si myslel, že to sem nebudu psát, ale vzhledem k odezvám ze strany Savany je mi jasné, že o jejich klienty jim jde až jako o ty poslední, pokud nejsou nijak významní, a pro toto své tvrzení mám důkazy:
Tak tedy, o co vlastně jde? Jde o dvě následující velmi závažné věci, ke kterým se níže vyjádřím:
  • Vyřazení webů z provozu díky chybě ze strany Savany/Webglobe (dále jen Savany) a díky jejich benevolenci (o chybě věděli, viz příloha č. 1) a neprofesionalitě (špatný kód v helpu, viz příloha č. 1).
  • Neschopnost registrace domény s negativním dopadem na klienta.
    K bodu č.1 viz příloha:
    • 1.pdf Komunikace se Savanou
    K bodu č. 2 viz přílohy:
    • Savana.mp3 Záznam z hovoru s podporou Savany, která jednoznačně přiznává jejich chybu.
    • 2.pdf Komunikace s Höfnerem, který mlží a hlavně lže!
    Udělejte si o SAVANA.CZ vlastní úsudek. Já už ho mám ...
    SHRNUTÍ:
    V krátké době se jednalo dvojí velmi vážné poškození klienta ze strany Savany a proto:
    ZÁVĚR:
    !!! VARUJI KAŽDÉHO, KDO CHCE PRACOVAT PROFESIONÁLNĚ, PŘED HOSTINGEM SAVANA/WEBGLOBE !!!
  • 19. 6. 2023 16:26:58
    https://webtrh.cz/diskuse/savana-webglobe-bezohledne-poskozuje-sve-zakazniky/#reply1517895
    Moc nerozumím tomu, kde je problém. Tobě teda NIC CZ nedokázalo registrovat doménu, protože jsi měl nějaký špatný, z databáze již vyřazený subjekt? A za druhé, v té nahrávce zazněla docela podstatná věc, ten tvůj klient tomu panu Pekárkovi vyžvanil jakou doménu si jde kupovat? To nevymyslíš. A konec té nahrávky stojí za to. Prý "Budete za to nějak potrestání?". Navrhuju trest smrti.
    19. 6. 2023 19:03:43
    https://webtrh.cz/diskuse/savana-webglobe-bezohledne-poskozuje-sve-zakazniky/#reply1517894
    gully
    verified
    rating uzivatele
    19. 6. 2023 23:23:04
    Ten můj klient tomu člověku to sice vyžvanil, nicméně ta doména byla ještě v neděli volná. Tak nevím, o čem se tu přít. Už dávno měla být zaregistrovaná, nemyslíš? Tento argument neberu.
    K tomu "špatnému" subjektu mi to budeš muset asi blíže vysvětlit, protože nevím co jsem udělal špatně a jsem přesvědčenej o tom, že vůbec nic.  Postupoval jsem tak jako vždycky:
    • Nejdřív jsem doménu otestoval na https://www.savana.cz/nastroje.
    • Potom ještě na nic.cz, kde se zobrazilo "ZÁZNAM NENALEZEN". 
    • Pak jsem přešel do své administrace na Savaně (a to je úsměvné - která momentálně nefunguje a zobrazuje chybu 500! To je taky poslední dobou večerní/noční standard bez předchozího upozornění) a tam jsem přes příslušný formulář požádal o registraci domény. Potud proběhlo vše hladce, bez chyb a bez problémů.
    Kdybys pořádně poslouchal ten záznam, taky bys tam slyšel, že chyba je v jejich systému. Doménu už jsem za své odkoupil a Savana u mě spadla na úroveň druhořadého hostingu. To už je vidět i podle chování a přístupu jejího "šéfa" ...
    19. 6. 2023 23:23:04
    https://webtrh.cz/diskuse/savana-webglobe-bezohledne-poskozuje-sve-zakazniky/#reply1517893
    Já v té komunikaci na screenu nevidím na chování "šéfa" nic moc špatně. Naopak z tvojí strany tam je spousta varovných agresivních signálů. Napsal ti z jakého to bylo důvodu, odpověděl ti, kde najdeš podmínky. Dle mého byl tedy vzhledem k tvému tónu a stylu komunikace ještě docela vstřícný. Ke kvalitě služeb a dostupnosti Webglobe služeb se vyjadřovat nebudu, o tom je tu hned několik vláken. A co znamená, že je subjekt zastaralý? To je dotaz na NIC CZ, nikoliv na mne. Ostatně i proto se v té odpovědi ptám, nic neoznamuju. Já mám své kontakty na doménách aktuální a ověřené. Nikdy jsem neměl problém s tím, že by mi trvala registrace domény déle než pár minut, pokud je volná. Už po hodině bych byl nervózní a urgoval registrátora. Ty to děláš až po pár dnech jestli jsem to z komunikace dobře odvodil. A že to tvůj klient vyžvanil, mělo docela dost společného s tím, že mu ji ten "kamarád" vyfouknul. Kdyby mu nic neřekl, tak v klidu dořešíš problém s registrátorem a pravděpodobnost, že ji někdo vezme je skoro nulová v tomhle tvaru.
    19. 6. 2023 23:52:22
    https://webtrh.cz/diskuse/savana-webglobe-bezohledne-poskozuje-sve-zakazniky/#reply1517892
    gully
    verified
    rating uzivatele
    21. 6. 2023 23:52:04
    SAVANA nedokázala po naprosto standardním registračním procesu zaregistrovat volnou doménu. Ta věta snad říká vše, nebo ne? 
    Nevím, skutečně nevím, proč bych měl při její registraci zjišťovat, mimo to jestli je volná, cokoliv dalšího. Pokud ano (což je blbost), kde to tedy na Savaně najdu? A další věcí je to, že WEDOS ji zaregistrovat dokázal a SAVANA NE! Jak budeš obhajovat toto?
    Jinak na svém stylu a tónu komunikace nic špatného neshledávám. Jsem slušný, ale naštvaný klient Savany, která nedokázala zaregistrovat doménu a připravila mne o peníze.
    21. 6. 2023 23:52:04
    https://webtrh.cz/diskuse/savana-webglobe-bezohledne-poskozuje-sve-zakazniky/#reply1517891
    boogey
    verified
    rating uzivatele
    22. 6. 2023 08:55:43
    U prvního případu jsem nepochopil, jestli to vypnuli a tobě najednou nefungoval web, nebo jestli to bylo vypnuté od začátku, a ty jsi jen překvapený, že to nefunguje? Vzhledem k tomu, že na tom webu nic není, tak bych tipoval to druhé, ale to první je (nebo aspoň býval) takový standard, proto už všechno hostuju minimálně na VPS, kde se mi v konfiguraci nikdo nešťourá.
    A to druhé, je celkem logické, že se nepovedlo zaregistrovat doménu na už neexistující kontakt. Čekal bych sice nějakou základní inteligenci registračního robota, nicméně tu hlavní chybu jsi udělal ty. Doména není zaregistrovaná příjmem faktury, ale zápisem do registru. Nechápu, jak někdo, komu o tu doménu jde, si její zápis v registru nekontroluje. Já už taky narazil na zaseknutého bota u jiného registrátora, ale když jsem viděl, že se nic neděje, tak jsem tu doménu zaregistroval u jiného. Nebudu s podporou řešit doménu, kterou nechci, aby mi někdo vyfoukl. Co se týče chování "šéfa" a tebe, plně souhlasím s Tomášem.
    I když taky nejsem nadšený s tím, jak tu Webglobe skupuje hostingy a, řekněme, předělává je na svoji úroveň, tak tady rozhodně nevidím nějaké "bezohledné" poškozování. Chyba se stala, stala se na obou stranách, a asi to na té Savaně nebude tak hrozné, když obě domény tam pořád ještě hostuješ.
    Celkově to vyznívá, že je tady chceš poškodit, aniž by se stalo z jejich strany něco závažného nebo dokonce úmyslného, jak (alespoň pro mě) nadpis vyznívá. Ta "známá chyba" (která mimochodem určitě nevznikla z benevolentnosti) z jejich vyjádření spíš vyznívá jako "cílené nastavení". Oháníš se jejich neprofesionalitou na základě nedokonalé informace v helpu, ale sám jsi předvedl naprosto tristní neprofesionalitu při registraci domény pro svého klienta. Odmítáš uznat vlastní chybu a předvádíš tu další a další neprofesionalitu, viz "A další věcí je to, že WEDOS ji zaregistrovat dokázal a SAVANA NE" - ano, Wedos ji zaregistrovat dokázal, protože spekulant vyplnil správně kontakt. Dále např. "Nevím, skutečně nevím, proč bych měl při její registraci zjišťovat, mimo to jestli je volná, cokoliv dalšího." - třeba proto, že ty vystupuješ v roli profesionála a klient se na tebe obrací s důvěrou? "Pokud ano (což je blbost), kde to tedy na Savaně najdu?" Na tohle se vážně jako profesionál ptáš? Jako vážně potřebuješ mít někde na Savaně napsané, že CZ.NIC vyžaduje u domény reálný (tím pádem i existující) kontakt? Opravdu se nějaký profesionál spoléhá na informace na nějaké Savaně?
    No a nakonec radíš všem něco, čeho se sám nedržíš. Podle mě, je Savana v tomto boji jasným vítězem. A mimochodem, "Jsem slušný, ale naštvaný" - ne, nejsi slušný. Jsi pasivně agresivní, a to do slušnosti nepatří. Max. můžeš říct, že nejsi vulgární, ale tenhle mor poslední doby, kdy se člověk cítí slušný jen díky tomu, že hned nikomu nenadává, mě fakt štve.
    22. 6. 2023 08:55:43
    https://webtrh.cz/diskuse/savana-webglobe-bezohledne-poskozuje-sve-zakazniky/#reply1517890
    Poslechl jsem si nahrávku a pročetl všechny e-maily, a popravdě musím se postavit na stranu Savany. To co jsi předvedl je chování naznačující agresi. Obviňuješ někoho, bez hlubší znalosti problematiky, což není v souladu s nějakou společenskou komunikací.
    Dále, to že neznáš systém CZ.NIC, který nepřiřazené kontakty z databáze vyřazuje, je pochopitelné ale neznamená to, že si budeš vybíjet zlost na někom jiném. Opravdu, registrovat doménu na neexistující kontakt nelze. Z tohoto důvodu např. WEDOS, generuje pro každou doménu separé kontakt, aby neexistujícím kontaktům zamezilo. Druhou možností je, mít Doménový prohlížeč přes MojeID (https://www.domenovyprohlizec.cz) a vše registrovat pod trvale vytvořený kontakt. Pokud MojeID využíváš, a to aspoň formou státní správy, nemůže se stát že by jej odstranili.
    Pokud se nepletu, tak CZ.NIC při likvidaci kontaktu posílá e-mail na technický kontakt či na kontakt správce, kde informuje o odstranění kontaktu z důvodu jeho nevyužití. Vlastně je tvojí zodpovědností, že sis tento e-mail nepřečtl a nepodřídil ses mu.
    Z toho důvodu nevidím proč by Savana něco měla kompenzovat. Z důvodu technické chyby pramenící z chyby zákazníka vrátili peníze, a tím to hasne. Svůj proces udělali správně, a operátor byl docela chudák.
    23. 6. 2023 09:29:26
    https://webtrh.cz/diskuse/savana-webglobe-bezohledne-poskozuje-sve-zakazniky/#reply1517889
    premium.domain
    verified
    rating uzivatele
    (2 hodnocení)
    16. 11. 2023 11:15:30
    nic beru zpět
    Editováno 5. 2. 2024 23:04:04 uživatelem premium.domain
    16. 11. 2023 11:15:30
    https://webtrh.cz/diskuse/savana-webglobe-bezohledne-poskozuje-sve-zakazniky/#reply1522599
    Pro odpověď se přihlašte.
    Přihlásit