Zadejte hledaný výraz...

Sankce při nepřevzetí zásilky e-shopu

TDS
verified
rating uzivatele
6. 3. 2014 01:04:37
Já to sice v obchodních podmínkách měl, poněvadž jsem použil vzorové obchodní podmínky přímo APEKu, ale nikdy jsem to nevymáhal, protože se to prostě nevyplatí a nemá to cenu (ale člověka to naštve, hlavně v případech, kdy zákazníkovi ještě třeba sháníte zboží speciálně na zakázku apod.). Pokud vidím v systému, že nějaké objednávky nejsou převzaty, posílám ještě mail s číslem zásilky apod., občas se stane, že k zákazníkovi nedoputuje info, že si má (nejčastěji na poště) zásilku převzít. Jinak samozřejmě si vedu evidenci neplatičů a takovým na dobírku už nic nepošlu, pouze platba předem. Samozřejmě toto jde uhlídat u menších shopů, u velkých to ručně dělat nebudete.
Pokud už zásilka přijde zpátky, pošlu ještě mail, že se vrátila a pokud o ni dotyčný má zájem ať se s námi spojí případně uhradí částku předem. Ovšem takové zásilky většinou už nikdo nezaplatí, možná tak 1 z 10, kdy si to opravdu vyzvednout nemohl nebo byla chyba např. na straně pošty (nedodání oznámení o zásilce apod.).
Většinou to nepřebírají lidi, jak píše Comanch, kdy je v adrese zmatek, chyby nebo je to objednávka na jednu položku, kdy je poštovné pomalu dražší než zboží a ten člověk si to rozmyslí nebo koupí někde bez poštovného v obchodě ještě než mu zásilka přijde.
Jinak s Vámi souhlasím, zákon výrazně a nesmyslně chrání spotřebitele a nový ObčZ je paskvil nejenom v tomto, přitom docela zbytečně, protože pokud už se objeví podvodný eshop, tak tomu je to samozřejmě úplně jedno všechny zákony a nařízení a biti jsou ti poctiví, třeba jen proto, že v obchodních podmínkách je nějaká taková věc ač v reálu se to vůbec neřeší. Typicky reklamace, kdy ČOI dělá kontroly podle toho, co je v obchodních podmínkách a ne podle toho, jak reklamace skutečně probíhá, což je docela podivné, jako bych dostal pokutu za to, že moje auto jede papírově 220 km/h, ale že v reálu jezdím podle předpisů už nikdo neřeší.
6. 3. 2014 01:04:37
https://webtrh.cz/diskuse/sankce-pri-neprevzeti-zasilky-e-shopu/strana/2#reply1002734
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
6. 3. 2014 17:42:49
Jj naštve to, když zákazníkovi voláš a řekne ti, že si zboží převezme, dva dny potom se zásilka vrátí jako nepřevzatá. Sice bych to po těch lidech taky rád vymáhal, ale lepší je zabanovat a oni daj pokoj
6. 3. 2014 17:42:49
https://webtrh.cz/diskuse/sankce-pri-neprevzeti-zasilky-e-shopu/strana/2#reply1002733
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
6. 3. 2014 21:22:25
Ne vždy je to tak jednoduché, říci, že je to v procesech ... nemusí. U mě je často problém u dopravce. Lidé si na ně často stěžují, ale i tak je nepřebrání v řádu procent. Ale mám v eshopu sekci knih a jakmile si někdo objedná samotnou knížku, tak je nepřebrání na 50% ... opravdu zajímavé.
6. 3. 2014 21:22:25
https://webtrh.cz/diskuse/sankce-pri-neprevzeti-zasilky-e-shopu/strana/2#reply1002732
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
6. 3. 2014 21:29:45
Neházel bych to na dopravce, min. týden jsem volal zákazníkovi u kterého stále nebyla obj. uhrazena, sám mi říkal že o zboží ví a že si ho příští den přebere, za dva dny se v systému ČP objevilo, že byla zásilka vrácena :-)
6. 3. 2014 21:29:45
https://webtrh.cz/diskuse/sankce-pri-neprevzeti-zasilky-e-shopu/strana/2#reply1002731
Michall2323
verified
rating uzivatele
19. 6. 2018 15:50:07
Dobrý den,
my jsme měli taky hodně nepřevzatých zásilek a vyřešili jsme to tak že jsme zlepšili komunikaci se zákazníkem. Puvodní hodnoty nepřevzatých zásilek byly okolo 50% !!!!! a nyní se nám toto číslo snížilo na 3 - 5% !!! díky VLASTNÍ SMS BRÁNĚ, která rozesílá zákazníkům smsky o stavu balíku. My dáme zákazníkům vědět o každém pohybu balíky podle trackingu v pošta online a když vidím v systému že nevyzvedl, kliknu a pošlu mu smsku.
Pokud by byl zájem o tyto smsky, tak máme dvě možnosti buď můžeme posílat Vašim zákazníkům sms za 0,30 haléřů za sms a nebo si můžete od nás koupit celý systém s bránou do které je potřeba pouze koupit neomezené sms na simkartě a můžete začít podnikat bez strachu a ztracených investic. Pokud máte zájem napište mi nebo volejte na 778 246 778 Michal
19. 6. 2018 15:50:07
https://webtrh.cz/diskuse/sankce-pri-neprevzeti-zasilky-e-shopu/strana/2#reply1002730
Mishoo
verified
rating uzivatele
19. 6. 2018 16:11:33
Michall2323: dobrá reklama, ale zlý vtip ;)
19. 6. 2018 16:11:33
https://webtrh.cz/diskuse/sankce-pri-neprevzeti-zasilky-e-shopu/strana/2#reply1002729
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
19. 6. 2018 16:33:15
Napsal Michall2323;1470083
Dobrý den,
my jsme měli taky hodně nepřevzatých zásilek a vyřešili jsme to tak že jsme zlepšili komunikaci se zákazníkem. Puvodní hodnoty nepřevzatých zásilek byly okolo 50% !!!!! a nyní se nám toto číslo snížilo na 3 - 5% !!! díky VLASTNÍ SMS BRÁNĚ, která rozesílá zákazníkům smsky o stavu balíku. My dáme zákazníkům vědět o každém pohybu balíky podle trackingu v pošta online a když vidím v systému že nevyzvedl, kliknu a pošlu mu smsku.
Pokud by byl zájem o tyto smsky, tak máme dvě možnosti buď můžeme posílat Vašim zákazníkům sms za 0,30 haléřů za sms a nebo si můžete od nás koupit celý systém s bránou do které je potřeba pouze koupit neomezené sms na simkartě a můžete začít podnikat bez strachu a ztracených investic. Pokud máte zájem napište mi nebo volejte na 778 246 778 Michal
a že já hlupák na to nepřišel hned....vždyť je to tak jednoduché.....
19. 6. 2018 16:33:15
https://webtrh.cz/diskuse/sankce-pri-neprevzeti-zasilky-e-shopu/strana/2#reply1002728
Ale ta první část má docela smysl. Zlepšení komunikace se zákazníkem, škoda, že to druhá část úplně domr*ala :-)
19. 6. 2018 17:18:17
https://webtrh.cz/diskuse/sankce-pri-neprevzeti-zasilky-e-shopu/strana/2#reply1002727
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
19. 6. 2018 21:36:14
Tak my jsme svého času provozovali portál s databází zákazníků, kteří nepřevzali dobírky. Když jsme následně prováděli detailní zkoumání toho jak k tomu došlo zjistili jsme, že zákazník v tom byl v mizivém procentu. Většinou to bylo jako "skladem" nebo nedorazilo potvrzení objednávky nebo nefungovala komunikace s e-shopem nebo x dalších věcí.
19. 6. 2018 21:36:14
https://webtrh.cz/diskuse/sankce-pri-neprevzeti-zasilky-e-shopu/strana/2#reply1002726
Michall2323
verified
rating uzivatele
19. 6. 2018 22:20:51
Napsal Mishoo;1470088
Michall2323: dobrá reklama, ale zlý vtip ;)
Jaká reklama?? :D Já mám bránu která lidem přinese vyšší zisk a chci jí někomu pronajmout za učelem zisku. Nevim proč by někdo nemel zaplatit za to, že bude mít díky mě o 25% vyšší zisky..... Ale to už je spíš o podnikání a ne o hnidopišení :D
---------- Příspěvek doplněn 19.06.2018 v 22:22 ----------
Většinou tady přispívá spoustu chytrých lidí, kteří mají brány atd. Na internetu je spousty lidí co "něco umí" a když jsme hledali návod jak v linuxu připojit sms bránu k port com 1 tak v češtině ANI ŤUK, nechť mluví za lidi ne velká huba ale VÝSLEDKY
19. 6. 2018 22:20:51
https://webtrh.cz/diskuse/sankce-pri-neprevzeti-zasilky-e-shopu/strana/2#reply1002725
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 6. 2018 22:35:19
Napsal Michall2323;1470175
Jaká reklama?? :D Já mám bránu která lidem přinese vyšší zisk a chci jí někomu pronajmout za učelem zisku. Nevim proč by někdo nemel zaplatit za to, že bude mít díky mě o 25% vyšší zisky..... Ale to už je spíš o podnikání a ne o hnidopišení :D
---------- Příspěvek doplněn 19.06.2018 v 22:22 ----------
Většinou tady přispívá spoustu chytrých lidí, kteří mají brány atd. Na internetu je spousty lidí co "něco umí" a když jsme hledali návod jak v linuxu připojit sms bránu k port com 1 tak v češtině ANI ŤUK, nechť mluví za lidi ne velká huba ale VÝSLEDKY
Protože k inzerci slouží placená inzerce, nikoliv přes 4 roky starý téma, který vytáhneš jenom za účelem reklamy.
19. 6. 2018 22:35:19
https://webtrh.cz/diskuse/sankce-pri-neprevzeti-zasilky-e-shopu/strana/2#reply1002724
Napsal Michall2323;1470175
Nevim proč by někdo nemel zaplatit za to, že bude mít díky mě o 25% vyšší zisky...
Zavážete se k tomu smluvně? Když nezvednete aspoň o 25 %, tak sankce. Za lidi mluví výsledky, a ne velkohubá prohlášení. Co Vy na to?
Napsal Michall2323;1470175
nechť mluví za lidi ne velká huba ale VÝSLEDKY
19. 6. 2018 22:43:58
https://webtrh.cz/diskuse/sankce-pri-neprevzeti-zasilky-e-shopu/strana/2#reply1002723
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
19. 6. 2018 23:17:44
Michall2323:
1 ) Na reklamu jsou zde speciální sekce.
2) SMS bránu s COM portem jsem měl napojenou tak 10 let zpátky. Je to ale neskutečně nespolehlivé řešení a hlavně pokud budeš posílat velké množství SMS přes neomezený tarif tak ti ho operátor zablokuje. Dneska běžím SMS přes vysokorychlostní bránu a je to sice výrazně dražší, ale mnohonásobně spolehlivější řešení.
3) Nepřevzaté zásilky mají řadu příčin a shodit vše na komunikaci SMSkou je nesmysl
Takže v překladu kromě toho, že jsi si potřeboval udělat promo jsi nic svým příspěvkem nepřinesl. A promo jsi si mohl udělat v novém tématu a ne otevřít 4 roky staré téma.
19. 6. 2018 23:17:44
https://webtrh.cz/diskuse/sankce-pri-neprevzeti-zasilky-e-shopu/strana/2#reply1002722
TDS
verified
rating uzivatele
19. 6. 2018 23:18:50
Trapná a průhledná reklama. Mimochodem, 50% nepřevzatých zásilek? Dobrej kec... (a pokud ano, tak jste asi dělali něco hodně blbě)
19. 6. 2018 23:18:50
https://webtrh.cz/diskuse/sankce-pri-neprevzeti-zasilky-e-shopu/strana/2#reply1002721
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
20. 6. 2018 09:57:25
Napsal TDS;1470187
Trapná a průhledná reklama. Mimochodem, 50% nepřevzatých zásilek? Dobrej kec... (a pokud ano, tak jste asi dělali něco hodně blbě)
Hodně blbě je slabé slovo. S 50 procentní vratkovostí to totiž nedokáže dělat ani banda dementů.
20. 6. 2018 09:57:25
https://webtrh.cz/diskuse/sankce-pri-neprevzeti-zasilky-e-shopu/strana/2#reply1002720
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit