Zadejte hledaný výraz...

Savana.cz – zkušenosti?

Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
13. 5. 2014 10:32:32
Napsal James.pond;1087353
To jako že když už u Savany nějaký ten rok hosting mám, tak se mě dáreček netýká? :). Je to jen pro nové klienty?
Slevy, akce a darecky budou pro VSECHNY.
13. 5. 2014 10:32:32
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/74#reply532962
Srpenec
verified
rating uzivatele
25. 5. 2014 11:18:57
Také přikládám svojí zkušenost. Servery jsou OK, ceny také, ale podpora je opravdu slabá.
Jediný kdo umí pomoct je pan Evan - programátor. Podpora neumí pomoci. Využívám u Savany hostshop, který je perfektní, ale poslední týden si mě vzal někdo na mušku a vytváří mi fiktivní objednávky. Na můj popud zavedli blokaci IP adres přímo v administraci. Bohužel je to člověk a blokace IP adres obejde a tak si vytváří objednávky dál. Na podpoře mi nedokázali podruhé odpovědět. 109 fiktnivních objednávek za 75 minut z ničeho nic sem se já a ani podpora nedostal do administrace a podpora nedokázala pomoc musel jsem si upravit nastavení v MySQL. Nahlásil jsem několik problémů a chyb v aplikaci a přes 3 měsíce se nic neděje... Slíbený profi balíček za hlášení chyb, testování + zasílání návrhů na vylepšení také nemám...
Je fajn že je podpora 24 hodin denně, ale měla by umět poradit!
A abych jen nepsal kritiku, tak servery běží svižně, administrace je přehledná. Asi si člověk nevybere, buď jsou šílené servery a super podpora a nebo obráceně. Savana by byla super, kdyby zvládla obojí.
25. 5. 2014 11:18:57
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/74#reply532961
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
25. 5. 2014 14:27:03
Dobrý den,
dovolím si zde reagovat na váš příspěvek. Předem děkuji za pochvalu našich služeb a serverů.
K vaší kritice se vyjádřím pro lepší přehlednost bodově a telegraficky:
- zákaznická podpora slouží pro běžnou podporu pro klienty, která obsahuje pomoc s nastavením našich služeb, případně ohledně fakturace atd.
- zákaznická podpora není programátor, který ihned edituje kód aplikace a nahlíží do databáze našich klientů, to z důvodu ochrany dat není ani tak jednoduché
- na váš konkretní problém je již vytvořen interní ticket, kterým se budou programátoři IHNED zabývat v pondělí
- pokud jste podal před 3 měsíci nějaké oznámení na chybu v Hostshopu a nic se neděje, tak to vše sepište na email vedeni@savana.cz. Někdy se stává, že pro klienta je to chyba a výrazně mu chybí trošku jiná funkcionalita dané části programu, ale v reálu to je jen ona funkcionalita, která funguje trošku jinak, než by klient požadoval
- komunikoval jste s naší podporou přes chat. Bohužel ještě pár dní je tento kanál veřejný a bez autentizace. To se za pár dnů změní a půjde přes chat řešit výrazně více problémů, než to lze bez ověření protistrany nyní. Nyní chat slouží k obecné pomoci, nikoliv konkrétní.
- po náhledu na historii chatu jste získal potřebné ujištění, že se na to podíváme. Opět opakuji, že zákaznická podpora není vývojář Hostshopu, aby hned celou věc řešil sám. Věc je poměrně složitá a zajímavá a programátoři bohužel nepracují 24/7. Zítra vše vyřeší, sám to ohlídám.
- na závěr ještě připomínám, abyste onu 3 měsíce starou věc poslal na email vedeni@savana.cz a pořešíme to. Každopádně za užitečnou zpětnou vazbu vždz dáváme našim klientům určité "protiplnění".
- zákaznická podpora u nás je poměrně kvalitní. Nedovolím si napsat, že je nedostižná, super, profesionální atd. neboť nemám moc rád superlativy a vždy je co zlepšovat. Důležité je, že vás požadavek nikam nezapadne a bude vyřešen k vaší plné spokojenosti a pomůžeme vám nejlépe, jak budeme moci.
- prosím o trpělivost, nejde o nastavení SMTP pro email, někdo se na vás zlobí a dělá vám zle v obchodě tvořením fake objednávek, to je celkem zvláštní problém a člověk na podpoře nemá jak poradit, než zakazovat IP v administraci eshopu.
- poměrně mne zajímá, že se nešlo pak dostat do administrace nikomu a kdo zakázal více IP adres, pokud jste to nebyl vy. To zjistíme z logu zítra, pokud to byl problém scriptu, nebo šlo o prolomení ochrany vaší administrace. Přikláním se k chybě na straně scriptu, který se stará o blokaci IP. (toto si pohlídám sám, tato konkrétní odpověď mne osobně zajímá)
Savana zvládá obojí (servery i podporu), vždy našim klientům pomůžeme, pokud jsou jejich požadavky reálné a splnitelné. :)
25. 5. 2014 14:27:03
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/74#reply532960
Srpenec
verified
rating uzivatele
25. 5. 2014 14:43:09
Napsal hofy;1091489
Dobrý den,
dovolím si zde reagovat na váš příspěvek. Předem děkuji za pochvalu našich služeb a serverů.
K vaší kritice se vyjádřím pro lepší přehlednost bodově a telegraficky:
- zákaznická podpora slouží pro běžnou podporu pro klienty, která obsahuje pomoc s nastavením našich služeb, případně ohledně fakturace atd.
- zákaznická podpora není programátor, který ihned edituje kód aplikace a nahlíží do databáze našich klientů, to z důvodu ochrany dat není ani tak jednoduché
- na váš konkretní problém je již vytvořen interní ticket, kterým se budou programátoři IHNED zabývat v pondělí
- pokud jste podal před 3 měsíci nějaké oznámení na chybu v Hostshopu a nic se neděje, tak to vše sepište na email vedeni@savana.cz. Někdy se stává, že pro klienta je to chyba a výrazně mu chybí trošku jiná funkcionalita dané části programu, ale v reálu to je jen ona funkcionalita, která funguje trošku jinak, než by klient požadoval
- komunikoval jste s naší podporou přes chat. Bohužel ještě pár dní je tento kanál veřejný a bez autentizace. To se za pár dnů změní a půjde přes chat řešit výrazně více problémů, než to lze bez ověření protistrany nyní. Nyní chat slouží k obecné pomoci, nikoliv konkrétní.
- po náhledu na historii chatu jste získal potřebné ujištění, že se na to podíváme. Opět opakuji, že zákaznická podpora není vývojář Hostshopu, aby hned celou věc řešil sám. Věc je poměrně složitá a zajímavá a programátoři bohužel nepracují 24/7. Zítra vše vyřeší, sám to ohlídám.
- na závěr ještě připomínám, abyste onu 3 měsíce starou věc poslal na email vedeni@savana.cz a pořešíme to. Každopádně za užitečnou zpětnou vazbu vždz dáváme našim klientům určité "protiplnění".
- zákaznická podpora u nás je poměrně kvalitní. Nedovolím si napsat, že je nedostižná, super, profesionální atd. neboť nemám moc rád superlativy a vždy je co zlepšovat. Důležité je, že vás požadavek nikam nezapadne a bude vyřešen k vaší plné spokojenosti a pomůžeme vám nejlépe, jak budeme moci.
- prosím o trpělivost, nejde o nastavení SMTP pro email, někdo se na vás zlobí a dělá vám zle v obchodě tvořením fake objednávek, to je celkem zvláštní problém a člověk na podpoře nemá jak poradit, než zakazovat IP v administraci eshopu.
- poměrně mne zajímá, že se nešlo pak dostat do administrace nikomu a kdo zakázal více IP adres, pokud jste to nebyl vy. To zjistíme z logu zítra, pokud to byl problém scriptu, nebo šlo o prolomení ochrany vaší administrace. Přikláním se k chybě na straně scriptu, který se stará o blokaci IP. (toto si pohlídám sám, tato konkrétní odpověď mne osobně zajímá)
Savana zvládá obojí (servery i podporu), vždy našim klientům pomůžeme, pokud jsou jejich požadavky reálné a splnitelné. :)
Díky za odpověď máte to v mailu :) Kdyžtak řešíme ty objednávky i tady https://webtrh.cz/266945-fiktivni-objednavky
Hezký zbytek víkendu.
25. 5. 2014 14:43:09
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/74#reply532959
Roman Kovač
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
25. 5. 2014 21:04:57
Mozem potvrdit , tiez som daval jeden navrh k eshopu od savana, urobili to sice neskor ako napisali ze to bude hotove ale urobili a mozem potvrdit ze mi napisali mail o tom ze uz to funguje..
25. 5. 2014 21:04:57
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/74#reply532958
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 5. 2014 14:37:19
Napsal Srpenec;1091498
Díky za odpověď máte to v mailu :) Kdyžtak řešíme ty objednávky i tady https://webtrh.cz/266945-fiktivni-objednavky
Hezký zbytek víkendu.
Dnes, nebo spise zitra nasadime update, kde bud emozne nastavit casovy interval pro p[ocet objednavek z jedne IP a jeji blokaci na urcity cas.
26. 5. 2014 14:37:19
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/74#reply532957
Srpenec
verified
rating uzivatele
26. 5. 2014 14:40:31
Napsal hofy;1091907
Dnes, nebo spise zitra nasadime update, kde bud emozne nastavit casovy interval pro p[ocet objednavek z jedne IP a jeji blokaci na urcity cas.
Díky díky díky. Snad to pomůže. Dneska jich bylo zase 240, ale to jste určitě viděl. Jestli není lepší se vždy obrátit na vedení ;)
Ještě jednou díky.
26. 5. 2014 14:40:31
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/74#reply532956
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 5. 2014 14:45:07
Napsal Srpenec;1091911
Díky díky díky. Snad to pomůže. Dneska jich bylo zase 240, ale to jste určitě viděl. Jestli není lepší se vždy obrátit na vedení ;)
Ještě jednou díky.
Nevidel, ale asi kolegove ano. Ja nemohu stihnout vse resit konkretne. Slouzim ve firme spis jako takovy rozdelovnik prace a vystupni kontrola :)
26. 5. 2014 14:45:07
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/74#reply532955
savvyboy
verified
rating uzivatele
2. 6. 2014 17:26:16
Se Savanou jsem už třetí rok vcelku spokojen !
2. 6. 2014 17:26:16
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/74#reply532954
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
5. 6. 2014 11:28:08
Plánovaný servisní výpadek dne 5.6.2014
Oznamujeme uživatelům, že v pozdních nočních hodinách z 5.6. na 6.6. 2014 je plánována servisní odstávka serveru Rack006Worker05 a Rack006Worker09. Omezení provozu předběžně odhadováno na max 30 minut. Omezení služeb souvisí s úpravou HW. Jedná se o další krok v testování modernizace našich serverů, kam přidáváme SSD disky. Pokud vše proběhne opět bez problémů, tak SSD disky záhy přidáme do všech našich serverů. Děkujeme za pochopení.
5. 6. 2014 11:28:08
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/74#reply532953
Gav
verified
rating uzivatele
7. 6. 2014 18:33:09
Jsem jen slepej, nebo nejdou pres webrozhrani nastavovat dalsi A zaznamy v urcite domene?
7. 6. 2014 18:33:09
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/74#reply532952
Srpenec
verified
rating uzivatele
8. 6. 2014 11:26:27
Napsal Gav;1095978
Jsem jen slepej, nebo nejdou pres webrozhrani nastavovat dalsi A zaznamy v urcite domene?
Ahoj, nejsi slepej, dle vyjádření podpory je jeden záznam dostačující. Další záznamy si prý můžeš nastavit pro subdomény. Sám bych uvítal více záznamů.
8. 6. 2014 11:26:27
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/74#reply532951
Napsal Srpenec;1096047
Ahoj, nejsi slepej, dle vyjádření podpory je jeden záznam dostačující. Další záznamy si prý můžeš nastavit pro subdomény. Sám bych uvítal více záznamů.
Ono je taky otázka, kdo vůbec si nechá vést u webhostera domény a DNS. To patří jinam.
9. 6. 2014 07:53:34
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/74#reply532950
Srpenec
verified
rating uzivatele
9. 6. 2014 08:03:24
Napsal jvic;1096249
Ono je taky otázka, kdo vůbec si nechá vést u webhostera domény a DNS. To patří jinam.
My se tu ale nebavíme o tom, že máme domény u webhostera. U svého správce domén mám nastavená DNS pro savanu, ale u savany nastavujeme A/AAAA/CNAME/MX,TXT
9. 6. 2014 08:03:24
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/74#reply532949
Napsal Srpenec;1096253
My se tu ale nebavíme o tom, že máme domény u webhostera. U svého správce domén mám nastavená DNS pro savanu, ale u savany nastavujeme A/AAAA/CNAME/MX,TXT
Ok, tak otázka, proč máte DNS u savany ;) Já u nich mám jen a jen čistě hosting.
9. 6. 2014 10:25:48
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/74#reply532948
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit